![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/8f9d5facc360ac0fdd9ed929da3ffae7?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Проблем с парнотоW210
Started by disem, 02 Dec 2007 - 20:12:32
27 replies to this topic
#1
Posted 02 December 2007 - 20:12
Странен проблем. От време на време ми изчезва топлото от лявата страна въпреки че врътката е на макс. От дясно няма проблем! От само себе си се оправя за кратко и пак изчезва. Идеи?
#3
Posted 02 December 2007 - 20:23
намираш ел.вентилите за парното,...зад десния подкалник требе да са при теб,.. и им удряш по две джонги отгоре!
Автомобила требе да е загрял,...и да работи на 2500 оборота!
Ако се оправи,..то щее временно!
За това виж теми за вентилите на парното и ги прочети внимателно,..как се разглобяват и почистват,..но преди това замери намотките на клапаните дали са здрави!
Ако имаш изгорела намотка на левия клапан,...сори,..смени целия вентил блок!
Успех!
Автомобила требе да е загрял,...и да работи на 2500 оборота!
Ако се оправи,..то щее временно!
За това виж теми за вентилите на парното и ги прочети внимателно,..как се разглобяват и почистват,..но преди това замери намотките на клапаните дали са здрави!
Ако имаш изгорела намотка на левия клапан,...сори,..смени целия вентил блок!
Успех!
![Публикувано изображение](http://img160.imageshack.us/img160/5218/59706627qk6.jpg)
#4
Posted 02 December 2007 - 20:28
Ма на него само от ляво му чезне Африката.Ако това цицестото му е проблема няма ли да спира цялата Топлофикация?
.
#5
Posted 02 December 2007 - 20:33
Ами на снимката са две. Може едното да е ляво а другото дясно
![:unsure:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/unsure.gif)
#6
Posted 02 December 2007 - 20:38
.
#7
Posted 02 December 2007 - 20:41
Отивам да ги млатя с чука!
#8
Posted 02 December 2007 - 20:43
НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
http://w210.pietrzyk...ol_heatcirc.htm
На прегледай каде се раздвоява,не е от тях и не ги бий,че са около 500$.Провери си клапа да не ти отваря или ако си настроен за бой само леко с отверката.
http://w210.pietrzyk...ol_heatcirc.htm
На прегледай каде се раздвоява,не е от тях и не ги бий,че са около 500$.Провери си клапа да не ти отваря или ако си настроен за бой само леко с отверката.
![Публикувано изображение](http://w210.pietrzyk.net/images/climatecontrol/10.gif)
.
#9
Posted 02 December 2007 - 20:49
Добре! Нежничко ще ги чукам
![:rolleyes:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
#10
Posted 02 December 2007 - 20:50
![:rolleyes:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
.
#11
Posted 02 December 2007 - 20:53
![:0_yahoo:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/0_yahoo.gif)
#12
Posted 02 December 2007 - 21:09
Дуовентил се нарича и целта му е да пропуска топлата вода от радиаторчето на парното към мотора!
Тъй като радиаторчето е двузоново/едно тяло,но две зони-лева и десна/,..ако единия от вентилите се повреди или заседне в затворено положение,..едната зона на парното ще започне да подава хладен въздух!
Ако причината за студеното духане от страничните розетки при Дисем е причинено от заседнала клапа,..то когато насочи въздуха да оди горе на джама или долу в краката,би требвало там да духа жега!
Но той не споменава за такава зависимост,така че съм склонен да мисля ,че повредата е в дуовентила!
Вижте Y 21 на схемата и Y21y1,..Y21y2,....ще ви стане по-ясно!
Успех!
Тъй като радиаторчето е двузоново/едно тяло,но две зони-лева и десна/,..ако единия от вентилите се повреди или заседне в затворено положение,..едната зона на парното ще започне да подава хладен въздух!
Ако причината за студеното духане от страничните розетки при Дисем е причинено от заседнала клапа,..то когато насочи въздуха да оди горе на джама или долу в краката,би требвало там да духа жега!
Но той не споменава за такава зависимост,така че съм склонен да мисля ,че повредата е в дуовентила!
Вижте Y 21 на схемата и Y21y1,..Y21y2,....ще ви стане по-ясно!
Успех!
![Публикувано изображение](http://img407.imageshack.us/img407/623/42674818qg8.jpg)
#13
Posted 02 December 2007 - 21:20
Да, наистина е така! Дуууа студено от всякъде! То да духа не е лошо, ама студено........
Кофти работа. Чакам брат ми да ми звънне и да го посъветвам как да го посъветва тъпия вентил. То всъщност неговата кола му върти мизерии. Нека му! И без това отдавна му завиждам за подгряването на седалките, прибиращите се огледала и шибидаха! А уж неговата е Класик
![:angry2:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/angry.gif)
![:blink:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/blink.gif)
#14
Posted 02 December 2007 - 21:58
.
#15
Posted 02 December 2007 - 22:24
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!
Всичко е на 6. Нежно чукане - това искало!
Ще го разглобим при първа възможност!
А да имате идеи защо моята W210 2.0 16V като я запаля на студено и гасне след десетина секунди? Като я припаля пак - няма проблем. Грешки няма.
Всичко е на 6. Нежно чукане - това искало!
![:tongue:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
А да имате идеи защо моята W210 2.0 16V като я запаля на студено и гасне след десетина секунди? Като я припаля пак - няма проблем. Грешки няма.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users