![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-3077.jpg?_r=0)
Подлежи ли на ремонт водната помпа?
Започната от EvilLION, 01 дек 2007 - 19:12:57
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 декември 2007 - 19:12
Здравейте! Протече ми водната помпа и ми е интересно дали не подлежи на ремонт.190Е 2.0 . Не че немога да взема нова, както и ще направя но все пак ако може да се спаси нещо. Тече някъде отдолу и ми казаха че неможе да се оправи но все пак ми се искаше и някой от форума който се е сблъсквал с подобен проблем да сподели. Благодаря предварително!
#2
Публикувано 01 декември 2007 - 19:22
Протича шабъра. Тук-там ги правят но не си заслужава гимнастиката - за горе-долу същите пари ще вземеш нова, сменяш за 10-15 мен., караш и пееш.Иначе блокираш колата за ден-два-три и гаранция нулева. Карета,рейки,хидр. помпи - да, за водни помпи не си струва.
#3
Публикувано 02 декември 2007 - 12:16
Да не би да са пуснали нов речник за технически термини ( Протича шабъра )Протича шабъра. Тук-там ги правят но не си заслужава гимнастиката - за горе-долу същите пари ще вземеш нова, сменяш за 10-15 мен., караш и пееш.Иначе блокираш колата за ден-два-три и гаранция нулева. Карета,рейки,хидр. помпи - да, за водни помпи не си струва.
![:bigemo_harabe_net-110:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/bigemo_harabe_net-110.gif)
![:slap:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/slap.gif)
Колега като не знаеш кое как се нарича поне не ни расмиваи с диагнози. Шабър е онова дето си чагърташ ноктите а маистори го ползват за други цели.
А на помпата е фибар и разбира се че може да се отремонтира но от някои които знае как, сам преценяш нова или ремонт, а тук поне пишем за ремонти тая с ново и баба знае.
![:read:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/read.gif)
Не виждам какво може да се ремонтира на разбито каре или още по малко на хидравлична помпа, разбира се ако и тях не са ги прекръстили по новия тълковен речник.
![:0_yahoo:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/0_yahoo.gif)
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
#4
Публикувано 02 декември 2007 - 19:49
Lusco е прав, не се занимавай с глупости. Сам по себеси, ако лагера е двуредов ще ти излезе по скъп от нова помпа.
Да не говом за избиваници, набиваници търсене на подобен фибър, и преработването му.
Но ако си садо-мазо грабай камшика, слагаи кожената маска, и го почвай.
Да не говом за избиваници, набиваници търсене на подобен фибър, и преработването му.
Но ако си садо-мазо грабай камшика, слагаи кожената маска, и го почвай.
#5
Публикувано 02 декември 2007 - 20:15
Не барай там,СМЕНЯЙ
.
#6
Публикувано 03 декември 2007 - 23:03
Да не би да са пуснали нов речник за технически термини ( Протича шабъра )
![]()
дайте и аз да си закупя един.
Колега като не знаеш кое как се нарича поне не ни расмиваи с диагнози. Шабър е онова дето си чагърташ ноктите а маистори го ползват за други цели.
А на помпата е фибар и разбира се че може да се отремонтира но от някои които знае как, сам преценяш нова или ремонт, а тук поне пишем за ремонти тая с ново и баба знае.![]()
Не виждам какво може да се ремонтира на разбито каре или още по малко на хидравлична помпа, разбира се ако и тях не са ги прекръстили по новия тълковен речник.![]()
На всеки се случва да сгреши. Да - шабър е остър инструмент с който се изчистват стари, залепнали гарнитури, силикон и т.н. Но ако ще си говорим така ти си оправи правописа, защото в тези няколко реда намерих няколко грешки. И първата е фибЪр. Та фибъра се намира м/у двете лагерчета, на които лагерува оста на водната помпа и работното колело, а по-точното му име е "самопритискащо се уплътнение предотвратяващо теча м/у вала и тялото на помпата"! Това е №23 в схемата.
![Публикувано изображение](http://img503.imageshack.us/img503/5606/waterpompow0.th.jpg)
А за да видиш какво може да се отремонтира на разбито каре и още повече на хидравлична помпа / те не са прекръстени / е необходимо да си свалил няколко такива и да си ги разглобил за да добиеш елементарна представа за устройството им, начина на работа и износването на елементите им.
![:read:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/read.gif)
И да - тук пишем за ремонти, но ако един от тези които пишат : как да...,защо ми...,мога ли да... и т.н. и т.н. си отремонтира водната помпа, аз ще си изхвърля дипломата!
#7
Публикувано 04 декември 2007 - 00:00
Като(ако) я отремонтиреш 5 години напред , преди да запалиш се там ще гледаш(ще отваряш капака всеки ден по три пъти за да видиш дали не тече),като се качи стрелката на водата ще спираш на всяка одбивка и пак у нея ще гледаш( това е голям тормоз за крехката - човешка психиката)Не барай там,СМЕНЯЙ
Сменявай с НОВО и си свиркай спокоен
Това е гад - която може да те побърка на път(личен опит)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/0975/008205158.jpg)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни