Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с парнотоW210


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#16 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 02 December 2007 - 22:31

мий дроселовата клапа,...
  • 0

#17 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:

Posted 02 December 2007 - 22:35

Ми тя свети като нова! Какво да и мия? :blink:
  • 0

#18 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 02 December 2007 - 22:39

Ми тя свети като нова! Какво да и мия? :blink:



Разбрах,...
А ако задържиш оборотите крачно,..пак ли гасне?
  • 0

#19 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:

Posted 02 December 2007 - 22:40

Не съм пробвал.........
Сега ще отида да я припаля.
  • 0

#20 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:

Posted 02 December 2007 - 22:47

Проблема е че не винаги го прави. Повечето пъти си пали безпроблемно.
Жена ми казва, че при нея дори не гасне, а само падат оборотите почти до нула и после се оправя. Мисля, че ако задържа леко педала на газта не би трябвало да го направи.
  • 0

#21 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 02 December 2007 - 23:03

Или управлението от компа куца,..или дросела бави при стабилизация,...ма нема да се плашиш!
Ако ти е след 96 година,..в менюто на двигателния комп има подраздел-адаптиране и настройка на празен ход при студен старт,..качество на горивото,..и предварение на запалването!

Отиваш при Петко и да пуснат аванса на 95,...оборотите при старт и подгрев-860,...горивната смес-leicht anfetten..

Смятам че така ще успееш да преодолееш този дразнещ ефект сутрин!

Успех!
  • 0

#22 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:

Posted 02 December 2007 - 23:05

Ами освен да нося някъде касата с бира, друго не остана! Само уточни къде е "някъде"!
  • 0

#23 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 03 December 2007 - 01:50

Бе продавай я бе мамицата и кола,ше ти гасне тя. :flagMB new:

Аз имам подобен проблем на Духчо и тия дни ще му почистя ЕГР и на него,че мойе и това да го ебава.
  • 0
.

#24 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Posted 15 November 2008 - 19:52

Ще се възползвам от темата на колегата за да споделя и аз един проблем.
При мен проблема е следния. Първо са ми объркани зоните, демек отдясно е за ляво и обратното. ?!
Второ не ми духа на краката.
Трето като и двете примерно са на 20 или 28 градуса, като по ниската стойност е с климатик, а по високата на парно. Едната духалка духа топло другата студено. Демек нещо по датчиците е сбъркано, което бърка климатроника, че трябва да спре да духа в една от страните съответно топло или студено.
Посъветвайте ме какво да правя. И каква може да е причината.
Иначе парно си имам, както и климатик. Само дето трябва примерно едното да е на 28 другото на 26 за да е еднаква температурата. Независимо дали е на парно или климатик. Случайно някой да знае, къде са датчиците?
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#25 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 16 November 2008 - 02:52

Ти остави датчиците ми питай кьде ти е помпата за клапите,кажи проблем сьс заключване на вратите имаш ли,някьде да чуваш да сьска нещо,да си проверявал вакума от мотора дали не ти е прецакан и дали нямаш изгорел бушон някьде - тоя дето е за помпата..............................ма мое и да не сьм прав ;)

На 140 клапите или регулатора им е зад жабката,излизат поне 12 ,аркуча от там,помпата ми е под задната седалка в дясно като проблема често е оранжевия маркуч който прави 90 градуса завой и краищата му омекват и не прилепят хубаво,маркуча е пьлен с остатьци от перката на помпата която има и таймер....................и кво да обяснявам,да беше 140 да сьм ти го нарисувал как е.

Дай газ на тая кола като пьрво си прегледаш едно малко маркуче което излиза зад дросела и влиза в купето.Та дай и газ и гласи парното да видим кое работи.После се ослушай за сьскане някьде около жабката щото датчиците ясно ма ако клапите ти се ебават точно така ще прави как си го описал.
  • 0
.

#26 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 16 November 2008 - 02:56

Публикувано изображение

http://w210.pietrzyk...climcontrol.htm

Почвай да кликаш по ред на номерата и ще намериш сензора кьде е / пьрвото горе в дясно ма сам ще го напипаш/.

Ма не е сензора да знайш
  • 0
.

#27 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Posted 16 November 2008 - 18:36

Не съска от никъде, като натисна бутона, този който определя от къде да духа се чува превключване, но топло от към краката не ще да дойде...
Иначе парно има става баня, климатик има лятото може да замръзнеш, но да го накараш да духа в краката просто забрави...
И защо са ми обратно зоните... !? За ляво трябва да нагласям от дясно и обратното... нещо се е ушаматила системата, но...
М/у другото обърна зоните, като тествах сам какви грешки имаше, преди това си беше наред, мисля... ?!
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#28 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 16 November 2008 - 19:22

Или някой е ровил или този някой си ти с тая диагностика.Изчисти ли му сите грешки,че може и от тва да е.

И клапите ти се ебават,те за тва духа де му скимне.
  • 0
.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users