
още един проблем, двигателя тресеW124 250D
Започната от volandd, 04 дек 2007 - 13:46:03
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 декември 2007 - 13:46
Здравеите пак.
Забравих да споделя, че освен чукането има и още един проблем в двигателя - малко се тресе. Когато я купувах моята 124 250 D, след запалване купето леко се тресеше от двигателя. Казах на търгаша, че ако отстрани проблема до утре ще я взема тъй като всичко друго беше ОК. На другия ден когато отидох двигателя спеше, каза че сменил тампон и всичко се оправило. Сега обаче пак се появи същия проблем / след около 3000 км. /. Общо взето не ми е кои знае какъв проблем, но ми е любопитно - дали пак е тампон или може да е нещо друго.
П.П. Поогледах тампоните и наистина, като че ли единия е нов, но е с поне 1-2 см. е по висок от другия.
Забравих да споделя, че освен чукането има и още един проблем в двигателя - малко се тресе. Когато я купувах моята 124 250 D, след запалване купето леко се тресеше от двигателя. Казах на търгаша, че ако отстрани проблема до утре ще я взема тъй като всичко друго беше ОК. На другия ден когато отидох двигателя спеше, каза че сменил тампон и всичко се оправило. Сега обаче пак се появи същия проблем / след около 3000 км. /. Общо взето не ми е кои знае какъв проблем, но ми е любопитно - дали пак е тампон или може да е нещо друго.
П.П. Поогледах тампоните и наистина, като че ли единия е нов, но е с поне 1-2 см. е по висок от другия.
#2
Публикувано 04 декември 2007 - 14:01
Здравеите пак.
Забравих да споделя, че освен чукането има и още един проблем в двигателя - малко се тресе. Когато я купувах моята 124 250 D, след запалване купето леко се тресеше от двигателя. Казах на търгаша, че ако отстрани проблема до утре ще я взема тъй като всичко друго беше ОК. На другия ден когато отидох двигателя спеше, каза че сменил тампон и всичко се оправило. Сега обаче пак се появи същия проблем / след около 3000 км. /. Общо взето не ми е кои знае какъв проблем, но ми е любопитно - дали пак е тампон или може да е нещо друго.
П.П. Поогледах тампоните и наистина, като че ли единия е нов, но е с поне 1-2 см. е по висок от другия.
Ако тресенето го има известно време след запалването,а после изчезва,значи имаш изгоряла свещ(и)-свети ли лампата за подгрев около 30 сек.след стартирането на мотора?Ако тресе непрекъснато най-вероятно помпата е за проверка и ремонт,но това не е проблемно и скъпо за редова помпа "Бош"!Друг вариант е голяма разлика в налягането в цилиндрите-над 3атм.някъде...също скапан разпръсквач...
А,за тампона-разклати на ръка мотора(да не работи)и виж лесно ли се мандахерца?
П.С.-Горивен филтър сменял ли си...?
#3
Публикувано 04 декември 2007 - 14:08
Притриса ли ти мотора по време на движение, при ряско подаване на газ?
Тракането може да е от лоша кофти нафта също.
Тракането може да е от лоша кофти нафта също.
#4
Публикувано 04 декември 2007 - 15:14
Лампата не свети след като запаля и всичко си е наред. Двигателя не се клати когато го раздрусам с ръце. Когато загрее тресенето понамалява. Общо взето отва забелязвам.
#5
Публикувано 04 декември 2007 - 15:16
Двигателя не протриса при рязко даване на газ а напротив.
#6
Публикувано 04 декември 2007 - 15:17
Лампата не свети след като запаля и всичко си е наред. Двигателя не се клати когато го раздрусам с ръце. Когато загрее тресенето понамалява. Общо взето отва забелязвам.
А това което ти написах пробва ли го, в движение като отпуснеш педала на газта и рязко като го натиснеш дали притриса?
#7
Публикувано 04 декември 2007 - 15:19
Горивния филтър не съм го сменял скоро, но не ми се вярва да е от него. Защото отя търгаш как е оправил проблема за един ден, а после пак се появи.
#8
Публикувано 04 декември 2007 - 15:25
Горивния филтър не съм го сменял скоро, но не ми се вярва да е от него. Защото отя търгаш как е оправил проблема за един ден, а после пак се появи.
Ако филтъра ти е запушен, колата няма да ти върви.
Нормално е ако е караш с биодизел, да е разложил мръсотията и отлаганията в резервоара, и да ти е запушeн горивния филтър.
#9
Публикувано 04 декември 2007 - 15:25
НЕ съм пробвал с гаста но ще пробвам и пак ще пиша.
#10
Публикувано 04 декември 2007 - 15:27
Колата си върви екстра и не карам с биодизел.
#11
Публикувано 04 декември 2007 - 15:29
сигурен ли си, че не си внушаваш нещо, в началото е нормално при студен мотор вибрациите да са по-силни, има и едно амортисьорче и лагерче, които обират вибрациите да не би то да е за смяна, нещо не ми се вярва да се оправи тресенето и после пак да се появи - или тресе или не, а и може би другия тампон също да е за смяна, кой сменя един тампон - те и двата носят мотора и би трябвало да се изхабяват равномерно - та ако търговеца той е искал да спести някой лев и е сменил само скъсания тампон(ако е било това), то скоро очаквай и другия да замине... тресенето от тампон се усеща при тръгване от място най-осезаемо
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#12
Публикувано 04 декември 2007 - 15:34
НЕ съм пробвал с гаста но ще пробвам и пак ще пиша.
Общо взето така се пробват тампоните, или на място, отваряш капака буташ на втора (ако си с механичка кутия) и буташ колата на лашки напред и назад, и гледаш дали се клати мотора

