
вибрация от 70до85км.ходене по мъките
Started by C200, 07 Dec 2007 - 17:58:12
11 replies to this topic
#1
Posted 07 December 2007 - 17:58
Здравеите на всички.Както бях обещал че ще пиша след решаване на проблем за който бях писал на 30.11.07 се оказа че не е толкова лесно да отстраниш един дребен проблем в Сливен.Първо проверка на гуми джанти в две гумаджиници,според майсторите всичко е О.К. Проблема бил в трансмисията.Проверка в два сервиза на трансмисия всичко било О.К. Проблема според тях е гуми джанти.В единият сервиз се заврях и аз от долу,позавъртяха кардана каретата били здрави разклатиха го нагоре надолу и на висящия лагер му нямало нищо.Опитах да им подскажа както беше писал Lorinser за счупен сепаратор на висящия лагер никой нищо не ми отговори.
Според мен има доста логика в сабирането на сачмите на лагера.Та вапроса мие.Могат ли да не разберат ако е счупен сепаратора?И да сменя ли лагера на сляпо?Или дайте някой свястен майстор може и около Сливен.
Според мен има доста логика в сабирането на сачмите на лагера.Та вапроса мие.Могат ли да не разберат ако е счупен сепаратора?И да сменя ли лагера на сляпо?Или дайте някой свястен майстор може и около Сливен.
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#2
Posted 07 December 2007 - 19:21
Колега,споделено от патилата на на колата на жена ми.
По същия начин като при теб.Вибрации,и като се почна....то гуми то джанти то реглажи на мостове.
Накрая се оказа дефектно задно гумено каре.Просто нямяше център.В смисъл като го наложиха с друго,дупките на болтовете се разминаваха.
Може да не е при теб това,ама пробвай.При мен колата така дойде от Германия,с дефектното каре.Тука никой в Балканстар,нещеше да повярва,ама факт.
По същия начин като при теб.Вибрации,и като се почна....то гуми то джанти то реглажи на мостове.
Накрая се оказа дефектно задно гумено каре.Просто нямяше център.В смисъл като го наложиха с друго,дупките на болтовете се разминаваха.
Може да не е при теб това,ама пробвай.При мен колата така дойде от Германия,с дефектното каре.Тука никой в Балканстар,нещеше да повярва,ама факт.
#3
Posted 07 December 2007 - 19:45
с две думи да започвам да сменям всичко едно по едно до като налучкам
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#4
Posted 07 December 2007 - 19:46
Е аз така и не разбрах от предния път тези вибрации отпред или отзад са.
Гуми въртя ли?Леви-десни,предни-задни,от на комшията цетката взе ли назаем 2 гуми с джантите да ги сложиш и пак да пробваш...
Кардана ти е лесна работа.На мен висящия лагер ми беше леж.Направо как не съм се утрепал някъде.Но нямаше грам вибрация.Едното каре му се виждаха конците.Пак няма вибрация...Ето ти малко снимки
Абе да не би да сте сменяли нещо каретата и някой простак да е завъртял кардана в шлиците и в момента да има дисбаланс...
Или пък да не си скочил на някой бордюр и да си го изкривил нещо?!Не че няма да се помъчиш бая докато удариш точно кардана че пък и да го изкривиш,ама все пак знае ли се...
Гуми въртя ли?Леви-десни,предни-задни,от на комшията цетката взе ли назаем 2 гуми с джантите да ги сложиш и пак да пробваш...
Кардана ти е лесна работа.На мен висящия лагер ми беше леж.Направо как не съм се утрепал някъде.Но нямаше грам вибрация.Едното каре му се виждаха конците.Пак няма вибрация...Ето ти малко снимки
Абе да не би да сте сменяли нещо каретата и някой простак да е завъртял кардана в шлиците и в момента да има дисбаланс...
Или пък да не си скочил на някой бордюр и да си го изкривил нещо?!Не че няма да се помъчиш бая докато удариш точно кардана че пък и да го изкривиш,ама все пак знае ли се...
#5
Posted 07 December 2007 - 20:06
гумите са вартяни в бг не са сменяни карета ако са сменяни са сменяни в германия.. затова да дам отговор дали не е завартян кардана. това което виждам на снимките при мен е в идеално състояние..
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#6
Posted 07 December 2007 - 20:59
Здравеите на всички.Както бях обещал че ще пиша след решаване на проблем за който бях писал на 30.11.07 се оказа че не е толкова лесно да отстраниш един дребен проблем в Сливен.Първо проверка на гуми джанти в две гумаджиници,според майсторите всичко е О.К. Проблема бил в трансмисията.Проверка в два сервиза на трансмисия всичко било О.К. Проблема според тях е гуми джанти.В единият сервиз се заврях и аз от долу,позавъртяха кардана каретата били здрави разклатиха го нагоре надолу и на висящия лагер му нямало нищо.Опитах да им подскажа както беше писал Lorinser за счупен сепаратор на висящия лагер никой нищо не ми отговори.
Според мен има доста логика в сабирането на сачмите на лагера.Та вапроса мие.Могат ли да не разберат ако е счупен сепаратора?И да сменя ли лагера на сляпо?Или дайте някой свястен майстор може и около Сливен.
Проверете белезите на двете части на кардана,...предната и задната!
До висящия лагер се гледа,..дето е шлицовото съединение,...две пъпки има на задната част,..и една на предната ...!
Едната пъпка требе да е между двете задни!
Ако се разминават,..предполагам оттам идва тресенето!
Това е рутинно,и рецидив....случва се поти всеки път при разделяне на кардана!
#7
Posted 07 December 2007 - 21:00
малко пред история.Колата я купих от германия октомври месец от автосалон.преди да ми я предадат я обслужваха 24 часа.така и не разбрах какво са правили.вчера като я гледа единият майстор ме попита аз ли сам я обслужвал му обясних ситуациата та той ми каза че са сменени шарнири накрайници спирачки.предполагам че по кардана не е пипано защот висящия лагер е под ед на ламарина на която болтовете бяха раждясали и се отвартяха трудно.другото което ми направи впечатление е че вибрацията е по силна когато е качена на крика и гумите са провиснали надолу и вибрацията се усеща вече и много над 85км.
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#8
Posted 07 December 2007 - 21:04
благодаря LYNKS още утре я качвам на крик и проверявам лично белезите .Само там ли трябва да се гледа
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#9
Posted 07 December 2007 - 21:12
[quote]другото което ми направи впечатление е че вибрацията е по силна когато е качена на крика и гумите са провиснали надолу и вибрацията се усеща вече и много над 85км.
Колега да не би да е някой лагер на главина, или нещо по полуоските?, махни гумите когато е на крика и завърти, мисля че по лесно ще се орентираш за проблема. Успех.
Колега да не би да е някой лагер на главина, или нещо по полуоските?, махни гумите когато е на крика и завърти, мисля че по лесно ще се орентираш за проблема. Успех.

#10
Posted 07 December 2007 - 21:16
благодаря LYNKS още утре я качвам на крик и проверявам лично белезите .Само там ли трябва да се гледа
Все отнекъде требе да се почне,пич,...стига тренировки с гуми и джанти!
#11
Posted 07 December 2007 - 21:42
LINX имах предвид дали само там да се гледат белези.отпред на скоростите и отзад на диференциала трябвали да се гледа нещо
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#12
Posted 07 December 2007 - 22:22
Не,на опашката на кутията и на пиньона на дифа няма значение как ще хванеш кардана.
Той сам по себе си е балансиран (дисбалансиран)
Той сам по себе си е балансиран (дисбалансиран)

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users