Въпроси за C200 W203Кога е включен и кога не???
Започната от d_genoww, 04 дек 2007 - 19:39:14
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 декември 2007 - 19:39
Здравейте на всички колеги!
Преди седмица си купих Мерцедес Ц200 2001 година.
Доста време четох форума преди да си купя колата и мога да изкажа искрени благодарности на всички във форума, които постват, защото благодарение на вас събрах информацията, която ми беше нужна, за да си купя колата.
Досега не съм карал Мерцедес и някои неща не са ми ясни.
1. Когато свети копчето на климатика включен ли е или не е???
2. Това, че ми свети на борд компютъра BAS много ли е лошо и как може да се оправи???
3. Ако имам Чейнджър, къде трябва да се намира?
Прощавайте, ако нещо от това, което ви питам го има в темите!!!!
Напоследък покрай коледните празници не ми остава много време да чета - Мноооогооо РАБОТА!!!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ!!!
Преди седмица си купих Мерцедес Ц200 2001 година.
Доста време четох форума преди да си купя колата и мога да изкажа искрени благодарности на всички във форума, които постват, защото благодарение на вас събрах информацията, която ми беше нужна, за да си купя колата.
Досега не съм карал Мерцедес и някои неща не са ми ясни.
1. Когато свети копчето на климатика включен ли е или не е???
2. Това, че ми свети на борд компютъра BAS много ли е лошо и как може да се оправи???
3. Ако имам Чейнджър, къде трябва да се намира?
Прощавайте, ако нещо от това, което ви питам го има в темите!!!!
Напоследък покрай коледните празници не ми остава много време да чета - Мноооогооо РАБОТА!!!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ!!!
#2
Публикувано 04 декември 2007 - 20:19
,,.....когато свети копчето на климатика,значи е включен,...регулираш температурата и караш спокойно...
BAS е система която помага на спирачките,...не е убаво да ти изписва повреда на дисплея,..оправи я!
Ако имаш ченджър,требе да е у жапката,..или в багажника отлево!
Късмет!
BAS е система която помага на спирачките,...не е убаво да ти изписва повреда на дисплея,..оправи я!
Ако имаш ченджър,требе да е у жапката,..или в багажника отлево!
Късмет!
#3
Публикувано 04 декември 2007 - 20:21
С климатроник ли е или е с обикновенния климатик?
Щом копчето на климатика свети значи работи!
Щом копчето на климатика свети значи работи!
#4
Публикувано 05 декември 2007 - 10:23
Честито, колега! Ако си вземеш ВИН-а и го пуснеш в руската търсачка - има споменаван линка на 1000 места във форума, ще си видиш всичко, което има колата ти (то това обикновено се прави преди да се купи, но сигурно не си имал причина да се съмняваш в това, което ти казва продавачът), както и кога е произведена, за кой дилър и т.н. Ченджърът е опция, ако е фабричен е в жабката, ако е слаган допълнително, може да е в багажника.
За климатроника колегите са ти казали, щом свети, значи е вкл\чен. Можеш да натиснеш копчето до него вдясно, тогава то светва, а това на климатроника изгасва, минава на икономичен режим и не работи компресора - обикновено през зимата се ползва, защото няма какво да охлаждаш. Виж, ако вкл\чиш първото - отляво надясно копче, тогава се вкючва обдухването и климатикът заработва, за да махне конденза на стъклото.
Брейк асистанса е много важна система, намери време да идеш на диагностика, не я подценявай. Може да е елементарна повреда - тия Ц-ки дават бъгове с електрониката, може да е стоп-машинка за смяна (около 40 кинта струва), но може да е нещо друго, не оставяй за после, че тая кола добре върви, както сигурно си усетил и без БАС шанса да нанижеш някой(не дай си боже) е многократно по-голям. Просто не отлагай. Погледни във форума за препоръчвани от колегите сервизи, че тая кола не е за всеки майстор, вервай ми.
Вземи си една книжка и се порови, или намери време да почетеш по темите назад, ще ти е полезно. Успех!
За климатроника колегите са ти казали, щом свети, значи е вкл\чен. Можеш да натиснеш копчето до него вдясно, тогава то светва, а това на климатроника изгасва, минава на икономичен режим и не работи компресора - обикновено през зимата се ползва, защото няма какво да охлаждаш. Виж, ако вкл\чиш първото - отляво надясно копче, тогава се вкючва обдухването и климатикът заработва, за да махне конденза на стъклото.
Брейк асистанса е много важна система, намери време да идеш на диагностика, не я подценявай. Може да е елементарна повреда - тия Ц-ки дават бъгове с електрониката, може да е стоп-машинка за смяна (около 40 кинта струва), но може да е нещо друго, не оставяй за после, че тая кола добре върви, както сигурно си усетил и без БАС шанса да нанижеш някой(не дай си боже) е многократно по-голям. Просто не отлагай. Погледни във форума за препоръчвани от колегите сервизи, че тая кола не е за всеки майстор, вервай ми.
Вземи си една книжка и се порови, или намери време да почетеш по темите назад, ще ти е полезно. Успех!
#5
Публикувано 05 декември 2007 - 15:26
Oops... sorry подведох те малко, значи като свети копчето на климатика(auto) и натиснеш ЕС - економик до него в дясно, светва и то, без да гасне това на климатика, както ти казах горе, включва се икономичния режим-без компресор. Ако, обаче, само ЕС е включено и свети, без да е включено ауто-то и го включиш, ауто-то, светва то, и ЕС изгасва.
#6
Публикувано 05 декември 2007 - 21:29
Доколкото разбирам колата е колата ребе да е 203-ка !? Ако е такава чейнджъра седи под музиката на централната конзола, мисля под копчето на аварийните има едно никелиранко копченце и като го натиснеш става мноооо яко Отваря се вратичка и се подава чейнджъра
#7
Публикувано 05 декември 2007 - 21:50
Това дето си го описал е голем гъдел,...но е за 211 модела ,..Е класс!
На 203 модела,..ако има,....седи у жапката!
Не те поправям,..само уточнявам
Познай дали пича има ченджър!?
!
На 203 модела,..ако има,....седи у жапката!
Не те поправям,..само уточнявам
Познай дали пича има ченджър!?
!
#8
Публикувано 06 декември 2007 - 22:45
Прав си, моя грешка, верно така беше, ма се си мисла че на едно 203 спорт купе баш там беше, зад аварийките.....може и да бъркам Дано го намери човека все пак
#9
Публикувано 07 декември 2007 - 11:37
Благодаря на всички ви за изчерпателната информация. Безкрайно съм задължен на всики!!!!
Относно климатика ви питах, защото един приятел със старата е класа "очиларката" - 97/98 година ми каза, че една година го е карал с изключена лампичка на бутона за климатика и някакъв му бил казал, че когато лампичката свети тогава е изключен, т.е. карал го е само на климатик. Но май това не е точно така или поне при мен.
Колата е с двузонален климатроникик - със врътки е, не е с дисплей.
Относно БАС системата попрочетох малко инфо за нея и май наистина си е сериозно.
Веднага ще потърся сервиз.
Относно четенето на темите из форума, ще им обърна повечко внимание след Нова година, защото в момента ми е малък ад - много работа - малко време)))
За последно питам от къде да взема ВИН?? Знам, че някъде из темите го пише, но се извинявам предварително!!!!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ.
П.П. И съм сигурен вече, че нямам чейнджър!!!! ))))))))
Весели празници на всички!!!!!!
Относно климатика ви питах, защото един приятел със старата е класа "очиларката" - 97/98 година ми каза, че една година го е карал с изключена лампичка на бутона за климатика и някакъв му бил казал, че когато лампичката свети тогава е изключен, т.е. карал го е само на климатик. Но май това не е точно така или поне при мен.
Колата е с двузонален климатроникик - със врътки е, не е с дисплей.
Относно БАС системата попрочетох малко инфо за нея и май наистина си е сериозно.
Веднага ще потърся сервиз.
Относно четенето на темите из форума, ще им обърна повечко внимание след Нова година, защото в момента ми е малък ад - много работа - малко време)))
За последно питам от къде да взема ВИН?? Знам, че някъде из темите го пише, но се извинявам предварително!!!!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ.
П.П. И съм сигурен вече, че нямам чейнджър!!!! ))))))))
Весели празници на всички!!!!!!
#10
Публикувано 07 декември 2007 - 12:07
VIN=Vehicle Identification Number= номер на купе=номер на шаси=номер на рама
чек тук
успех!
Мерси много.
Токущо звънях в Балкан Стар да видят БАС-системата и тея ми казаха чак 19 декември. Ееее, не мога да чакам толкова много.
Дайте някои други сервизи.
Майстора ми каза, че най-вероятно, трябва да се смени датчика на БАС-а. Не струвало много и ставало бързо, ама сега имали много работа. Аз не мога ли да си го купя датчика от някъде и друг сервиз да го смени или нещо подобно.... егати гадорията.
Пак мерси
#11
Публикувано 07 декември 2007 - 15:37
[Колега, не знам дали е същият датчик, който и при мен ще сменят... Сутринта бях при Петко, понеже още преди месец и нещо почна да ми излиза отвреме навреме съобщение за две грешки - винаги една след друга - първо ESP - GO for inspection и ведднага след това BAS - go for inspection. Когато отидох преди месец при Петко го закачиха на компютъра и показа стоп-машинка, но понеже грешката беше несъществена - не постоянна, само я изчистиха и казаха, че като почне да го прави често да се обадя. Сега по хлъзгавиците взе всеки ден да излиза същото и понеже и без това дойде време и за маслото, тая сутрин минах. Да, ама компютъра тоя път не каза стоп-машинка, а датчик - можеда е същия. Намира се почти под стъклото, вдясно горе като застанеш пред мотора, под една пластмасова кутия, до резервоарчето за спирачна течност. Петко звъня в Балканстар и се оказа, че го нямат, става с поръчка. Сега като казваш че в Балканстар са ти казали че е бързо, ме хвърли в смут - или датчика за БАС е друг от този за ЕСП, или нещо са различни за моето и твоето шаси - и аз съм с 203, може да е в зависимост от конкретния номер, ако са те питали по телефона, де...
Петко каза, че датчика като сменим, ще видим дали друго ще се обади, за машинката каза, че я има на склад, не е проблем във всеки момент да се смени, ако се наложи. Аз се кръстя да не е някоя платка на ЕСП-то , обаче.....Дано не лъже компютъра....
Петко каза, че датчика като сменим, ще видим дали друго ще се обади, за машинката каза, че я има на склад, не е проблем във всеки момент да се смени, ако се наложи. Аз се кръстя да не е някоя платка на ЕСП-то , обаче.....Дано не лъже компютъра....
#12
Публикувано 07 декември 2007 - 18:28
Здрасти,
аз карам С200 CDI, 1999 г. При мен когато свети копчето на климатика, означава че не работи. Освен това въздуха в купето веднага става по-гаден, защото не минава през филтъра му. Успех!
аз карам С200 CDI, 1999 г. При мен когато свети копчето на климатика, означава че не работи. Освен това въздуха в купето веднага става по-гаден, защото не минава през филтъра му. Успех!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни