Чистачки или как от едно малко прави големи бели.
Започната от elesar, 08 дек 2007 - 13:51:09
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 декември 2007 - 13:51
Значи как започна това чудо.Педи 4 месеца баща ми купи Ц200цди 2000година 202. Оказа се тай че колата имала проблен и то голям-главата пукната.Както и не за това пиша сега смята и излезе кам 2900лв.Тогава още ми направи впечетление ,че чистачката забива посредата за около 5/10см.Е ама беше лято и даждове нямаше , така че бях забрави . След смяната на главата бащата реши че иска друга кола и тая трябва аз да му я купя .Казах ок ама на лизинг .От тогава до сега 2мата я караме той по 20км мах.През изминалите месеци чистачката продалжаваше малко по малко да забива все почесто , но понякога си работише нормално.Така си вървеше всичко до четвъртък мисля че беше последните даждове при нас.Във вапросния ден ми се наложи да патувам и посредата на отиването за пръви път тя спря.То небеше мъки то не беше чудо(се пак млад шофьор сам) с големи проблеми след като си свърших работа се прибрах но бях принуден през 10 мин да спирам .Като се прибрах огледах чистачката но тя вече нещеше да се мрадне дори. Чуваше се как моторчето работи за пръви пат.Тай като трябва да ходя до Русе в близките 3 дена бях принуден по най барзия начин да отида до сервиз на следващата сутрин, там свалиха всичко и отвориха моторчето в него имаше пласамасово забно колело бая изхабено.Питах дали може да се смени те казаха , че просто не се продават на части моторчетата.Нямах време да трагна по моргите и реших да порачам ново.Тъй като сервиза е на бош казаха че работят само с 4асти на мерцедес и им казах че няма значение.Бях видял вав форума че някаде пишеше че щяло да излезе кам 400лв.И толкова и взех обаче след като се обадиха при дистрибутора си са оказа че само мотора е 610лв.Еми порачах го и така вчера го порачах днес го сложиха пробрах са и решех пак да пробвам чистачката(макар че в сервиза работеше добре или аз не се загледах по от близо) оказа са че сега тя пак забива макар и за много по малко от колкото от начало.Така решех че проблема довел мотора до това положение е налице още така че разглобих само механизма на 4иста4ката и смазах и изчистих всичко което е разджасало. Сега за щастие работи перфектно, ама на каква цена ако бях направил това поотрано едва ли щях да имам такива проблеми .
#2
Публикувано 08 декември 2007 - 14:57
Как можа да дадеш толкова пари за една зъпчатка,
Ако имаш желание ще ти дам кординати за да ми я изпратиш, ще ти направя нова даже и резервна, скоро правих на едина японска измишльотина.
Ако имаш желание ще ти дам кординати за да ми я изпратиш, ще ти направя нова даже и резервна, скоро правих на едина японска измишльотина.
#3
Публикувано 08 декември 2007 - 15:12
еми както казах чисто и просто нямам време.Ама ми е интересно защо им е трябвало да го правят от пласамаса .Иначе парите не ги дадох за запчатка а за нов моторор нацяло.Стария като совенир кат го погледна да зман да си бласкам главата.Иначе сам от Ахелой.Видях че някой спомена за стругар ,но вече бях порачал новата част пффф .Обаче все още ми са струва че това са адски много пари за такава част нз .
#4
Публикувано 08 декември 2007 - 15:56
Аз съм в Първомай казвам се Тодор тел. 0888 75 94 94, имам струг, фреза, делителни апарати, ако решиш нещо звъни, ще го отремонтираме, ще направим и резерви да не се харчат колегите толкова пари.
#5
Публикувано 08 декември 2007 - 17:36
[quote name='Benz2007' date='Dec 8 2007, 03:56 PM' post='80841']
Аз съм в Първомай казвам се Тодор тел. 0888 75 94 94, имам струг, фреза, делителни апарати, ако решиш нещо звъни, ще го отремонтираме, ще направим и резерви да не се харчат колегите толкова пари.
[/quot
Ако можеш, ме посъветвай и мен. На Витото ми се свлече стъклото и като демонтирах елмашинката и свалих капачето на движещата ролка се оказа, че жилата са се качили едно върху друго и са поразвалили каналите на тефлоновата ролка.Жилото е с диаметър около 1,8 мм, а тези канали са като едра резба върху една тефлонова ролка с диаметър около 7-8 см. Когато потърсих нова част се оказа, че к-та включва цялото елмоторче с ролката, жилата и ламаринената шина в която се движи стъклото. В Бош - 520 лева. На Магнети Марели цената е 200 лева( поне така ми казаха), но няма внос. Втора ръка - арабите на Симеон ми казаха, че е около 250 лева. 200 лева бих дал, но 520 ми се струват много. Лошото на тефлоновата ролка е не това, че има зъби и в централната част( там, където се нанизва върху зъбчатката на оста на елмотора, а и едни особени отвори, в които се закачват краищата на жилата. Не знам дали тази ролка може да се изработи въобще. Ако някой може да помогне, нека напише нещо.
Аз съм в Първомай казвам се Тодор тел. 0888 75 94 94, имам струг, фреза, делителни апарати, ако решиш нещо звъни, ще го отремонтираме, ще направим и резерви да не се харчат колегите толкова пари.
[/quot
Ако можеш, ме посъветвай и мен. На Витото ми се свлече стъклото и като демонтирах елмашинката и свалих капачето на движещата ролка се оказа, че жилата са се качили едно върху друго и са поразвалили каналите на тефлоновата ролка.Жилото е с диаметър около 1,8 мм, а тези канали са като едра резба върху една тефлонова ролка с диаметър около 7-8 см. Когато потърсих нова част се оказа, че к-та включва цялото елмоторче с ролката, жилата и ламаринената шина в която се движи стъклото. В Бош - 520 лева. На Магнети Марели цената е 200 лева( поне така ми казаха), но няма внос. Втора ръка - арабите на Симеон ми казаха, че е около 250 лева. 200 лева бих дал, но 520 ми се струват много. Лошото на тефлоновата ролка е не това, че има зъби и в централната част( там, където се нанизва върху зъбчатката на оста на елмотора, а и едни особени отвори, в които се закачват краищата на жилата. Не знам дали тази ролка може да се изработи въобще. Ако някой може да помогне, нека напише нещо.
#6
Публикувано 08 декември 2007 - 17:58
Баси мамата,що заедно с моторчето го продават?Само рамката се продава,за чий му е мотора на човека.
.
#7
Публикувано 08 декември 2007 - 18:00
Последния път като бях в Ивайжет пред мен човека искаше да купува точно някакви търкала по механизма.
Казаха че целия механизъм се продава, не на части и е 600лв.
Тръгна си човека, естествено.
Та ако си бил ти, явно си размислил
Аз все се каня да отворя механизма и да го смажа, даже и силиконова грес си купих но...
Напролет, ако още работи
Казаха че целия механизъм се продава, не на части и е 600лв.
Тръгна си човека, естествено.
Та ако си бил ти, явно си размислил
Аз все се каня да отворя механизма и да го смажа, даже и силиконова грес си купих но...
Напролет, ако още работи
#8
Публикувано 08 декември 2007 - 18:08
На снимката се вижда едно черно капаче, затегнато с три рапидки. Като се свали и под него е тази ролка. Имах някакви надежди за ремонтен комплект(бях прочел например, че има за антената за около70 лева). Ама не, няма. Дори и при арабите не намерих. Още не съм търсил навсякъде, ще опитам и други начини.Баси мамата,що заедно с моторчето го продават?Само рамката се продава,за чий му е мотора на човека.
#9
Публикувано 08 декември 2007 - 18:12
Последния път като бях в Ивайжет пред мен човека искаше да купува точно някакви търкала по механизма.
Казаха че целия механизъм се продава, не на части и е 600лв.
Тръгна си човека, естествено.
Та ако си бил ти, явно си размислил
Аз все се каня да отворя механизма и да го смажа, даже и силиконова грес си купих но...
Напролет, ако още работи
Това на снимката май не е от Вито. При Витото елмотора с ролката изглежда по същия начин, но водещата шина е само една и жилата са две. Шината е хваната по средата на вратата, а елмотора с ролката е затегнат на самата врата с две гайки 10 мм. Ако и на други мерцедеси възелът е подобен, то има по-голяма надежда да го намеря.
#10
Публикувано 08 декември 2007 - 18:15
Поправя се ма е играчка.На 123,124,140,210..............им се води слаба страна това.На някои модели / не ме питай защо / цялата рамка е метална,сложили кабели все едно ше се беся на тях,сложили двоен джам и ПЛАСМАСОВИ ролки..Аз кола до момента дето да не и падне джама сьм нямал,но се продава само рамкара,оригиналната е тройно на парите на другите ма ги ИМА.Някои модели идват с метални ролки които са занитени,на 210 си спомням бяха занитени,а не на болтове всичките рамки на повдигащия механизам.
http://v12uberalles....w_Regulator.htm
Те ти снимка на 140,ясно се виждат пласмасовите ролки в края на рамката,мотора се маха с 3 болта ако помня.Познай кое се троши пьрво Та тия ролки ако ги смениш с метални си ЦАР ма си е играчка,но като чета за едно 500 + кинта................мое да си играеш 2 седмици с тва.
http://v12uberalles....w_Regulator.htm
Те ти снимка на 140,ясно се виждат пласмасовите ролки в края на рамката,мотора се маха с 3 болта ако помня.Познай кое се троши пьрво Та тия ролки ако ги смениш с метални си ЦАР ма си е играчка,но като чета за едно 500 + кинта................мое да си играеш 2 седмици с тва.
.
#12
Публикувано 08 декември 2007 - 18:24
Не става дума за смяна на ролки по направляващите шини. Става дума за ролка, която се нанизва върху оста на елмотора, а самата ос на мотора завършва със зъбно колело с едри зъби. Така че, въпросната ролка има вътрешни зъби, а отвън - резбови канал в който са навити жилата. Тази ролка се намира под онова капаче, на което се виждат три болтчета на първата снимка, с двете лайсни. Ако ставаше дума за обикновени ролки, няма никакъв проблем. Въпросът ми е, онази, първата снимка от друг модел на Вито ли е, или от друг някакъв модел на Мерцедес.Поправя се ма е играчка.На 123,124,140,210..............им се води слаба страна това.На някои модели / не ме питай защо / цялата рамка е метална,сложили кабели все едно ше се беся на тях,сложили двоен джам и ПЛАСМАСОВИ ролки..Аз кола до момента дето да не и падне джама сьм нямал,но се продава само рамкара,оригиналната е тройно на парите на другите ма ги ИМА.Някои модели идват с метални ролки които са занитени,на 210 си спомням бяха занитени,а не на болтове всичките рамки на повдигащия механизам.
http://v12uberalles....w_Regulator.htm
Те ти снимка на 140,ясно се виждат пласмасовите ролки в края на рамката,мотора се маха с 3 болта ако помня.Познай кое се троши пьрво Та тия ролки ако ги смениш с метални си ЦАР ма си е играчка,но като чета за едно 500 + кинта................мое да си играеш 2 седмици с тва.
#13
Публикувано 08 декември 2007 - 18:37
Друг модел,ВИТО трудно намирам,че го няма тук в продажба и няма части за това.Сещам се за какво говориш,но на моделите които аз сьм ровил им се маха мотора без проблем,но и никога не сьм трошил тази централната шайба.
.
#14
Публикувано 08 декември 2007 - 18:52
Благодаря за снимките. Като ми казваш, че снимката е от друг модел на Мерцедес се надявам, че става дума за онази снимка на която с червено е написано : Илюстрейшън онли. Ако е така, то вероятността да намеря подобна ролка се увеличава.Друг модел,ВИТО трудно намирам,че го няма тук в продажба и няма части за това.Сещам се за какво говориш,но на моделите които аз сьм ровил им се маха мотора без проблем,но и никога не сьм трошил тази централната шайба.
#15
Публикувано 08 декември 2007 - 19:06
ТОЧНО,аз и по тая причина я пуснах снимката с тоя надпис,да не се обьрка някой.
Карам по темата,че ше ме бият.Е ви устройство на тия чистачки и кое как се поправя,има снимки,превода от вас.
http://202tech.mkoso...owto/wiper.html
Карам по темата,че ше ме бият.Е ви устройство на тия чистачки и кое как се поправя,има снимки,превода от вас.
http://202tech.mkoso...owto/wiper.html
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни