Има ли W140 AMG?
Started by W140, 12 Dec 2007 - 23:18:40
57 replies to this topic
#31
Posted 01 January 2008 - 21:57
#32
Posted 01 January 2008 - 22:09
обаче не видях никъде характеристики
това май е само амг-пакет?
това май е само амг-пакет?
#33
Posted 08 January 2008 - 13:46
Имах честа пролетта да се кача в W140 Lorinser V12 6.0 (демек модифициран 5.0),мисля че може и да го знаете на Булевард България на Екото спира собственика му на автомивката, с него мислехме да сме на абуригентския Бал обаче се отказахме защото моите приятели искаха нещо по комерсиално и в крайна сметка бях сам с 320ка пак в добро състояние,както и да е сега като видях снимките по на горе на Лоринзер-а с махагоновата масичка отзад наистина се убеждавам че е истински...помня че беше черен на цвят и звучеше наистина "сатанинско"
#34
Posted 08 January 2008 - 15:06
V12 6.0 (демек модифициран 5.0)
6 литровия V12 двигател не е модифициран 5 литров защото 5 литровия си е V8.
#35
Posted 08 January 2008 - 16:07
6 литровия V12 двигател не е модифициран 5 литров защото 5 литровия си е V8.
Карай сега, добавили са му още 4-ри цилиндъра и вече е 12-ка
#36
Posted 10 January 2008 - 15:45
Карай сега, добавили са му още 4-ри цилиндъра и вече е 12-ка
Прочетете в частност за Lorinser ... http://old-merin.com/w140trus.shtml
После се изкажете пак!Смятам че имам Обща култура и двигателя беше 12 цилиндров.Ако е бил истински Лоринзер както предполагам може и да е бил 7.2 според този линк.Не знам приятел на собственика ми каза че автомобила бил 6 литров,което според линка ме наведе на мисълта че оригинален би бил 5 литров,но като се замисля чак сега 8мака изглеждаше съвсем другояче.както и да е.
Поздрави!
#37
Posted 10 January 2008 - 19:32
Прочитаме и илиза,че версията Лоринсер 6.0 е 8 цилиндров мотор,не са му слагали цилиндри,а преправят мотора от 5.0 на 6.0 като базата е 8 цилиндровия.
12 цилиндровия го разпилват от 6.0 на 7.2
Основным путем увеличения мощности моторов является увеличение их рабочего объема - для S280 до 3.2, для S320 до 3.6, S420 до 5.0, S500 до 6.0, S600 до 7.2.
12 цилиндровия го разпилват от 6.0 на 7.2
Основным путем увеличения мощности моторов является увеличение их рабочего объема - для S280 до 3.2, для S320 до 3.6, S420 до 5.0, S500 до 6.0, S600 до 7.2.
.
#38
Posted 10 January 2008 - 23:15
Прочитаме и илиза,че версията Лоринсер 6.0 е 8 цилиндров мотор,не са му слагали цилиндри,а преправят мотора от 5.0 на 6.0 като базата е 8 цилиндровия.
12 цилиндровия го разпилват от 6.0 на 7.2
Основным путем увеличения мощности моторов является увеличение их рабочего объема - для S280 до 3.2, для S320 до 3.6, S420 до 5.0, S500 до 6.0, S600 до 7.2.
Дам за това става дума . Иначе Линка е интересен хм...
#39
Posted 12 January 2008 - 20:23
Много голяма красавица видях преди седмица във Велинград, с оригинален тунинг W140 ми завартя главата! За съжеление нямам снимки
#40
Posted 17 January 2008 - 23:55
#41
Posted 18 January 2008 - 00:26
И какво излиза Саше, че май бях прав, че има AMG
#42
Posted 18 January 2008 - 10:11
Е то всичко има, обаждаш се по телефона и си поръчваш скутер амг колко - толко - ей ви парите - елате след х време Тоя японец явно добър немски е извадил и добри банкови сметки е показал. Въпросът май беше има ли АМГ серии 140ки, каквито май няма, само единични бройки.
BRABUS 500SE - Мечо!
#43
Posted 18 January 2008 - 13:18
това е самоделка, сигурен съмИ какво излиза Саше, че май бях прав, че има AMG
#44
Posted 18 January 2008 - 20:06
типична чекия на жълтурите,.....
то наскоро и Майбах сглобиха китайците,...досущ като немските,...но без гаранция!
то наскоро и Майбах сглобиха китайците,...досущ като немските,...но без гаранция!
#45
Posted 18 January 2008 - 20:23
типична чекия на жълтурите,.....
то наскоро и Майбах сглобиха китайците,...досущ като немските,...но без гаранция!
Стига бе, сериозно ли говориш?
Я дай малко инфо за това че ми стана интересно.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users