За какво служи този бутон на таблото
Started by Onir, 06 Dec 2007 - 19:33:43
15 replies to this topic
#1
Posted 06 December 2007 - 19:33
Здравейте собственици на на А-класата Мой приятел си взе такава кола.Помоли ме да ви попитам за каво служи въпросния бутон(заграден в червено).Казва ми че като го натисне и включва климатика.А копчето за климатика си е в ляво.Нека който знае за какво служи да помага.
#2
Posted 06 December 2007 - 22:11
Разбрах,благодаря.
#3
Posted 07 December 2007 - 16:20
Колега погледни въпрос за бутонче- за вкарване на свеж въздух било хахахахахаххахахахахахха егати експерта си брато колко пъти ти казах върви се занимавай с другите класи бре колега "експерт"
Не вярвай в чудеса, разчитай на тях!
#4
Posted 07 December 2007 - 20:36
Бутончето вляво спира, а не пуска климатика (минава в икономичен режим, също така като се прецака климатика светва същото това бутонче вляво) А въпросното оградено бутонче чисти предното стъкло (когато е запотено), включва климатика защото се опитва да достави по студен въздух за да махне конденза. А за "ШЕФА НА БОЛКИТЕ" - не прекалявай с щрифтовете, не е това начина да покажеш колко си велик, що не светна човека за какво е "бутончето" като толкова ги разбираш? И пак за твое сведение, тва същото бутонче още на 124-ката го има, ма ако се беше качил на нещо по-голямо от тая гавра на Мерцедес - А-класата можеше и да знаеш Без грубости
#5
Posted 07 December 2007 - 22:18
Благодаря за подробното описание.Това е друго нещо.
#6
Posted 14 December 2007 - 10:29
Колеги извинявам се но моя отговор беше насочен за LYNX обаче колегата "експерт" си е изтрил отговорчето в тази тема !
Не вярвай в чудеса, разчитай на тях!
#7
Posted 14 December 2007 - 13:35
Само да допълня нещо. Когато бутон с ЕС индекс свети червено, това означава, че е на икономичен режим. А това за обдухването бачка когато пак свети червено и това работи когато климата не е на икономе режим. Малко са го пооускали у Мерцедес като са я правили таъи система!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#8
Posted 16 December 2007 - 03:05
Хич не е малко , ако питаш мен.
#9
Posted 16 December 2007 - 04:30
Б И пак за твое сведение, тва същото бутонче още на 124-ката го има, ма ако се беше качил на нещо по-голямо от тая гавра на Мерцедес - А-класата можеше и да знаеш
Айде айде сега пък и ти... много ти порасла работата и на тебе. Аз имам А-класа (дълга база 170 CDI ) и до "вчера" (от 2002 до октомври 2007) все 124-ки дизел съм карала, но не се изживявам като "голямата" заради това, нито пък сега се чувствам "малката" заради "тая гавра на Мерцедес- А-класата" Много добре съзнавам плюсовете и минусите при малката и голямата кола, но не бих казала , че е чак толкова зле А-класата, колкото искаш да изтъкнеш (или по скоро да изтъкнеш себе си, че караш "голяма" кола) , защото ти май не познаваш А-класата, тъй като явно нямаш , а и нямаш кой да ти даде и да я покараш да добиеш понятие и впечатление за да говориш така. Например днес на леда и студа ми се наложи да ходя до МЕТРО (магазина) дето е на "Цариградско шосе" (живея в центъра на София) и искам да ти кажа, че като за първо ползуване в по-екстремни условия, колата си се държи много стабилно на пътя , пердаши здраво и се представи много добре. Май ще почна да й викам "Пердашката" - едно малко и смешно такова, ама на пътя хич не си поплюва, да си призная (все пак имам я от 9 юни 2007 и още не бях я "търкаляла" на сняг и минус 3 градуса) Парното й е яко, загрява много бързо (има си едни реотани вградени дето още преди да се е затоплил двигателя ти правят сауна вътре) - така 124 няма да ти загрее никога !!! До сега не съм виждала толкова бързо затопляща се кола, а и формата й е малко като на ван (поне моята , тъй като е с 17 см. по-дълга от другите) и като извадя (при нужда де) задните седалки , става нещо като мини-бус-че, е, от това по-удобна малка кола... здраве му кажи. Не мисля, че в такъв случай, имаш представа от А-класите и затова по-добре не се изказвай неподготвено. Айде, със здраве...
#10
Posted 16 December 2007 - 10:21
Добре казано!Затова и викат "Муха",нахална,маневрена.....Има само един модел,по нов и не ме е срам като слизам от нея.
#11
Posted 16 December 2007 - 16:44
Айде айде сега пък и ти... много ти порасла работата и на тебе. Аз имам А-класа (дълга база 170 CDI ) и до "вчера" (от 2002 до октомври 2007) все 124-ки дизел съм карала, но не се изживявам като "голямата" заради това, нито пък сега се чувствам "малката" заради "тая гавра на Мерцедес- А-класата" Много добре съзнавам плюсовете и минусите при малката и голямата кола, но не бих казала , че е чак толкова зле А-класата, колкото искаш да изтъкнеш (или по скоро да изтъкнеш себе си, че караш "голяма" кола) , защото ти май не познаваш А-класата, тъй като явно нямаш , а и нямаш кой да ти даде и да я покараш да добиеш понятие и впечатление за да говориш така. Например днес на леда и студа ми се наложи да ходя до МЕТРО (магазина) дето е на "Цариградско шосе" (живея в центъра на София) и искам да ти кажа, че като за първо ползуване в по-екстремни условия, колата си се държи много стабилно на пътя , пердаши здраво и се представи много добре. Май ще почна да й викам "Пердашката" - едно малко и смешно такова, ама на пътя хич не си поплюва, да си призная (все пак имам я от 9 юни 2007 и още не бях я "търкаляла" на сняг и минус 3 градуса) Парното й е яко, загрява много бързо (има си едни реотани вградени дето още преди да се е затоплил двигателя ти правят сауна вътре) - така 124 няма да ти загрее никога !!! До сега не съм виждала толкова бързо затопляща се кола, а и формата й е малко като на ван (поне моята , тъй като е с 17 см. по-дълга от другите) и като извадя (при нужда де) задните седалки , става нещо като мини-бус-че, е, от това по-удобна малка кола... здраве му кажи. Не мисля, че в такъв случай, имаш представа от А-класите и затова по-добре не се изказвай неподготвено. Айде, със здраве...
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#12
Posted 16 December 2007 - 19:48
Добре казано!Затова и викат "Муха",нахална,маневрена.....
За МАНЕВРЕНА е маалко спорно. Определено като е със задно завива по-лесно, просто на тия със задното им се "чупят" повече колелата и правят по-малък диаметър на пълният кръг в завой. Просто за А-класата е нужна по-особена настройка, защото и аз се бърках в началото с това , че не виждам до къде й е предницата (за разлика от оня кораб 124-ката) и като слезнех, виждам, че отпред имало още 1 метър поне Просто косата предница изисква по-малко пространство отпред при паркиране между 2 коли на улицата, а тъй като колелата са и по-назад изнесени, трябва и да се подхожда по малко по-друг начин при захода назад. Това е, иначе е удобна колицата.
