Здравейте колеги.
Несъм с мерцедес, но проблемът с подгряващите свещи мисля че го има навсякъде.
Карам опел астра 2006 година 1.9 CDTI. При мен се скъсаха 3 от 4те свещи - точно под резбата и ги държи само нагарът.
Снимки
Бяхте писали, че ако запаля и форсирам компресията може да ги изхвърли навън.
Някой пробвал ли е този вариянт и дали ще проработи при мен?
Ще се радвам на ваши мнения и съвети.
Поздрави.
Помощ за скъсана подгряваща свещ на Е220CDIW210
Started by nikolini, 01 Dec 2007 - 22:53:59
21 replies to this topic
#16
Posted 10 July 2011 - 13:57
#17
Posted 13 July 2011 - 09:47
Днес палих и форсирах - но не излязоха.
Единствената разлика е, че в началото на 2ри цилиндър се виждаха мехурчета в газта, която е налята вътре.
На 1ви и на 3ти бяха съвсем миниатюрни тея мехурчета.
Накрая на 1ви и на 2ри газта вътре започна почти да се пени, което ме навява на мисълта, че е успяла да пробие поне малко нагара.
Като цяло не пожелавам на никой да му се късат свещите.
Единствената разлика е, че в началото на 2ри цилиндър се виждаха мехурчета в газта, която е налята вътре.
На 1ви и на 3ти бяха съвсем миниатюрни тея мехурчета.
Накрая на 1ви и на 2ри газта вътре започна почти да се пени, което ме навява на мисълта, че е успяла да пробие поне малко нагара.
Като цяло не пожелавам на никой да му се късат свещите.
#18
Posted 13 July 2011 - 12:07
Пусни една бургия.
Никога не оставям магарето си в калта.
#19
Posted 22 January 2012 - 02:03
Уфффффффф, драги колеги. Да не отварям нова тема, тази сметнах, че би била подходяща. Скъсана свещ и при мен, машината е C200CDI. При развъртане след киснене и стандартните процедури се откъсна шапката на свеща. Сменил съм другите свещи, но паленето е мъка под 0 градуса. Нямам особено желание да свалям глава, за това питам разполагаме ли с човек, за който знаем, че би могъл да я извади. Бях чел отдавна ( форум S-class ), за човек в младост или надежда. Ако не пък лятото живот и здраве ще се сваля глава ....
Поздрави
Поздрави
#20
Posted 24 January 2012 - 17:07
Благодаря за многото отговори драги колеги ....
Все пак да поддържаме темата жива... в Балкан Стар ( София, Хаджи Димитър ), господата искат 110лв. вадене на свещ с гаранция и поставяне на новата ( няма значени по какъв начин свеща е скъсана ), новата свещ е желателно да е от нас на Beru му търсят 50лв, аз за 25 си я намерих от ИвайДжет. Поздрави на всички и не се притеснявайте вече ако скъсате свещ...
Все пак да поддържаме темата жива... в Балкан Стар ( София, Хаджи Димитър ), господата искат 110лв. вадене на свещ с гаранция и поставяне на новата ( няма значени по какъв начин свеща е скъсана ), новата свещ е желателно да е от нас на Beru му търсят 50лв, аз за 25 си я намерих от ИвайДжет. Поздрави на всички и не се притеснявайте вече ако скъсате свещ...
#21
Posted 24 January 2012 - 22:26
Колега, като не се е налагало - нямаме и отговора. Един да знаеше нещичко - щеше да ти каже, както и ти си споделил - благодарим за което!
#22
Posted 26 January 2012 - 11:36
Много важно уточнение ! Ваденето на свещи с тази цена е валидна само за CDI моторите. Попитах ги за други двигатели ( по-стари ) и казаха, че на място се прави оглед да се прецени дали могът да се справят ( и съответно ако се справят, каква ще бъде цената тогава ). Но на този етап поне за мен цялата процедура по сваляне на глава е излишна ако собственика няма нужда от извършване на други ремонти съпъстващи свалянето.
Поздрави
Поздрави
Edited by axel_keegan, 26 January 2012 - 11:38 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users