боядисванеинструменти
Започната от hektor, 01 май 2006 - 21:18:08
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 май 2006 - 08:29
Колеги мерси за мненията. Видях, че няма смисъл да съ хвърлям да оправям капака, но искам да поправя ръждата, която е тръгнала при задните калници и на вратите от вътрешната страна. Още са в ранна фаза. Интересното при изработката на тези детайли е , че както при задните калници ( които са дефакто част от цялото купе и не подлежат на смяна, а предните са пластмаса и се държат на няколко болта) така и при вратите металната част където е тръгнала ръждата е огъната от горе върху другата конструкция. Изглежда там малко мърлячески са подходили инжинерите и за това само на тези места е тръгнала ръждата. Знам,че няма спасение от нея ама все пак. Трябва ли да сложа кит или нещо от този род преди да боядисъм. Колегата Дезки бе много любезен да ми даде много инфо. Той спомена за Filer и Schpritz kit, за местата с ръжда.
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#17
Публикувано 07 май 2006 - 15:58
Ако боядисаш върху ръждата и 10 слоя кит и боя да сложиш, все едно нищо не си направил. С ръждата трябва сериозна борба!
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#18
Публикувано 07 май 2006 - 16:10
Знам, не си правя никакви илюзий и за това разпитва усилено преди да замаскирам ръждата и после да няма оправия
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#19
Публикувано 07 май 2006 - 17:14
Абе веднъж да влезнем в Европата и ще спрете да питате за Каско, ама има още малко време...
добре казано
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#20
Публикувано 09 май 2006 - 09:47
Ами гледай сега, щом ръждата е избила над боята, значи положението е доста по-сериозно, отколкото си мислиш. За да направиш всичко както трябва, трябва да разчистиш всичко, докато стигнеш до здрав метал и след това да почнеш с обработката. Във всеки случай поне боята трябва да свалиш за да видиш до къде стига ръждата. Ако е само порвърхностно можеш да ползваш препарат срещу ръжда, от типа, дето образуват и защитен слой след това. Аз до скоро ползвах един на Nigrin - Rostbremse или нещо такова, бяла течност, която после става синкава и накрая черна. Сега намерих нещо подобно на Sonax, което ми изглежда по-добро. Има и други подобни. Fertan е класиката, може и с него.Знам, не си правя никакви илюзий и за това разпитва усилено преди да замаскирам ръждата и после да няма оправия
За още по-добър резултат, можеш предварително да обработиш мястото с чист преобразувател (Rostumwandler) и да изчакаш 24 часа и след това с Rostbremsе на два слоя през един час. После, отгоре се грундира, шрицва, лекира и тнт. Важното е, до мястото, където е била ръждата, никога повече да не стига вода.
В зависимост от мястото, пораженията и обработката след това, по този начин можеш да спреш ръждата за поне 2 години и повече.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#21
Публикувано 09 май 2006 - 11:07
Внимавай само с Rostumwandler-a! Aз наскоро се опитах да се правя на майстор с един флакон - исках да напръскам праговете, че имаше вече точки и толкова дебело го напръсках, че то потече върху здравата бяла боя и познай какъв е резултата - тъмно синьо петно, което никога не можеш да заличиш без боядисванеЗа още по-добър резултат, можеш предварително да обработиш мястото с чист преобразувател (Rostumwandler) и да изчакаш 24 часа ...
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#22
Публикувано 12 май 2006 - 12:10
Аз пробвах продукта на Сонакс и много добри резултати получих. Напръсках повечето места с ръжда и бая изчисти особено точките от камъчета на предния капак направо се изчистиха от кафевия цвят и и сега само се виждат повредите по боята.
Та утре се хващаме да стържеме, ще напрявя снимки и ще постна. Пак казвам не са много тежки местата, но и не съм с мисълта, че ще постигна някакъв особен успех. След някоя и друга година ще си покаже хихиххи, но поне е опит де
Та утре се хващаме да стържеме, ще напрявя снимки и ще постна. Пак казвам не са много тежки местата, но и не съм с мисълта, че ще постигна някакъв особен успех. След някоя и друга година ще си покаже хихиххи, но поне е опит де
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#23
Публикувано 13 май 2006 - 00:24
Аз така правя,чистя до метал /трябва да се хване в началото когато е ръждясало,а не изгнило/после при един РОМ да калаидиса мястото,после шкурка,после боя,но това за Москвича,където е минал тоя с поялника няма никакви грижи.За Мерца не знам,не се е налагало до сега да мисля за такива работи досега. И още нещо за РУСКИТЕ коли-налива се горяло масло в гредите омешано с грес запушваш дупките и забравяш поне за 5-6 години.
Калниците се мажат с дзифка от вътре и готово караш почти МВ от към тенекии
Калниците се мажат с дзифка от вътре и готово караш почти МВ от към тенекии
#24
Публикувано 13 май 2006 - 19:54
Аз така правя,чистя до метал /трябва да се хване в началото когато е ръждясало,а не изгнило/после при един РОМ да калаидиса мястото,после шкурка,после боя,но това за Москвича,където е минал тоя с поялника няма никакви грижи.За Мерца не знам,не се е налагало до сега да мисля за такива работи досега. И още нещо за РУСКИТЕ коли-налива се горяло масло в гредите омешано с грес запушваш дупките и забравяш поне за 5-6 години.
Калниците се мажат с дзифка от вътре и готово караш почти МВ от към тенекии
#25
Публикувано 14 май 2006 - 00:03
SKY,какво ще кажеш?-всеки ЛУД с номера си
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни