Проблемче
Започната от vaco, 07 дек 2007 - 20:56:06
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 декември 2007 - 20:56
Хора имам проблем с лампата за подгряване на свещите когато запаля задържа 20 секунди и след това загасва.Отидох на диагностика казаха ми кой свещи не работят,смених ги но пак задържа.Казаха ми че може да е от релето за време,ако някой може да ми каже колко пари струва ремонта и каде да го сменя в Пловдив!!Благодаря предварително!
#2
Публикувано 07 декември 2007 - 21:21
Може да са пропуснали още една свещ,...нормално е ...
Смени и останалите ,..да си сигурен че всички са нови,...еднакво съпротивление!
Датчика за температурата го премерете колко ома е!
Успех!
Смени и останалите ,..да си сигурен че всички са нови,...еднакво съпротивление!
Датчика за температурата го премерете колко ома е!
Успех!
#3
Публикувано 07 декември 2007 - 21:23
Сигорен ли си че всички свещи са изправни та обвиняваш релето, по едно време бях стигнал до три изгоряли свещи, защото не ми оставаше време да сменям още като светна за първата. Примери ги па тогава реле.
#4
Публикувано 08 декември 2007 - 15:07
Мерси колеги ще ги сменя всичките свещи пък ако и тогава не стане ще кажа на бащата да ми земе s-класа.
#5
Публикувано 08 декември 2007 - 16:27
Ееее ти имаш лесен вариант защо ще се цапаш, па като дойде време ти да купуваш тогава ще му мислиш, сега кажи му че колата не става за нищо и аиде за рачичка и в Балкан стар за нова.Мерси колеги ще ги сменя всичките свещи пък ако и тогава не стане ще кажа на бащата да ми земе s-класа.
#6
Публикувано 08 декември 2007 - 19:42
Хора имам проблем с лампата за подгряване на свещите когато запаля задържа 20 секунди и след това загасва.Отидох на диагностика казаха ми кой свещи не работят,смених ги но пак задържа.Казаха ми че може да е от релето за време,ако някой може да ми каже колко пари струва ремонта и каде да го сменя в Пловдив!!Благодаря предварително!
Първо и основно правило за подгревателните свещи е ако има изгоряла да се сменят всичките с нови с такива по каталог и тези които са здрави от старите могат да останат за резервни , защото новата и старата са с различно /макар и не много/ КПД. Не бързай да пипаш релето за време. По-добре намери колега със същото за да си сигурен че причината е там /след като провериш всички свещи/.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни