Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Капак за зареждане на гориво не се отваряW124 230ТЕ


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Posted 09 December 2007 - 11:12

W124, 230 ТЕ
Моля за помощ-вчера останах леко изненадан, когато на бензиностанцията не успях да си отворя капачето.
Отваря се с централното заключване, ама има проблем, успях да отворя като свалих страничния капак откъм багажника посредством една джвъчка, но да си призная не ми стана ясно какво точно се случи. Прилича ми да е някакъв вакуум механизъм ?
И за да не гадая - помагайте, проблемчето си остава, пък на изпарения трудно се кара...
  • 0

#2 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Posted 09 December 2007 - 12:55

Мда машинката май е на въздух. В задния и край има лостче,което може да се дърпа и бута .. поне на 190-тката е така.. раздвижи го малко... ако не в крайна сметка пробвай да го свалиш... и ремонтираш...
  • 0
Публикувано изображение

#3 christov44

christov44

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 December 2007 - 13:08

Колега, механизма е вакумен като на всички други заключалки. Махни кората на багажника, вземи дистанционното в ръка и се опитай да чуеш от къде смуче въздух. Штифта който заключва трябва да се движи много леко. Почистиго и напръскай с течност против замръзване. Ако е вакум ще го чуеш. Той идва от вакум помпата под задната седалка. Успех
  • 0

#4 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
Garage View Garage

Posted 09 December 2007 - 15:40

Ако е мръсен механизма или нещо трудно се движи вземаш спрейче wd40 пръскаш и става магия.
  • 0
Публикувано изображение

#5 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:

Posted 09 December 2007 - 22:07

Аз преодолях този проблем вчера със същата кола. От месец ме мъчеше и се чудех точно като теб. Помпата е вакуумна и от горната и страна има бутало, което е с червена дръжка отгоре.Предназначена е за ръчно опериране при умряла система. Майстор ме посъветва да капна малко масълце по оста с идеята то да се стече надолу, смазвайки всичко. Описвам това подробно, защото всъщност оста която трябва да се смаже в случая се намира по-навътре (към тенекето на калника) и е по-трудно забележима защото е късичка и едва се показва над корпуса на модула. Човек дърпа червената дръжка мислейки че тя отключва, а реално тя дърпа мембраната към която е вързана тази скритичката. След коректната смазка всичко заспива...
  • 0

#6 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Posted 09 December 2007 - 23:01

На камионите има система за переодично смазване и то не навсякаде, ама тука няма.
Колеги не само това е за смазване, като е МБ то не значи че не си иска грижа, идва зимата и за да нямате проблеми, както на всяка една кола трябва да се направи елементарно обслужване, позабърсване, гресчица, масълце, по ключалки, механизми изложени на външни влияния, буталото на чистачката да не забравите. Успех. :icon_coolgrin:
  • 0

#7 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Posted 10 December 2007 - 21:16

Смазванье му беше майката!
Всичко си работи безотказно, вече :0_yahoo:


Attached File  SSCN0073.JPG   20.56K   62 downloadsAttached File  SSCN0072.JPG   20.17K   54 downloads
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users