
Проблем с парнотоW210
Started by disem, 02 Dec 2007 - 20:12:32
27 replies to this topic
#16
Posted 02 December 2007 - 22:31
мий дроселовата клапа,...
#17
Posted 02 December 2007 - 22:35
Ми тя свети като нова! Какво да и мия?

#18
Posted 02 December 2007 - 22:39
Ми тя свети като нова! Какво да и мия?
Разбрах,...
А ако задържиш оборотите крачно,..пак ли гасне?
#19
Posted 02 December 2007 - 22:40
Не съм пробвал.........
Сега ще отида да я припаля.
Сега ще отида да я припаля.
#20
Posted 02 December 2007 - 22:47
Проблема е че не винаги го прави. Повечето пъти си пали безпроблемно.
Жена ми казва, че при нея дори не гасне, а само падат оборотите почти до нула и после се оправя. Мисля, че ако задържа леко педала на газта не би трябвало да го направи.
Жена ми казва, че при нея дори не гасне, а само падат оборотите почти до нула и после се оправя. Мисля, че ако задържа леко педала на газта не би трябвало да го направи.
#21
Posted 02 December 2007 - 23:03
Или управлението от компа куца,..или дросела бави при стабилизация,...ма нема да се плашиш!
Ако ти е след 96 година,..в менюто на двигателния комп има подраздел-адаптиране и настройка на празен ход при студен старт,..качество на горивото,..и предварение на запалването!
Отиваш при Петко и да пуснат аванса на 95,...оборотите при старт и подгрев-860,...горивната смес-leicht anfetten..
Смятам че така ще успееш да преодолееш този дразнещ ефект сутрин!
Успех!
Ако ти е след 96 година,..в менюто на двигателния комп има подраздел-адаптиране и настройка на празен ход при студен старт,..качество на горивото,..и предварение на запалването!
Отиваш при Петко и да пуснат аванса на 95,...оборотите при старт и подгрев-860,...горивната смес-leicht anfetten..
Смятам че така ще успееш да преодолееш този дразнещ ефект сутрин!
Успех!
#22
Posted 02 December 2007 - 23:05
Ами освен да нося някъде касата с бира, друго не остана! Само уточни къде е "някъде"!
#23
Posted 03 December 2007 - 01:50
Бе продавай я бе мамицата и кола,ше ти гасне тя.
Аз имам подобен проблем на Духчо и тия дни ще му почистя ЕГР и на него,че мойе и това да го ебава.
Аз имам подобен проблем на Духчо и тия дни ще му почистя ЕГР и на него,че мойе и това да го ебава.
.
#24
Posted 15 November 2008 - 19:52
Ще се възползвам от темата на колегата за да споделя и аз един проблем.
При мен проблема е следния. Първо са ми объркани зоните, демек отдясно е за ляво и обратното. ?!
Второ не ми духа на краката.
Трето като и двете примерно са на 20 или 28 градуса, като по ниската стойност е с климатик, а по високата на парно. Едната духалка духа топло другата студено. Демек нещо по датчиците е сбъркано, което бърка климатроника, че трябва да спре да духа в една от страните съответно топло или студено.
Посъветвайте ме какво да правя. И каква може да е причината.
Иначе парно си имам, както и климатик. Само дето трябва примерно едното да е на 28 другото на 26 за да е еднаква температурата. Независимо дали е на парно или климатик. Случайно някой да знае, къде са датчиците?
При мен проблема е следния. Първо са ми объркани зоните, демек отдясно е за ляво и обратното. ?!
Второ не ми духа на краката.
Трето като и двете примерно са на 20 или 28 градуса, като по ниската стойност е с климатик, а по високата на парно. Едната духалка духа топло другата студено. Демек нещо по датчиците е сбъркано, което бърка климатроника, че трябва да спре да духа в една от страните съответно топло или студено.
Посъветвайте ме какво да правя. И каква може да е причината.
Иначе парно си имам, както и климатик. Само дето трябва примерно едното да е на 28 другото на 26 за да е еднаква температурата. Независимо дали е на парно или климатик. Случайно някой да знае, къде са датчиците?
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT
#25
Posted 16 November 2008 - 02:52
Ти остави датчиците ми питай кьде ти е помпата за клапите,кажи проблем сьс заключване на вратите имаш ли,някьде да чуваш да сьска нещо,да си проверявал вакума от мотора дали не ти е прецакан и дали нямаш изгорел бушон някьде - тоя дето е за помпата..............................ма мое и да не сьм прав
На 140 клапите или регулатора им е зад жабката,излизат поне 12 ,аркуча от там,помпата ми е под задната седалка в дясно като проблема често е оранжевия маркуч който прави 90 градуса завой и краищата му омекват и не прилепят хубаво,маркуча е пьлен с остатьци от перката на помпата която има и таймер....................и кво да обяснявам,да беше 140 да сьм ти го нарисувал как е.
Дай газ на тая кола като пьрво си прегледаш едно малко маркуче което излиза зад дросела и влиза в купето.Та дай и газ и гласи парното да видим кое работи.После се ослушай за сьскане някьде около жабката щото датчиците ясно ма ако клапите ти се ебават точно така ще прави как си го описал.

На 140 клапите или регулатора им е зад жабката,излизат поне 12 ,аркуча от там,помпата ми е под задната седалка в дясно като проблема често е оранжевия маркуч който прави 90 градуса завой и краищата му омекват и не прилепят хубаво,маркуча е пьлен с остатьци от перката на помпата която има и таймер....................и кво да обяснявам,да беше 140 да сьм ти го нарисувал как е.
Дай газ на тая кола като пьрво си прегледаш едно малко маркуче което излиза зад дросела и влиза в купето.Та дай и газ и гласи парното да видим кое работи.После се ослушай за сьскане някьде около жабката щото датчиците ясно ма ако клапите ти се ебават точно така ще прави как си го описал.
.
#26
Posted 16 November 2008 - 02:56

http://w210.pietrzyk...climcontrol.htm
Почвай да кликаш по ред на номерата и ще намериш сензора кьде е / пьрвото горе в дясно ма сам ще го напипаш/.
Ма не е сензора да знайш
.
#27
Posted 16 November 2008 - 18:36
Не съска от никъде, като натисна бутона, този който определя от къде да духа се чува превключване, но топло от към краката не ще да дойде...
Иначе парно има става баня, климатик има лятото може да замръзнеш, но да го накараш да духа в краката просто забрави...
И защо са ми обратно зоните... !? За ляво трябва да нагласям от дясно и обратното... нещо се е ушаматила системата, но...
М/у другото обърна зоните, като тествах сам какви грешки имаше, преди това си беше наред, мисля... ?!
Иначе парно има става баня, климатик има лятото може да замръзнеш, но да го накараш да духа в краката просто забрави...
И защо са ми обратно зоните... !? За ляво трябва да нагласям от дясно и обратното... нещо се е ушаматила системата, но...
М/у другото обърна зоните, като тествах сам какви грешки имаше, преди това си беше наред, мисля... ?!
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT
#28
Posted 16 November 2008 - 19:22
Или някой е ровил или този някой си ти с тая диагностика.Изчисти ли му сите грешки,че може и от тва да е.
И клапите ти се ебават,те за тва духа де му скимне.
И клапите ти се ебават,те за тва духа де му скимне.
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users