#13
Posted 16 December 2007 - 22:41
Леле какоооо, ма мноо се засягате бе хора, карайте си колите със здраве, поста ми е насочен към един отворко изказал се за един пост който беше изтрит. А въпросното недоразумение "Мерцедес с предно предаване" и т.н. съм карал доста, както и съм ремонтирал доста и такова определено няма никога да карам. Всеки си има вкус и предпочитания, съжалявам, преди няколко дена карах едно което даже се водеше "еволюшън" ма и в него едвам влизам, да не говорим колко ми е удобно за каране, както казах - въпрос на вкус. Не може да ме убедите, че това дето му се сваля двигателя за ремот на стартера е кола, дано не ти се налага скоро да я ремонтираш......и не умувай кой се изказва подготвено или не
#14
Posted 16 December 2007 - 23:03
Зависи кой набор си, може и да съм ти кака , ама израза "леле како" е определено с подчертано аграрно изражение за човека който го казва, а в случая си ти. Та по въпроса за Еволюшън-а, ще ти е тясно я, щото и тя е късата база, а при мен можеш спокойно да си кръстосаш краката и пак няма да ти опрат колената в предната седалка (говорим за произведена 2004, декември месец) , което ме навежда на мисълта, че се имаш за Кинг Конг явно А така ли е ? Едва ли. Е, не е невъзможно де. А му се сваля двигателя за ремонта на стартера, защото двигателя е разположен под ъгъл от 52 (мисля,че беше толкова ) градуса и така се печели от към купе (вътрешното пространство) без от това колата да е дълга като глист- едно Рено Клио двувратка (на един приятел,съпоставихме ги една до друга) е с 6 см. по-дълго от моята дълга база, а вътре е по-тясно и е с 2 врати. И Клио-то почти няма багажник като обем.Говорим за Клио от 2000 г.Ами, предпочитам си моята таратайчица.До сега нищо не е ремонтирано по нея, а специално за последните модификации на А-класата (в интервал от 2000 до 2004,преди най-новият модел) в разни немски авто-списания пишат като единственото слабо място рамената на чистачките !!! Била много здрава и надеждна според немците, а те от тебе май знаят по-добре струва ми се. И мен ме учуди такова слабо място, даже се разсмях, но и друго да стане ...както и да е, кола е това, измислена е от човека, нормално е да се повреди, не е междупланетен кораб направен от извънземни. Няма вечни неща , въпроса е да не се лежи постоянно под нея. Със сигурност (предвид набора на колата) ти лежиш по-често под твоята (е, можеби не ти, а майстор някой), така, че коментарите за колите на другите май е по-добре да си ги запазиш за тебе. Айде да не си вадим тука сега кирливите ризи, щото ако стигнеме до там, ти със сигурност няма да си кажеш от какво, колко и кога е "клекнала" твоята, няма да си признаеш, нали ?!?
PS. Аз па предпочитам лимузините на 124-ките, не харесвам варианта комби, ама не ти казвам "Лелеее Батко, кофти ти е колата, това комбито не го признавам, да влизаш вътре и през багажника....и да ми кънти като във варел, това не е престижно." , нали ?!? Уважавам всеки съфорумец, ама ти с тоя тон към мен "леле како..." не е на добре това. Замисли се по-добре как се изказваш ти . Не само неподготвено , но и доста просташки и невъзпитано!
PS. Аз па предпочитам лимузините на 124-ките, не харесвам варианта комби, ама не ти казвам "Лелеее Батко, кофти ти е колата, това комбито не го признавам, да влизаш вътре и през багажника....и да ми кънти като във варел, това не е престижно." , нали ?!? Уважавам всеки съфорумец, ама ти с тоя тон към мен "леле како..." не е на добре това. Замисли се по-добре как се изказваш ти . Не само неподготвено , но и доста просташки и невъзпитано!
#15
Posted 18 December 2007 - 00:35
Та "какооо" много се палиш Израза не беше насочен само към теб, а принципно като възклицание (просто ако прочетеш постовете забелязваш че не си единствената скочила да защитава въпросната "А-класа") Относно интелектите не мисля да споря, признавам, размазващо ме превъзхождаш. Написал съм вече, карай си количката със здраве, аз не налагам моето мнение на никой, само го споделям, все пак това е форум и нито се опитвам да ти продам 124-ка нито ти на мен А-класа, мисля.... И само за сведение на по умните, свалянето на двигателя не се налага поради ъгъла на разположението му, а поради конструктивните решения на създателите на въпросното МПС. Забележително е че четеш, но ако го и разбираше щеше да е екстра. А относно личното ми МПС, извинявай, това е средство за придвижване, което ми върши перфектна работа, нито живея в нея, нито сме женени, и аз харесвам повече седан, ма това ми се паднало И ако някой ще лежи под него ще съм аз, ма кофти, не ми се налага.....
P.S. И айде стига спорове, доста сме извън темата, на която мисля отговорих отдавна.
P.S. И айде стига спорове, доста сме извън темата, на която мисля отговорих отдавна.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users