Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

обороти на c220 cdiпроменливи


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 12 декември 2007 - 10:21

Здравейте момчета,надявам се че ще помогнете с малко мозък относно проблема.При сутрешно палене на колата(студен мотор),за около 5 сек.оборотите са променливи 500-800,500-800.......и това трае около 5 сек.
почти всеки ден съм във форума и преглеждам писането по различни проблеми.хубаво е човек да знае малко от малко поне.Та по моя въпрос предполагам,че е от някакви маркучи за обратна нафта,но само предполагам.Ще чакам и вашите мнения по проблема,а и незная кои са точно тези маркучи и къде се намират ако е от тях де.C 220 CDI-1998г.
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 12 декември 2007 - 10:57

Здравейте момчета,надявам се че ще помогнете с малко мозък относно проблема.При сутрешно палене на колата(студен мотор),за около 5 сек.оборотите са променливи 500-800,500-800.......и това трае около 5 сек.
почти всеки ден съм във форума и преглеждам писането по различни проблеми.хубаво е човек да знае малко от малко поне.Та по моя въпрос предполагам,че е от някакви маркучи за обратна нафта,но само предполагам.Ще чакам и вашите мнения по проблема,а и незная кои са точно тези маркучи и къде се намират ако е от тях де.C 220 CDI-1998г.

Може да е от датчик , който подава инфо за температурата на мотора :icon_coolgrin:
Изчакай да видиш какво ще ти кажат и доайените :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 декември 2007 - 17:20

Какво е правено по колата?
  • 0
.

#4 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 12 декември 2007 - 17:49

Ами по двигателя не е бутано нищо откакто е купена 8-месеца,само масло всички филтри и 2 свещи.
  • 0

#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 декември 2007 - 21:13

Е това нещо като го смениш и ще бъдеш щастлив!

Номер 12

Публикувано изображение
  • 0

#6 300_TE_4MATIC

300_TE_4MATIC

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:

Публикувано 12 декември 2007 - 21:44

[quote name='LYNX' post='82141' date='Dec 12 2007, 09:13 PM']Е това нещо като го смениш и ще бъдеш щастлив!

Номер 12


Ма без тва дали ще качи налегане за да палне изобщо....или имаш впредвид само малката зелена гумичка да смени? Кво му става на тоя клапан принципно - изтърва помалко или .... ?
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 декември 2007 - 22:17

Имам предвид,че това са първите симптоми преди да откаже да пали след първото сутришно кафе с вестник!

Де да беше от малката зелена гумичка,...и ситния тефлонов пръстен,....

Сутрин иглата на регулатора задира и налягането в реила е различно от необходимото,при което сензора отчита тази разлика,докладва на компа и той подава по- голем ток на регулатора за да компенсира разликата,...

Този процес се повтаря неколкократно,докато показателите се уравновесят,..иглата се раздвижи и после празния ход е стабилен,....до следващия преход от режим в режим!
Почти съм сигърен че този ефект се проявява и при старт на топъл мотор но не е толкова осезаем,..или той не го забелязва!

Решението е смяна с ново!

Почистване с ултразвук дава краткотраен положителен ефект,....но недостатъчен,..поради факта че водата у горивото не прощава и надиранията по елементите на горивната система са непоправими!

Съвет!
За да се предотвратят такива инфекций,..сменяйте горивния филтър на всека смяна н а маслото и монтирайте допълнителни с утайници за водните суспензий!

Късмет!
  • 0

#8 300_TE_4MATIC

300_TE_4MATIC

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:

Публикувано 12 декември 2007 - 22:42

Искаш да кажеш че това от водата се получава ??? Ужас ! А това за ултразвука е големата гадост, там нема да дам гайка да ми почистат. А при тоя проблем освен че се ошашква компютъра докато си направи налягането не записва грешка предполагам? А от дюза не може ли да го прави? Извинявам се ама любопитен съм много....
  • 0

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 декември 2007 - 22:50

Това с промяната на налягането,..не се записва в компа,..но се вижда на лайв дата!
Скача и пада с 50 бара,...и мотора лае!

Не може да е от дюза,..защото там веднага компа избира една от другите да компенсира и нема никакво лаене!
  • 0

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 декември 2007 - 02:49

Ма как ше почна да ви вкарвам филтри за нафта.................ма така ме сьрбят рьцете....................малиииии. :rolleyes:
  • 0
.

#11 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 13 декември 2007 - 07:37

Ма как ше почна да ви вкарвам филтри за нафта.................ма така ме сьрбят рьцете....................малиииии. :rolleyes:

Ти верно беше писал за едни дето ги слагаш на лодките. В Бг няма ли такива? А няма ли някакъв друг начин да се избегне това с водата? Навремето се говореше, че ако сложиш спирт в резервоара, той се смесва с водата и става някаква полугорима смес - това, разбира се, за старите жигулки...
  • 0

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 декември 2007 - 08:05

Спирт работи за БЕНЗИНОВИ двигатели и то до определено количество вода,филтрите които споменах едно време отделят водата,твьрдите частици и доста от примесите в нафтата.На нови резервоари ползвам филтри 2 микрона - за сравнение само ще ви кажа,че вода в дизела се прецежда с около 72 микрона цедка или така наречения Баха филтьр ма и за тва си имаше тема.

Да ти намеря ли темата от едно време?В БГ не се сещам кои може да ги продава,представители на тия няма,само май с врьзки от чуждоземско ше ти мине номера.После ти гарантирам,че проблеми с нафтата НЯМА ДА ИМАШ.
  • 0
.

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 декември 2007 - 08:28

Ти верно беше писал за едни дето ги слагаш на лодките. В Бг няма ли такива? А няма ли някакъв друг начин да се избегне това с водата? Навремето се говореше, че ако сложиш спирт в резервоара, той се смесва с водата и става някаква полугорима смес - това, разбира се, за старите жигулки...



Bld. Ferdinand nr. 27 Sec. 2
RO-021381 Bucharest
Romania
Tel: +40 21 252 13 82
Fax: +40 21 252 33 81
Email:[email protected]

Ти беше от Русе нали?Е представителството на тия в Румьния,питаш ги за модела долу,сам преценяваш колко филтьра ти трябват,бройката е по около 5$ тук,има 2,10 и 30 микрона.

Racor Turbine 500FG SERIES


И не се шашкай,това се сменя за около минута,лови всичко и става за мотори които горят по около 200 кила нафта на час.Намирам го тук на цена около 180 кинта - това да се ориентираш само,да знаеш колко те льжат. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#14 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 13 декември 2007 - 09:09

Много благодаря момчета за съветите,но ако може LINX да ме светне малко как се нарича тази част и на какава цена може да се намери горе долу-качествена.
  • 0

#15 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 13 декември 2007 - 09:16

Много благодаря момчета за съветите,но ако може LINX да ме светне малко как се нарича тази част и на какава цена може да се намери горе долу-качествена.

Мен ако питаш - разпечатвай картинката и ходи в Балкана за оригинална, все пак това си е горивната система и не искаш някъде да закъсаш на пътя нали така :flagMB new: :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни