Колеги аз без да слагам допълнителен чип вдигнах мощността на мотора, но не чак толкова много , че да го съсипя.С промяна на параметрите на компресора го повиших на 210к.с. , беше 186к.с., всъщност не толкова на компресора а на някаква клапа която командва дебита на въздуха към двигатела, промени се и въртящия момент но не знам с колко но колата се изтрелва от 1500 оборота, все едно , че е с дизелов мотор.Колата е Е200 компресор.С промяна на параметрите мога да го направя 236к.с. но мисля ,че ще е много душманско такова повишаване на мощността.Сега колата се ускоря по-бързо и качи разхода на гориво с 1л/100км., което мисля , че не е толкова много.
Не знам колега каква бензинка е карал, че са го изпреварвали дизели но ние с един приятел си направихме гонка и нямаше победител двете коли си върват еднакво, другата кола беше ауди А6 3.0 тди, с мощност 225к.с.
Тази мощност която си постигнал, мерена ли е на дино или ти смяташ че е толкова?