Да си монтирам ли газова уредба или метанова-инжекционМБ 124,220ТЕ- 150к.с.-за и против- газова уредба, метанова или нищо
Започната от мерчо, 09 дек 2007 - 18:56:13
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 декември 2007 - 18:56
Купих си МБ 124, 220ТЕ-бензин,150к.с от Германия/произведен 10.1992г./.С много екстри..Преди това имах Пасат 1989г.Карах го 9г. ,беше с гаова уредба от Белгия и бях много доволен. Сега се колебая дали да си монтирам газова уредба-пълен инжекцион или метанова уредба.Според някои "Мерцедеса" обича само бензиново или дизелово гориво.Вече и аз съм пристрастен към МБ-страхотен автомобил.Уважаеми фенове на МБ дайте съвет и мнение дали да си слагам газова или метанова уредба. Поздравина всички.
#2
Публикувано 09 декември 2007 - 19:08
Ако толкова държиш да пестиш от гориво , по-добре си сложи газов ижекцион, с метана хептен ще се разбягат конете.
По-хубаво от качествен бензин за колата ти НЯМА, но щом си решил да се газифицираш, по-добре според мен, е пропан бутана.
Метана е за манияци , които преследват рекорди...с колко стотинки щяли да изминат 1 километър и т.н щуротии, няма достатъчно метан-станции в България и прочие, и прочие.... неприятности
По-хубаво от качествен бензин за колата ти НЯМА, но щом си решил да се газифицираш, по-добре според мен, е пропан бутана.
Метана е за манияци , които преследват рекорди...с колко стотинки щяли да изминат 1 километър и т.н щуротии, няма достатъчно метан-станции в България и прочие, и прочие.... неприятности
#3
Публикувано 09 декември 2007 - 20:26
И аз имах идея да слагам алтернативно гориво на моя Мерджан ама след като прочетох тук в форума за какви проблеми става дума се отказах.Вземи и прочети има достатъчно теми тук.
Моят съвет е: "я си я карай на бензинец да ти е мирна главата"!!!!!!!
Моят съвет е: "я си я карай на бензинец да ти е мирна главата"!!!!!!!
#4
Публикувано 09 декември 2007 - 20:39
Тук въпроса е доста индивидуален, защото всеки човек е различен...и сам избира.
Аз имам газово на 190-ката от 5 години...и нямам никакви проблеми само сменях гърнета защото газта е прекалено суха и се наложи смяна...
Ти избираш.
Аз имам газово на 190-ката от 5 години...и нямам никакви проблеми само сменях гърнета защото газта е прекалено суха и се наложи смяна...
Ти избираш.
Mercedes-Benz W201
#5
Публикувано 09 декември 2007 - 20:39
И аз имах идея да слагам алтернативно гориво на моя Мерджан ама след като прочетох тук в форума за какви проблеми става дума се отказах.Вземи и прочети има достатъчно теми тук.
Моят съвет е: "я си я карай на бензинец да ти е мирна главата"!!!!!!!
Конвертирането на този двигател е безпроблемно, както впрочем и на всеки друг бензинов Мерцедес. Проблемите са свързани с квалификация и компетентност на хората, извършващи монтажа и настройката. Като цяло качеството на пропан-бутана е малко по-добро у нас от това на бензина. Ако се кара на бензин е желателно да се използват най-високо октановите, защото в България така или иначе качеството на горивата се различава значително от това на немските и австрийски горива. За другите не мога да коментирам.
Ако ще конвертираш отдели време да намериш добри специалисти и сервиз. В този случай вероятността да имаш проблеми след това е наистина минимална. Не всеки в България може да конвертира правилно колите. Това особено важи за по-старите механични инжекции. Бих ти препоръчал да монтираш само и единствено газов инжекцион на този двигател. Всичко друго е компромис със съмнителна изгода. Марката също не е от значение, важен е правилният подбор на компоненти, монтаж и настройка.
Успех!
#6
Публикувано 09 декември 2007 - 21:22
Тук въпроса е доста индивидуален, защото всеки човек е различен...и сам избира.
Аз имам газово на 190-ката от 5 години...и нямам никакви проблеми само сменях гърнета защото газта е прекалено суха и се наложи смяна...
Ти избираш.
Само искам да уточня нещо,...защото ме досмеша!
Нема суха и мокра газ,...мазно и кво ли там говняно гориво,....
Просто газта при изгарянето си отделя вода многократно повече от колкото бензина,..и затова конденза в гърнетата ебава майката на целата система!
#7
Публикувано 09 декември 2007 - 22:08
Колега, не си съсипрай колата с LPG или Метан, лично мнение.
#8
Публикувано 09 декември 2007 - 22:44
Само искам да уточня нещо,...защото ме досмеша!
Нема суха и мокра газ,...мазно и кво ли там говняно гориво,....
Просто газта при изгарянето си отделя вода многократно повече от колкото бензина,..и затова конденза в гърнетата ебава майката на целата система!
Колега LYNX както винаги е прав, при изгарянето на 1л пробан-бутан се отделят 0.05л водни пари , които след като кондензират в изпускателната система и вземат акъла.Една част от тях се изпаряват и излизат но има и такава която остава в гърнетата.При безнина това отношение е 50 пъти по-малко.
При метана са други изчисленията при изгарянето на 1 куб.м. метан се отелят от 2-5 куб.м. водни пари.
Так , че ако слагаш метан се нагласи да сменяш по-често гърнетата.
#9
Публикувано 11 декември 2007 - 17:35
един съвет и от мен-ако слагаш газ да е инжекцион на пропанбутан че от метана ще ти се съсипе и задницата от тез бутилки,пък и щом си взел комби предполагам че и багажник ще искаш да имаш.аз съм с инжекцион и колата работи перфектно.ако си от варна ще те заведа или обясня къде.Успех!
S 124 200 TE 16
#10
Публикувано 13 декември 2007 - 18:13
Благодаря за кореспонденцията на всички.Метанова уредба няма да слагам, в това съм вече категоричен. Ако сложа /евентуално газов инжекцион/ ще пиша за отзивите.Засега ще си се кефя на безоловния 95,98,и 100 октановия... Макар да имам от 1979г. професионална книжка кат. ,В,С,Д,ВЕ,СЕ,ДЕ,Ткт,М,всяко сядане зад волана на Мерцедеса /макар и старичък за някои,но мен напълно ме удовлетворява/ ми доставя голямо удоволсвие.Как не съм се яхнал по рано на такава машина.Леле-е-е голяма минавка,ама по-добре късно отколкото никога.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни