Публикувано 05 декември 2007 - 10:23
Честито, колега! Ако си вземеш ВИН-а и го пуснеш в руската търсачка - има споменаван линка на 1000 места във форума, ще си видиш всичко, което има колата ти (то това обикновено се прави преди да се купи, но сигурно не си имал причина да се съмняваш в това, което ти казва продавачът), както и кога е произведена, за кой дилър и т.н. Ченджърът е опция, ако е фабричен е в жабката, ако е слаган допълнително, може да е в багажника.
За климатроника колегите са ти казали, щом свети, значи е вкл\чен. Можеш да натиснеш копчето до него вдясно, тогава то светва, а това на климатроника изгасва, минава на икономичен режим и не работи компресора - обикновено през зимата се ползва, защото няма какво да охлаждаш. Виж, ако вкл\чиш първото - отляво надясно копче, тогава се вкючва обдухването и климатикът заработва, за да махне конденза на стъклото.
Брейк асистанса е много важна система, намери време да идеш на диагностика, не я подценявай. Може да е елементарна повреда - тия Ц-ки дават бъгове с електрониката, може да е стоп-машинка за смяна (около 40 кинта струва), но може да е нещо друго, не оставяй за после, че тая кола добре върви, както сигурно си усетил и без БАС шанса да нанижеш някой(не дай си боже) е многократно по-голям. Просто не отлагай. Погледни във форума за препоръчвани от колегите сервизи, че тая кола не е за всеки майстор, вервай ми.
Вземи си една книжка и се порови, или намери време да почетеш по темите назад, ще ти е полезно. Успех!