Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем със съединителя при 190-тката..Почна се и там :)


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 28 април 2006 - 21:01

Ставам досаден ама няма оправия иначе :) Та.. паля колата, натискам съединител до долу, включвам първа, започвам леко да го отпускам изведнъж рязко дърпа колата и педала на съединителя си остава долу а иначе колата върви все едно си е пуснат както си му е реда, само че самия педал си е пропаднал.. незнам от какво ще е, на 100% съм сигурен, че тая кола ги е нямала тия проблеми, но стоя сигурно 3-4 месеца в гараж без да се пали, горе долу от средата на зимата.. и ето ги сега проблемите, фреон нямаше оправих го това поне климатика работи ама ето съединителя... за колата 190 2.0 инжекцион, 93-та година.
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#2 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 28 април 2006 - 22:20

Някакви ориентировъчни суми имаш ли? :)
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#3 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 29 април 2006 - 09:56

виж най напред дали има спир течност в казанчето на спирачките, след това го обезвъздуши, като в никакъв случаи не сипваш обратно спирачната течност, която си източил(пълна е с вода, гума на гранули от гумичките и от маркуча и др боклуци).при обезвъздушаването педала може пак да остане долу, но просто го дръпни с ръка
Иначе може да ги занесеш да ти ги рециклират при Настев- ще ти струва към 20-тина лева за двете, аз поне там си правих мойте на джипа и спир помпа на форда и съм доволен, а и оня ще ти каже дали може да се рециклират успешно или по добре да си купиш нови.
ПС нивото на спир течност в казанчето трябва да е над средата
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#4 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 29 април 2006 - 14:26

Ама за спирачния педал ли става въпрос или за съединителя? Май говориш за спирачките ..
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#5 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 29 април 2006 - 16:51

става въпрос за педала на съединителя, а хидравличния привод на съединителя се захранва със спирачна течност от казанчето на спирачната помпа и извода е в задната част на казанчето около средата на нивото и това е направено така защото ако се прецака тотално съединителя и изтече от него всичко, то поне да не изтече цялото количество спир. течност, а да си остане малко под средата, така че спирачките да си работят нормално, нищо че съединитела го няма.
А помпата на съединитела няма собствено казанче, защото се намита на май** си в дивия (под таблото - вътре в купето, бърка се като се свали кората над педалите)
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#6 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:

Публикувано 29 април 2006 - 17:19

Posted Image

Зад педала на съединителя.
Работният-долу,при кутията:

Posted Image

Вероятно раб. е глътнал въздух,то и конденз се събира,мръсотии...маншончето защитното кат се скъса....
Устройството им е много просто-в работния има 1 буталце с уплътнение, в главния -буталце с упл.,пружина с капаче,връз него още едно гум.упл. и медна шайбица. Ако не исккаш сам,купи от Манимпекс да кажем пем.комплекти и ги знеси на майстора дето Децки каза.В комплекта за раб.ц-р има и бутали,маншонче,абе квото си требе. Разгледай добре дилиндъра отвътре за надиране и питниг от корозия(моя случай,160лв.).Добре е гл.да се обезвъздуши предварително ,предии да се монтира.обезвъздушаването на цялата система ще да е като на по-ранните модели-т.е. отдолу нагоре,т.е. х_й. Консулт-Лозанов предлага MightyVac весела сума,ама кат няма хората правят така-свързват с маркуче щуцерът на най-близкото колело с щуцерът на раб.ц-р и готово.Иначе няма как...
Сменяй течността на 2 години и ползвай хубава.
П.С. Разбирасе можеш да купиш цилиндри нови,ама не от балкан стар...Ате от Манимпекс,Бош също предлагат???,италианските Метели също вършели работа и са евтини...Маркуча смени задължително.
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#7 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 29 април 2006 - 19:24

да за течността аз полазвам Lockheed Delphi DOT4 или Motorcraft DOT 4 с кято разполагах последния път. Моторкрафтската течност е най добре да си я купиш от Мото Пфое- там гаранция че не е ментак а и е на разумна цена(може да питаш на 9842222)
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#8 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 30 април 2006 - 07:06

Няма как от там да си купя, щото съм от Банско :) тръгна ли да пътувам за София и ми излиза вече златен ремонта.. иначе майстора каза да поръчам горната помпа и да я сменим, вика че ако долната се развали направо протича, а то не е текло така, че горната.. и сега ще я търся та да я сменяме..
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#9 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:

Публикувано 30 април 2006 - 11:15

Абе не е баш тъй...може просто маркуча или мръсната течност да правят мизерии.Пък и горната е доста по-скъпа от маркуча и долната.В Благоевград трябва да има магазини.
Ауто Хелп например
http://www.autohelp.bg/shops_bg.html

Успех и пиши какъв е бил проблема точно...
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#10 rotki

rotki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CDI S203 2005г.

Публикувано 30 април 2006 - 11:57

Наскоро имах същият проблем и добре че си купих нова помпа- горна, защото щях да си остана само с разглобяването в събота и неделя, а в понеделник без транспорт. След като я смених, разглобих старата помпа и се оказа, че пружината която връща буталцето е изгнила и начупена на парчета. Те от своя страна бяха надрали работната повърхност на цилиндърчето и изпокъсали гумените пръстени. А забравих да кажа, че помпата е завряна на кучето в г... Най-добре преди смяната си вземи един два валериана и научи някоя и друга майна на немски. Ще имаш нужда и от двете :D . Успех!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни