Един въпрос за задните амортисьори..
Започната от
Stefan
, 28 апр 2006 - 20:48:26
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 април 2006 - 20:48
Отдавна се чудя и сега ми дойде на ум да ви попитам... моята 124-ка гледам, че отзад е "повдигната".. задните и пружини най-вероятно са по високи или незнам и аз защо така, ама гледам, че има доста такива модели, моят е 89-та година 200Е, та въпроса ми е от пружините ли е или са си самите амортисьори, и колко парички горе долу ще излезне ако си купя такива от по-нов модел или по стар незнам който не са толкова високи и си изглежда нормално колата.. не е толкова повдигната? Сега "работя" по нея така да се каже и съм решил да ги изгладя всичките неща който ме дразнят и да я направя изцяло по мой вкус и по мое желание, когато стане готова .. предполагам до месец ще ви пусна снимки да ми кажете дали става нещо от мен Та по темата ..
#2
Публикувано 29 април 2006 - 10:00
пружините- те са отковорни за височината, амортисьорите са само за твърдостта.
ако слагаш по ниски пружини те трябва да бъдат и по твърди че ептен ще клекне
пружините от комбито са по високи и по здрави та виж да не са такива
ако слагаш по ниски пружини те трябва да бъдат и по твърди че ептен ще клекне
пружините от комбито са по високи и по здрави та виж да не са такива
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 29 април 2006 - 14:25
Значи моята цел е... понеже сложих хубави джанти ама са 15-ки техната.. *** *** та.. отзад като е повдигнало като незнам си кво и имаш чувството, че прилича на джип, малки джанти големи гуми и сумати разстояние до калника отгоре, искам да го направя малко да клекне поне да го няма това голямо разстояние до калника, но по възможност да не развалям возията (поне не много) не искам никакви твърди пружини и незнам си кви спортни глупости, само да клекне леко за да се оправи визията, че много ме дразнят тия джанти така.. исках аз 17" ама кво да правя така се случи.. та въпроса е как да стане номера?
#4
Публикувано 29 април 2006 - 16:34
С един бордюр в багажника ще стане
MB W210 E230
#5
Публикувано 29 април 2006 - 17:31
Хм,пък на мен ми е приятно да гледам вдигнати 124-ки...вкусове разни.Аз не бих го пипал B)
Blood, Sweat and Diesel !
#6
Публикувано 30 април 2006 - 07:07
Много е грозно, друго си е да си има по малко разстояние над гумата до калника и така си отварят и хубави джанти и всичко, а така е като джип отзад :П
#7
Публикувано 30 април 2006 - 14:19
А, предницата клекнала ли е много ? Защото, ако предните пружини са здали багажа, а задните са по нови се получава тоя ефект с вирнатата задница.
Най-доброто или нищо!
#8
Публикувано 30 април 2006 - 14:34
Сложи си метанова уредба, бутилките са по около 60 кила 1-та. Ще се возиш евтино и задницата ще клекнеЗначи моята цел е... понеже сложих хубави джанти ама са 15-ки техната.. *** *** та.. отзад като е повдигнало като незнам си кво и имаш чувството, че прилича на джип, малки джанти големи гуми и сумати разстояние до калника отгоре, искам да го направя малко да клекне поне да го няма това голямо разстояние до калника, но по възможност да не развалям возията (поне не много) не искам никакви твърди пружини и незнам си кви спортни глупости, само да клекне леко за да се оправи визията, че много ме дразнят тия джанти така.. исках аз 17" ама кво да правя така се случи.. та въпроса е как да стане номера?
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#9
Публикувано 30 април 2006 - 20:53
ХАХАХАХАХАХАХАХАХА, така поне ще имам избор, ГАЗ, БЕНЗИН, МЕТАН, даже може и един дизелов мотор да монтираме отзад, караш на квото си искаш, метановите бутилки ще ги съберем някъде по задната седалка на купето и отзад дизел, като ходя да зареждам, ще се хванат за главата.. какво друго остана, течен азот да му сложим и като напълня всичко на фулл ще се пробвам да правя обиколка на земното кълбо без да зареждам ) Та по темата, гледах някъде по магазините скоби за скъсяване на пружините, ще свършат ли няквка работа? А иначе не вярвам предните да са ми сдали багажа, щото всеки път като ходя да го оправям им казвам да правят преглед по ходовата част, и ако има нещо такова задължително да са ми го казали до ся.. нали и те трябва да изкарват пари
#10
Публикувано 01 май 2006 - 18:29
Това за скобите имаш предвид гумени тампони във вид на гребен и се слагат по 3 на пружина разполагат се на 120 градуса един спрямо друг. От тях действително ще стане малко по ниска, но за сметка на това доста твърдо, а до колкото разбрах ти не искаш твърда возия. Ако съм те разбрал правилно за скобите, между другото знаеш ли със сигурност какви са ти пружините?
Най-доброто или нищо!
#11
Публикувано 01 май 2006 - 18:31
Можеш ли да качиш снимки да видим толкова ли е зле положението?
Най-доброто или нищо!
#12
Публикувано 01 май 2006 - 18:36
Тези гумени поставки се наричат тампони, и няма нищо лошо да е малко по-повдигната, например на нашта сега ще трябва малко да я вдигнем отзад защото като я вкарвам в гаража леко опира престилката...освен пружините, между тях и купето има гумени проставки с различна височина - от тях се определя това
#13
Публикувано 05 май 2006 - 13:14
Явно скоро ще се продават лети джанти, не ми харесва, джантите ми стоят на колата като 13-ки, аз искам 17 да сложа за да стане както трябва, и с тия разстояния по незнам си колко см няма да стане номера, предполагам има мераклий за джанти, само трябва да знаете, че са уникални.. от 2 години интерес към марката повярвайте ми НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ДРУГИ ТАКИВА сещайте се и за цената :П
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни