Помощ за скъсана подгряваща свещ на Е220CDIW210
Started by nikolini, 01 Dec 2007 - 22:53:59
21 replies to this topic
#1
Posted 01 December 2007 - 22:53
Здравейте колеги, имам проблем със скъсана подгряваща свещ на Е 220 CDI. Слушал съм че това е често срещано явление при тези автомобили.
Интересува ме, има ли някакъв начин за решаване на проблема, без да се сваля главата. Парчето от свеща има възможност да се набие на вътре
към цилиндъра, и след това да се свали дюзата и да се извади с магнит, но не зная дали има нещо което да му пречи да влезе навътре (например
бренер или някаква друга особеност)
Предполагам има колеги с познания по тази тема които ще могат да дадат компетентно мнение.
Интересува ме, има ли някакъв начин за решаване на проблема, без да се сваля главата. Парчето от свеща има възможност да се набие на вътре
към цилиндъра, и след това да се свали дюзата и да се извади с магнит, но не зная дали има нещо което да му пречи да влезе навътре (например
бренер или някаква друга особеност)
Предполагам има колеги с познания по тази тема които ще могат да дадат компетентно мнение.
#2
Posted 01 December 2007 - 23:27
Идеята ти за набиване на подгревателната свещ/или това което е останало от нея/навътре,..отпада защото е технически невъзможно!Бренер на CDI нема,...отвора оди до камерата,..и свеща се подава на 3-4мм.
Прилагането на усилие е опасно,тъй като стеничките в главата са толкова тънки,..че вероятноста да се спука цилиндровата глава е много голема!
Варианти за вадене има,....разпробиване и изваждане на остатъците,..опресняване на резбата и подобни,...дилърите имат един куфар със специално приспособление с накрайници и дорници,..което успешно вади скъсани подгревателни свещи на место!
Обаче и ако това не помогне,...се демонтира цилиндровата глава!Свалят се всички подгр.свещи/ако се късат други да се късат/,...опресняват се резбите и се поставят нови свещи/обмазани с паста против спичане/
Прилагането на усилие е опасно,тъй като стеничките в главата са толкова тънки,..че вероятноста да се спука цилиндровата глава е много голема!
Варианти за вадене има,....разпробиване и изваждане на остатъците,..опресняване на резбата и подобни,...дилърите имат един куфар със специално приспособление с накрайници и дорници,..което успешно вади скъсани подгревателни свещи на место!
Обаче и ако това не помогне,...се демонтира цилиндровата глава!Свалят се всички подгр.свещи/ако се късат други да се късат/,...опресняват се резбите и се поставят нови свещи/обмазани с паста против спичане/
#3
Posted 02 December 2007 - 00:09
Нито теоретично нито практически е възможно нещо което влезе в цилиндъра да излезе с магнит през бренера! Тази мисъл забрави там дето е покълнала. Дюзата и свещта си общуват В бренера и може това което е скъсано да излезе ако не е събрало много нагар. Процедурата е следната - внимателно се разпробива отвора на скъсаната свещ до размер за пренавиване на резба (ако е 12 мм. - на 10.8мм). Нагревателя пропада в бренера но би могъл да се извади с тънка пинсета или силен магнит, след това се почистват останките от резбата на свещта и се минава с метчик резбата на главата за възстановяване ако е наранена. Чувал съм че има преносими координатни машинки с които разпробиването са прави много точно, но и човек може да го направи добре стига да внимава. Успех!
П.П. И с прахосмукачка е добре да се дръпнат стружките които са попаднали в бренера. А под дюзата има леща, която е почти невъзможно да излезе цяла, а и окото е по-малко от размера на свещта.
П.П. И с прахосмукачка е добре да се дръпнат стружките които са попаднали в бренера. А под дюзата има леща, която е почти невъзможно да излезе цяла, а и окото е по-малко от размера на свещта.
#4
Posted 02 December 2007 - 00:11
Додето го напиша и LYNX ме превари.
#5
Posted 02 December 2007 - 00:14
Аз лично бих свалил главата без никакво размисляне.
Вярно, повече работа е но е много по-сигурно.
Освен това ще си направиш една основна ревизия, нова гарнитура...
Лично на мен това разпробиване и изобщо чопленето на сляпо в главата и респективно цилиндъра ми се струва адски рискова работа.
Рискова защото има вероятност от попадане на части от свещта и стърготини в цилиндъра.
Ама знам ли, тя науката напредва, всичко е възможно.
Нищо чудно да достигне и до висини със спрей да се реши проблема...
Вярно, повече работа е но е много по-сигурно.
Освен това ще си направиш една основна ревизия, нова гарнитура...
Лично на мен това разпробиване и изобщо чопленето на сляпо в главата и респективно цилиндъра ми се струва адски рискова работа.
Рискова защото има вероятност от попадане на части от свещта и стърготини в цилиндъра.
Ама знам ли, тя науката напредва, всичко е възможно.
Нищо чудно да достигне и до висини със спрей да се реши проблема...
#6
Posted 02 December 2007 - 00:19
Аз лично бих свалил главата без никакво размисляне.
Вярно, повече работа е но е много по-сигурно.
Освен това ще си направиш една основна ревизия, нова гарнитура...
Лично на мен това разпробиване и изобщо чопленето на сляпо в главата и респективно цилиндъра ми се струва адски рискова работа.
Рискова защото има вероятност от попадане на части от свещта и стърготини в цилиндъра.
Ама знам ли, тя науката напредва, всичко е възможно.
Нищо чудно да достигне и до висини със спрей да се реши проблема...
Ааа, тя ревизията ще е пълна стигне ли се до сваляне на главата, щото има челен шлайф, тъй или иначе е свалена - значи проверка леглата на клапаните и гумички.
#8
Posted 02 December 2007 - 13:42
Колеги, благодаря ви за информацията ! Значи според вас свеща може да излезе единствено на вънка. При мене случая е такъв,че свеща се отви от резбата и след това се скъса, и остана парчето което е без резба и което би трябвало да излезе свободно защото е с по малък диаметър, но му пречи образувалият се нагар, който увеличава диаметъра. Резба имавузможност да се направи, но явно ще трябва и някакъв препарат който да разяде нагара.
Какво мислите ?
Какво мислите ?
#9
Posted 02 December 2007 - 14:21
Накисни го за два часа с КОРЕСИЛИН,...и после запали,..и дай газ!
Честито!
Честито!
#10
Posted 02 December 2007 - 16:38
Накисни го за два часа с КОРЕСИЛИН,...и после запали,..и дай газ!
Честито!
Ама капака да е отворен че да не ходиш после при тенекеджия!
#11
Posted 02 December 2007 - 22:22
Ще пробвам с кореселин..... и ще ви пиша дали става
#12
Posted 02 December 2007 - 22:26
Ще пробвам с кореселин..... и ще ви пиша дали става
Ма кво ще я пробваш,...и дали ставало?...става разбира се,...но задължително требе да изрепкаш мотора до 4000 оборота!
Тоя сме го яли,...ма знаеш ли колко е дебел?
Требаше да я киснете преди да късате!
Ще те видим когато се наложи да вадиш дюза,....там ще ревеш като бенгалски тигър!
#13
Posted 02 December 2007 - 22:43
Ма кво ще я пробваш,...и дали ставало?...става разбира се,...но задължително требе да изрепкаш мотора до 4000 оборота!
Тоя сме го яли,...ма знаеш ли колко е дебел?
Требаше да я киснете преди да късате!
Ще те видим когато се наложи да вадиш дюза,....там ще ревеш като бенгалски тигър!
Особено последния ред
Извинявам се колеги и аз имам подобен проблем та чета
Ма накрая не се здържах(смях до сълзи)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#14
Posted 03 December 2007 - 01:29
Нито теоретично нито практически е възможно нещо което влезе в цилиндъра да излезе с магнит през бренера! Тази мисъл забрави там дето е покълнала. Дюзата и свещта си общуват В бренера и може това което е скъсано да излезе ако не е събрало много нагар. Процедурата е следната - внимателно се разпробива отвора на скъсаната свещ до размер за пренавиване на резба (ако е 12 мм. - на 10.8мм). Нагревателя пропада в бренера но би могъл да се извади с тънка пинсета или силен магнит, след това се почистват останките от резбата на свещта и се минава с метчик резбата на главата за възстановяване ако е наранена. Чувал съм че има преносими координатни машинки с които разпробиването са прави много точно, но и човек може да го направи добре стига да внимава. Успех!
П.П. И с прахосмукачка е добре да се дръпнат стружките които са попаднали в бренера. А под дюзата има леща, която е почти невъзможно да излезе цяла, а и окото е по-малко от размера на свещта.
CDI e с директно впръскване, няма бренери!!!
#15
Posted 04 December 2007 - 00:54
CDI e с директно впръскване, няма бренери!!!
Ако няма бренери - лошо става падне ли в/у буталото. Такъв не съм отварял и ако наистина няма бренери ще сваля главата. Но нека да опита да го надуе през отвора на дюзата с компресор.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users