Към съдържанието

  •  

Снимка

Подлежи ли на ремонт водната помпа?


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 EvilLION

EvilLION

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 01 декември 2007 - 19:12

Здравейте! Протече ми водната помпа и ми е интересно дали не подлежи на ремонт.190Е 2.0 . Не че немога да взема нова, както и ще направя но все пак ако може да се спаси нещо. Тече някъде отдолу и ми казаха че неможе да се оправи но все пак ми се искаше и някой от форума който се е сблъсквал с подобен проблем да сподели. Благодаря предварително!
  • 0

#2 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 01 декември 2007 - 19:22

Протича шабъра. Тук-там ги правят но не си заслужава гимнастиката - за горе-долу същите пари ще вземеш нова, сменяш за 10-15 мен., караш и пееш.Иначе блокираш колата за ден-два-три и гаранция нулева. Карета,рейки,хидр. помпи - да, за водни помпи не си струва.
  • 0

#3 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 02 декември 2007 - 12:16

Протича шабъра. Тук-там ги правят но не си заслужава гимнастиката - за горе-долу същите пари ще вземеш нова, сменяш за 10-15 мен., караш и пееш.Иначе блокираш колата за ден-два-три и гаранция нулева. Карета,рейки,хидр. помпи - да, за водни помпи не си струва.

Да не би да са пуснали нов речник за технически термини ( Протича шабъра ) :bigemo_harabe_net-110: :slap: дайте и аз да си закупя един.
Колега като не знаеш кое как се нарича поне не ни расмиваи с диагнози. Шабър е онова дето си чагърташ ноктите а маистори го ползват за други цели.
А на помпата е фибар и разбира се че може да се отремонтира но от някои които знае как, сам преценяш нова или ремонт, а тук поне пишем за ремонти тая с ново и баба знае. :read:
Не виждам какво може да се ремонтира на разбито каре или още по малко на хидравлична помпа, разбира се ако и тях не са ги прекръстили по новия тълковен речник. :0_yahoo: :icon_coolgrin:
  • 0

#4 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 02 декември 2007 - 19:49

Lusco е прав, не се занимавай с глупости. Сам по себеси, ако лагера е двуредов ще ти излезе по скъп от нова помпа.
Да не говом за избиваници, набиваници търсене на подобен фибър, и преработването му.
Но ако си садо-мазо грабай камшика, слагаи кожената маска, и го почвай.
  • 0

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 декември 2007 - 20:15

Не барай там,СМЕНЯЙ
  • 0
.

#6 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 03 декември 2007 - 23:03

Да не би да са пуснали нов речник за технически термини ( Протича шабъра ) :bigemo_harabe_net-110: :slap: дайте и аз да си закупя един.
Колега като не знаеш кое как се нарича поне не ни расмиваи с диагнози. Шабър е онова дето си чагърташ ноктите а маистори го ползват за други цели.
А на помпата е фибар и разбира се че може да се отремонтира но от някои които знае как, сам преценяш нова или ремонт, а тук поне пишем за ремонти тая с ново и баба знае. :read:
Не виждам какво може да се ремонтира на разбито каре или още по малко на хидравлична помпа, разбира се ако и тях не са ги прекръстили по новия тълковен речник. :0_yahoo: :icon_coolgrin:


На всеки се случва да сгреши. Да - шабър е остър инструмент с който се изчистват стари, залепнали гарнитури, силикон и т.н. Но ако ще си говорим така ти си оправи правописа, защото в тези няколко реда намерих няколко грешки. И първата е фибЪр. Та фибъра се намира м/у двете лагерчета, на които лагерува оста на водната помпа и работното колело, а по-точното му име е "самопритискащо се уплътнение предотвратяващо теча м/у вала и тялото на помпата"! Това е №23 в схемата.
Публикувано изображение
А за да видиш какво може да се отремонтира на разбито каре и още повече на хидравлична помпа / те не са прекръстени / е необходимо да си свалил няколко такива и да си ги разглобил за да добиеш елементарна представа за устройството им, начина на работа и износването на елементите им. :read:
И да - тук пишем за ремонти, но ако един от тези които пишат : как да...,защо ми...,мога ли да... и т.н. и т.н. си отремонтира водната помпа, аз ще си изхвърля дипломата!
  • 0

#7 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 декември 2007 - 00:00

Не барай там,СМЕНЯЙ

Като(ако) я отремонтиреш 5 години напред , преди да запалиш се там ще гледаш(ще отваряш капака всеки ден по три пъти за да видиш дали не тече),като се качи стрелката на водата ще спираш на всяка одбивка и пак у нея ще гледаш( това е голям тормоз за крехката - човешка психиката)
Сменявай с НОВО и си свиркай спокоен
Това е гад - която може да те побърка на път(личен опит)
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни