
Проблем с индикацията за зареждане на акумулатора
Started by velibg, 02 Dec 2007 - 00:23:32
5 replies to this topic
#1
Posted 02 December 2007 - 00:23
Здравейте колеги!Преди няколко седмици ми се наложи да ремонтирам алтернатора защото не зареждаше.Отремонтирах го, но остана следния проблем-когато незарежда алтернатора на таблото непоказва никава индикация че има проблем в зареждането на акумулатора!Имате ли някакви предположения от какво се получава така?И ако някой има някаква схема на връзката м/у алтернатора и лампата в таблото, ще съм благодарен ако ми съдейства за разрешаването на проблема!!!
Предварително Благодаря
Предварително Благодаря
#2
Posted 02 December 2007 - 00:37
А тази лампа изправна ли е?
Дори на контакт?!
Ако е изправна,...сваляй пак динамото!
Ако на контакт или при неизправност лампата не сигнализира,...давай по жицата,....
Директна линия-възбудителна намотка-лампа в таблото-кл15/контакт/
Дори на контакт?!
Ако е изправна,...сваляй пак динамото!
Ако на контакт или при неизправност лампата не сигнализира,...давай по жицата,....
Директна линия-възбудителна намотка-лампа в таблото-кл15/контакт/
#4
Posted 02 December 2007 - 11:23
А как разбра че не зарежда, примери с някой уред какво напрежение дава генератора без да откачваш акумолатора разбира се, ако зарежда трябва да е 14.5 V, а от генератора си излиза отделен извод за лампата при ремонта да не е прекъснал, какъв ремонт му прави на генератора.
#5
Posted 02 December 2007 - 23:05
Разбрах че незарежда след като го премериха в сервиз.Дадох го да се отремонтира в сервиза на Одрин, кадето смениха общо взето всичко-ротора,реле регулатора, лагерите и някаква силиконова шайба(мисля че така се казваше).Но остана проблема с индикацията!
А кабела който отива до крушката тръгва от самия алтернатор и отива директно до нея - така ли?
А кабела който отива до крушката тръгва от самия алтернатор и отива директно до нея - така ли?
#6
Posted 03 December 2007 - 21:05
Нещо не е много ясно. Опиши хубаво проблема. Даваш контакт - свети ли? Като запалиш, какво става? Как разбра, че не зарежда и по-точно - защо отиде на проверка? Сега какво е положението? Искаш дистанционна диагностика и затова трябва да дадеш повече информация.Разбрах че незарежда след като го премериха в сервиз.Дадох го да се отремонтира в сервиза на Одрин, кадето смениха общо взето всичко-ротора,реле регулатора, лагерите и някаква силиконова шайба(мисля че така се казваше).Но остана проблема с индикацията!
А кабела който отива до крушката тръгва от самия алтернатор и отива директно до нея - така ли?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users