#13
Публикувано 04 декември 2007 - 16:47
Виж сега логика - ако тресе постоянно или при подаване на газ мотора не лежи как си трябва или с 2 думи ТАМПОН,ако не са здрави мотора не работи как трявба и притриса.
Тресе в началото - не е загряла свещ и един или няколко цилиндьра се ебават и тресе.
Тресе постоянно - ебем ти свещите,гледаш вьздуха и нафтата,ако вьздушния е ОК си погледни горивния или дюзи.Ако не е нищо от това...................нищо не ртазбирам от дизели.
Тресе в началото - не е загряла свещ и един или няколко цилиндьра се ебават и тресе.
Тресе постоянно - ебем ти свещите,гледаш вьздуха и нафтата,ако вьздушния е ОК си погледни горивния или дюзи.Ако не е нищо от това...................нищо не ртазбирам от дизели.

.
#14
Публикувано 05 декември 2007 - 08:16
Колега "volandd" , направи това което ти е писал ГросОбщо взето така се пробват тампоните, или на място, отваряш капака буташ на втора (ако си с механичка кутия) и буташ колата на лашки напред и назад, и гледаш дали се клати мотора

По този начин ще провериш въпросния тампон - според мен е скъсан! (пак)
Според мен колата е имала малко по сериозен удар, майстора не е доизкусурил нещата и имаш леко напрежение в онзи тампон! Не е задължително и двата да се скъсат едновременно - проблема е в този който не лежи правилно , защото колебанията на мотора се пренасят върху него. Когато мотора тресе не работи правилно и равномерно, затова провери го тоя тампон, ако наистина се е скъсал купи един нов и стой на главата на майстора докато го сменя - гледай лесно ли го слага или се налага да го попържи малко на майка и тогава влиза. Ако иска да му става татко по-добре го накарай да поогледа за кривини по местата на захващане!
Пиши какво е станало и успех

Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#15
Публикувано 05 декември 2007 - 09:23
Ще пробвам номера на gros със втората и бутането, но на бутане с ръце двигателя е стабилен. Ако е тампон добре, независимо че единия е около 100 лв. По принцип тресенето е наи силно когато е студен мотора, после намалява но не изчезва, т.е. усеща се когато съм спрял на кръстовище или съм изключил от скорост. Когато е на място и дам гас над 1000 оборота терсенето изчезва т.е. не се усеща. Дано не ви ставам досаден. Тази събота и неделя ще правя нещо и ще пиша.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни