Към съдържанието

  •  

Снимка

боядисванеинструменти


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 06 май 2006 - 08:29

Колеги мерси за мненията. Видях, че няма смисъл да съ хвърлям да оправям капака, но искам да поправя ръждата, която е тръгнала при задните калници и на вратите от вътрешната страна. Още са в ранна фаза. Интересното при изработката на тези детайли е , че както при задните калници ( които са дефакто част от цялото купе и не подлежат на смяна, а предните са пластмаса и се държат на няколко болта) така и при вратите металната част където е тръгнала ръждата е огъната от горе върху другата конструкция. Изглежда там малко мърлячески са подходили инжинерите и за това само на тези места е тръгнала ръждата. Знам,че няма спасение от нея ама все пак. Трябва ли да сложа кит или нещо от този род преди да боядисъм. Колегата Дезки бе много любезен да ми даде много инфо. Той спомена за Filer и Schpritz kit, за местата с ръжда.
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#17 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 07 май 2006 - 15:58

Ако боядисаш върху ръждата и 10 слоя кит и боя да сложиш, все едно нищо не си направил. С ръждата трябва сериозна борба!
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#18 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 07 май 2006 - 16:10

Знам, не си правя никакви илюзий и за това разпитва усилено преди да замаскирам ръждата и после да няма оправия :blink:
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#19 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Публикувано 07 май 2006 - 17:14

Абе веднъж да влезнем в Европата и ще спрете да питате за Каско, ама има още малко време...

:D :D :lol:
добре казано
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/

#20 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 09 май 2006 - 09:47

Знам, не си правя никакви илюзий и за това разпитва усилено преди да замаскирам ръждата и после да няма оправия :blink:

Ами гледай сега, щом ръждата е избила над боята, значи положението е доста по-сериозно, отколкото си мислиш. За да направиш всичко както трябва, трябва да разчистиш всичко, докато стигнеш до здрав метал и след това да почнеш с обработката. Във всеки случай поне боята трябва да свалиш за да видиш до къде стига ръждата. Ако е само порвърхностно можеш да ползваш препарат срещу ръжда, от типа, дето образуват и защитен слой след това. Аз до скоро ползвах един на Nigrin - Rostbremse или нещо такова, бяла течност, която после става синкава и накрая черна. Сега намерих нещо подобно на Sonax, което ми изглежда по-добро. Има и други подобни. Fertan е класиката, може и с него.
За още по-добър резултат, можеш предварително да обработиш мястото с чист преобразувател (Rostumwandler) и да изчакаш 24 часа и след това с Rostbremsе на два слоя през един час. После, отгоре се грундира, шрицва, лекира и тнт. Важното е, до мястото, където е била ръждата, никога повече да не стига вода.
В зависимост от мястото, пораженията и обработката след това, по този начин можеш да спреш ръждата за поне 2 години и повече.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#21 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Публикувано 09 май 2006 - 11:07

За още по-добър резултат, можеш предварително да обработиш мястото с чист преобразувател (Rostumwandler) и да изчакаш 24 часа ...

Внимавай само с Rostumwandler-a! Aз наскоро се опитах да се правя на майстор с един флакон - исках да напръскам праговете, че имаше вече точки и толкова дебело го напръсках, че то потече върху здравата бяла боя и познай какъв е резултата - тъмно синьо петно, което никога не можеш да заличиш без боядисване :(
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/

#22 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 12 май 2006 - 12:10

Аз пробвах продукта на Сонакс и много добри резултати получих. Напръсках повечето места с ръжда и бая изчисти особено точките от камъчета на предния капак направо се изчистиха от кафевия цвят и и сега само се виждат повредите по боята.
Та утре се хващаме да стържеме, ще напрявя снимки и ще постна. Пак казвам не са много тежки местата, но и не съм с мисълта, че ще постигна някакъв особен успех. След някоя и друга година ще си покаже хихиххи, но поне е опит де ;)
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#23 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 13 май 2006 - 00:24

Аз така правя,чистя до метал /трябва да се хване в началото когато е ръждясало,а не изгнило/после при един РОМ да калаидиса мястото,после шкурка,после боя,но това за Москвича,където е минал тоя с поялника няма никакви грижи.За Мерца не знам,не се е налагало до сега да мисля за такива работи досега. И още нещо за РУСКИТЕ коли-налива се горяло масло в гредите омешано с грес запушваш дупките и забравяш поне за 5-6 години.
Калниците се мажат с дзифка от вътре и готово караш почти МВ от към тенекии
  • 0

#24 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 13 май 2006 - 19:54

Аз така правя,чистя до метал /трябва да се хване в началото когато е ръждясало,а не изгнило/после при един РОМ да калаидиса мястото,после шкурка,после боя,но това за Москвича,където е минал тоя с поялника няма никакви грижи.За Мерца не знам,не се е налагало до сега да мисля за такива работи досега. И още нещо за РУСКИТЕ коли-налива се горяло масло в гредите омешано с грес запушваш дупките и забравяш поне за 5-6 години.
Калниците се мажат с дзифка от вътре и готово караш почти МВ от към тенекии

:D :D :D :D :D
  • 0
Публикувано изображение

#25 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 14 май 2006 - 00:03

SKY,какво ще кажеш?-всеки ЛУД с номера си :D :lol: :D
  • 0

#26 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 14 май 2006 - 11:13

SKY,какво ще кажеш?-всеки ЛУД с номера си :D :lol: :D

Важното е да има положителен ефект ;) :D
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни