pawer box C250TD 185k.s.
Started by npvalov, 12 Dec 2007 - 21:07:07
36 replies to this topic
#31
Posted 04 November 2008 - 00:06
Стига сте плашили човека, шубелии такива !!! Щял да си счупи мотора незнам какво си... дрън дрън! Колега браво че си решил да почоплиш по колата и не се притеснявай от такива коментари, тва са хора дето кат видят драскотина по колата и все едно света свършва и да се счупи нещо - прави се! въпреки че мечоците са мнооого здрави и трудно се чупят. А както казва Вени - Кеф цена няма успех .
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#32
Posted 04 November 2008 - 10:08
Трябва дасе тестват тези двигатели засега сам доволен имах и Ауди но то понеиздаржашеСтига сте плашили човека, шубелии такива !!! Щял да си счупи мотора незнам какво си... дрън дрън! Колега браво че си решил да почоплиш по колата и не се притеснявай от такива коментари, тва са хора дето кат видят драскотина по колата и все едно света свършва и да се счупи нещо - прави се! въпреки че мечоците са мнооого здрави и трудно се чупят. А както казва Вени - Кеф цена няма успех .
#33
Posted 11 November 2008 - 18:33
Тази снимка е без чип 03032007189.jpg 838.72K 41 downloads Може ли да обясниш по подробно как си повишил дебита,че не ми е много ясно.Моето турбо включва на 2500 оборота,просто искам по рано да ми включва.Карам го вече 35000км и варви доста несъм го жалил изобщо повиших и дебита на турбото от клапана. Има и клип на ускорението му от 0-210км/h
#34
Posted 13 November 2008 - 14:40
Kолега турбото ти е включено постояно,просто на 2500 оборота влиза в силата си.Тази снимка е без чип 03032007189.jpg 838.72K 41 downloads Може ли да обясниш по подробно как си повишил дебита,че не ми е много ясно.Моето турбо включва на 2500 оборота,просто искам по рано да ми включва.
А тая скорост дето си постигнал не е вярна , вземи един GPS измери да видиш че тези 220 км дефакто са 200 , или има странични фактори като попътен вятър или наклон на пътя.
Ако нямаш никакви ъпгрейди по двигателя и тои е сток много трудно можеш да вдигнеш повече от 203 реална скорост която дават от завода като максимална, да не кажа че почти е невъзможно.
ПП.Един съвет - не си троши колата , тя и без това си върви достатъчно.
Поздрави
#35
Posted 13 November 2008 - 22:12
Ми ако може да ми изчислиш реалната скорост ще ти бъда благодарен.При тази скорост на снимката обортомера беше на 5200 т.е в червения сектор.Само ми липсва 6-та скорост,наистина след 2500 оборота става друга работа вече.Kолега турбото ти е включено постояно,просто на 2500 оборота влиза в силата си.
А тая скорост дето си постигнал не е вярна , вземи един GPS измери да видиш че тези 220 км дефакто са 200 , или има странични фактори като попътен вятър или наклон на пътя.
Ако нямаш никакви ъпгрейди по двигателя и тои е сток много трудно можеш да вдигнеш повече от 203 реална скорост която дават от завода като максимална, да не кажа че почти е невъзможно.
ПП.Един съвет - не си троши колата , тя и без това си върви достатъчно.
Поздрави
#36
Posted 13 November 2008 - 22:31
Абсолютно си прав ако имаше една 6-та щеше да е съвсем различно,много щеше да облекчи мотора а и разхода разбира се.
Аз карам същата и на 220 GPS ми показва 200-202,на него му вярвам защото километражите ги правят да показват винаги малко повече и е разбираемо.
Имам клипче ще го постна в най скоро време но сега просто нямам време.
Аз карам същата и на 220 GPS ми показва 200-202,на него му вярвам защото километражите ги правят да показват винаги малко повече и е разбираемо.
Имам клипче ще го постна в най скоро време но сега просто нямам време.
#37
Posted 14 November 2008 - 16:10
Аз не съм съгласен само за сравнението на дизела с бензина ! Това беше вярно до преди 10 години . В момента дизеловите двигатели имат много повече перспектива от бензиновите . При последното ми ходене до Варна пътувахме с един ML 420 CDI и по пътия се дръпнкахме леко с една S класа 500 и тя се представи доста по зле . Така че нютон метрите винаги оказват значение а при новите дизели те са в излишък !
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users