Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

pawer box C250TD 185k.s.


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#16 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 декември 2007 - 22:46

Колеги аз без да слагам допълнителен чип вдигнах мощността на мотора, но не чак толкова много , че да го съсипя.С промяна на параметрите на компресора го повиших на 210к.с. , беше 186к.с., всъщност не толкова на компресора а на някаква клапа която командва дебита на въздуха към двигатела, промени се и въртящия момент но не знам с колко но колата се изтрелва от 1500 оборота, все едно , че е с дизелов мотор.Колата е Е200 компресор.С промяна на параметрите мога да го направя 236к.с. но мисля ,че ще е много душманско такова повишаване на мощността.Сега колата се ускоря по-бързо и качи разхода на гориво с 1л/100км., което мисля , че не е толкова много.

Не знам колега каква бензинка е карал, че са го изпреварвали дизели но ние с един приятел си направихме гонка и нямаше победител двете коли си върват еднакво, другата кола беше ауди А6 3.0 тди, с мощност 225к.с.


Тази мощност която си постигнал, мерена ли е на дино или ти смяташ че е толкова?
  • 0

logo-600-1002.png


#17 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 12 декември 2007 - 23:11

Колеги аз без да слагам допълнителен чип вдигнах мощността на мотора, но не чак толкова много , че да го съсипя.С промяна на параметрите на компресора го повиших на 210к.с. , беше 186к.с., всъщност не толкова на компресора а на някаква клапа която командва дебита на въздуха към двигатела, промени се и въртящия момент но не знам с колко но колата се изтрелва от 1500 оборота, все едно , че е с дизелов мотор.Колата е Е200 компресор.С промяна на параметрите мога да го направя 236к.с. но мисля ,че ще е много душманско такова повишаване на мощността.Сега колата се ускоря по-бързо и качи разхода на гориво с 1л/100км., което мисля , че не е толкова много.

Не знам колега каква бензинка е карал, че са го изпреварвали дизели но ние с един приятел си направихме гонка и нямаше победител двете коли си върват еднакво, другата кола беше ауди А6 3.0 тди, с мощност 225к.с.


каде ти насроиха клапата нали тази на турбото
  • 0

#18 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 12 декември 2007 - 23:15

Тази мощност която си постигнал, мерена ли е на дино или ти смяташ че е толкова?

моята електроника е от Австрия и е тоцно за модела на колата и номера на помпата ако те лъжат значи аз съшто незнам колегата с Е-класата каде е мерил
  • 0

#19 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 декември 2007 - 23:19

Той нема турбина,...има компресор,..и след него има дроселклапа,..която пропуска част от нагнетения въздух към втория дросел и към смукателния тракт!

Като се променят параметрите и графиката на първата дроселклапа,..при определено натоварване ,мотора се развърта повече,..пълненето е драстично завишено,..и мощноста скача осезаемо!


но това е за сметка на ресурса на мотора и разхода на гориво!
  • 0

#20 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 12 декември 2007 - 23:27

Тази мощност която си постигнал, мерена ли е на дино или ти смяташ че е толкова?


Толкова го отчита програмата не е мерено , но при тази промяна на параметрите трябва да се достигне тази мощност.

LYNX го обесни по-добре от мен, аз затова не исках да вдигам мощноста много защото ще се съсипе бързо мотора, а разхода за мен е без значение.
  • 0

#21 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 декември 2007 - 23:34

Толкова го отчита програмата не е мерено , но при тази промяна на параметрите трябва да се достигне тази мощност.

LYNX го обесни по-добре от мен, аз затова не исках да вдигам мощноста много защото ще се съсипе бързо мотора, а разхода за мен е без значение.


А коя е тази програма?
  • 0

logo-600-1002.png


#22 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 12 декември 2007 - 23:43

А коя е тази програма?



Един приятел я има от къде се е докопал до нея не знам но прави чудеса с нея.Сваля копютъра на колата закачаго по определен начин и променя параметрите.На моята можеше да промени 3-4 параметъра, но не казва нищо.Казва пробвай и ако си доволен плащаш , ако не си връща старите настройки и по живо по здраво.
Има и програми за други автомобили , едно берлинго HDI го направи бегачка само за един час, направо не повярвах , че може да се изтрелва така 2.0 дизелов мотор.
  • 0

#23 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 декември 2007 - 23:56

Ясно, но за тази мощност за която говориш че си постигнал, не може да си сигурен при това положение.
За да си 100% сигурен, за това си има дино и ако имаш възможност закарай да е премерят там.
Тогава ще си 100% сигурен в това което е постигнал твоя приятел и дали има някакво реално покачване на въртящия момент, както и на конските сили ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#24 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 13 декември 2007 - 00:04

Ясно, но за тази мощност за която говориш че си постигнал, не може да си сигурен при това положение.
За да си 100% сигурен, за това си има дино и ако имаш възможност закарай да е премерят там.
Тогава ще си 100% сигурен в това което е постигнал твоя приятел и дали има някакво реално покачване на въртящия момент, както и на конските сили ;)


Покачване има ама дали е толкова колкото казва не мога да твърдя със сигорност, колата сега се изстрелва от 1500 оборота и развърта по-бързо от преди.Преди влизаше в силата си някъде след 2500 оборота, не казвам че под 2500оборота е била спънато магаре , ама сега е друго нещо.
  • 0

#25 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 13 декември 2007 - 01:31

А на турбодизелите освен чрез чип няма ли друг начин за повдигане на мощността. Примерно да се влияе на байпасния клапан малко, примерно да отваря по-малко и така повече въздух отива в мотора. Това не знам дали е похват изобщо просто си разсъждавам ама нека компетентните кажат тука. И изобщо тоя чип ко прай точно как се увеличава налягането на турбото. То си се върти от изгорели газове как да го накараш да върти по-бързо примерно или то си върти достатъчно бързо а хватката е из разните клапанчета там?
  • 0

#26 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2007 - 12:18

Доколкото съм наясно със силовия тунинг (не много), първото нещо е да се пресметне всичко - въздух, Нм, коне...
После се правят настройките и, след всяка промяна, се тества на Dyno-стенд. И така докато се постигне желан резултат.
Не бих си правил експеримент с дизелаче. По-скоро ще си взема още една кола - бензинка, и нея да я правя Франкенщайн.
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#27 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 13 декември 2007 - 13:27

А на турбодизелите освен чрез чип няма ли друг начин за повдигане на мощността. Примерно да се влияе на байпасния клапан малко, примерно да отваря по-малко и така повече въздух отива в мотора. Това не знам дали е похват изобщо просто си разсъждавам ама нека компетентните кажат тука. И изобщо тоя чип ко прай точно как се увеличава налягането на турбото. То си се върти от изгорели газове как да го накараш да върти по-бързо примерно или то си върти достатъчно бързо а хватката е из разните клапанчета там?

незнам как става но наистина стана колата направо се взривява
  • 0

#28 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 13 декември 2007 - 13:30

незнам как става но наистина стана колата направо се взривява



Ти гледай да не взривиш мотора някой хубав ден.
  • 0

#29 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 14 декември 2007 - 17:45

Доколкото разбрах по мотора е всичко стоково .Поозори го още малко и го пиши пътник. Поогледай какво се предлага за твоя модел като силов тунинг и тогава си прави експерименти. Говорим за бутала, биели ,електроника ,филтри и т.н. и т.н. Не съм много запознат с дизела обаче при положение че не си пипал нищо по мотора приготви се за нов !
  • 0

#30 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 03 ноември 2008 - 19:24

Доколкото разбрах по мотора е всичко стоково .Поозори го още малко и го пиши пътник. Поогледай какво се предлага за твоя модел като силов тунинг и тогава си прави експерименти. Говорим за бутала, биели ,електроника ,филтри и т.н. и т.н. Не съм много запознат с дизела обаче при положение че не си пипал нищо по мотора приготви се за нов !

Карам го вече 35000км и варви доста несъм го жалил изобщо повиших и дебита на турбото от клапана. :flagmbcb Има и клип на ускорението му от 0-210км/h

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  hjurtjk.JPG   189,06K   71 Брой сваляния

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни