Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Сутрин пали трудно С220D


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 BrandoC

BrandoC

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 01 декември 2007 - 16:59

ЗДРАВЕЙТЕ !
СУТРИН ,ОСОБЕНО СЕГА КОГАТО Е СТУДЕНО , ЦЕДКАТА МИ ПАЛИ ЧАК НА ЧЕТВЪРТИЯ ПЪТ !ПРЕЗ ДЕНЯ НЯМАМ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ !
СЛОЖИХ КЛАПАНЧЕ ДА НЕ ИЗТИЧА НАФТАТА ОБРАТНО В РЕЗЕРВОАРА АМА НЕ Е ТОВА! СЛАГАХ И ПРИСАДКИ ЗА ДЮЗИТЕ И ПАК ТАКА !
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ НЕЩО ? :allhail:
  • 0

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 01 декември 2007 - 17:08

Свещи ма и ти си го знаеш това.Филтри кога си и сменял,че присадки добре ма ти го набиват у филтрите после?
  • 0
.

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 01 декември 2007 - 17:14

Маркучета за обратната нафта сменял ли си?
  • 0
.

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 декември 2007 - 17:56

Виж си първо свещите, кабелите до тях, релето, въздушния филтър.
Аз днес имах подобен проблем с Кочината, след като намерих коя свещ е избила, днес сутринта не ми хареса как запали.
Порерих клапана за обратна нафта, държи налягането, свещите са ОК и като видях въздушния филтър ... :kill_myself: целия в сажди.
Отидох купих си един нов, сложих го и от четвърт запали ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 01 декември 2007 - 20:04

Каква марка е горивонагнетателната помпа?
Бош или Лукас?

На диагностика ходил ли си скоро?....кодове за повреди записва ли?
  • 0

#6 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 декември 2007 - 07:45

ЗДРАВЕЙТЕ !
СУТРИН ,ОСОБЕНО СЕГА КОГАТО Е СТУДЕНО , ЦЕДКАТА МИ ПАЛИ ЧАК НА ЧЕТВЪРТИЯ ПЪТ !ПРЕЗ ДЕНЯ НЯМАМ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ !
СЛОЖИХ КЛАПАНЧЕ ДА НЕ ИЗТИЧА НАФТАТА ОБРАТНО В РЕЗЕРВОАРА АМА НЕ Е ТОВА! СЛАГАХ И ПРИСАДКИ ЗА ДЮЗИТЕ И ПАК ТАКА !
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ НЕЩО ? :allhail:

Ако сутрин пали на 4 път,пробвай на обяд или вечерта да я палиш.
  • 0

#7 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 05 декември 2007 - 11:10

Колега, ходи първо запали една свещ и се моли да не е "лукас" -а. Според мене обаче имаш въздух в системата, когато престои цялата нощ нафтата се стича и на сутринта въртиш повече докато изгони мехурчетата. После нямаш проблеми, защото я палиш по-често. Огледай сутринта прозрачните маркучи - не трябва да виждаш въздух а само гориво. Ако са ти сменили скоро горивния филтър може и от там да "диша" - гледай дали е омаслено някъде - от там излиза нафта и влиза въздух. Направи няколко снимки и ги качи, ако е такъв проблема ще го оправиме. Не става ясно кога се появи тоя проблем, когато стана студено или след някой "ремонт"? Опитай да си спомниш!
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#8 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 05 януари 2008 - 20:38

АБЕ МОИТА ПОМПА Е ЛУКАС Е НЕ СА ЗЛЕ.ВИЕ ГИ ИЗКАРАХТЕ БАХТИ БОКЛУЦИТЕ.НЕ Е ТАКА :nono:
  • 0

#9 BrandoC

BrandoC

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 07 януари 2008 - 12:14

ЗДРАВЕЙТЕ !
СУТРИН ,ОСОБЕНО СЕГА КОГАТО Е СТУДЕНО , ЦЕДКАТА МИ ПАЛИ ЧАК НА ЧЕТВЪРТИЯ ПЪТ !ПРЕЗ ДЕНЯ НЯМАМ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ !
СЛОЖИХ КЛАПАНЧЕ ДА НЕ ИЗТИЧА НАФТАТА ОБРАТНО В РЕЗЕРВОАРА АМА НЕ Е ТОВА! СЛАГАХ И ПРИСАДКИ ЗА ДЮЗИТЕ И ПАК ТАКА !
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ НЕЩО ? :allhail:

ИЗЧАКАХ ДА ВИДЯ ДАЛИ С НЯКОЯ ПРИСАДКА МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИ АМА НЕ СТАВА !СЕГА ПОСЛЕДНО МИ КАЗАХА ,ЧЕ НЯМА КАК ДА Е ОТ ПОМПАТА - ТЯ ИЛИ РАБОТИ ИЛИ НЕ !НАЙ-ВЕРОЯТНО БИЛО ДА Е ОТ ДЮЗИТЕ, НЯКОЯ Е ЗА СМЯНА .КОГАТО Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ, ТЯ НЕ ВПРЪСКВА ГОРИВО А НАПРАВО ГО "ПИКАЕ".ТАКА, ЧЕ ЩЕ ИЗЧАКАМ ДА СЕ СТОПЛИ МАЛКО ВРЕМЕТО И ЩЕ СМЕНЯМ ДЮЗИ .ДАНО ТОВА Е ПРОБЛЕМА !
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО !!!НЕ ХОДЕТЕ АКО ВИ СЕ НАЛОЖИ ВЪВ ФИРМЕНИЯТ СЕРВИЗ В СТАРА ЗАГОРА - ПЪЛНИ НЕКАДЪНИЦИ СА !
  • 0

#10 2420

2420

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Публикувано 07 януари 2008 - 17:15

ИЗЧАКАХ ДА ВИДЯ ДАЛИ С НЯКОЯ ПРИСАДКА МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИ АМА НЕ СТАВА !СЕГА ПОСЛЕДНО МИ КАЗАХА ,ЧЕ НЯМА КАК ДА Е ОТ ПОМПАТА - ТЯ ИЛИ РАБОТИ ИЛИ НЕ !НАЙ-ВЕРОЯТНО БИЛО ДА Е ОТ ДЮЗИТЕ, НЯКОЯ Е ЗА СМЯНА .КОГАТО Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ, ТЯ НЕ ВПРЪСКВА ГОРИВО А НАПРАВО ГО "ПИКАЕ".ТАКА, ЧЕ ЩЕ ИЗЧАКАМ ДА СЕ СТОПЛИ МАЛКО ВРЕМЕТО И ЩЕ СМЕНЯМ ДЮЗИ .ДАНО ТОВА Е ПРОБЛЕМА !
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО !!!НЕ ХОДЕТЕ АКО ВИ СЕ НАЛОЖИ ВЪВ ФИРМЕНИЯТ СЕРВИЗ В СТАРА ЗАГОРА - ПЪЛНИ НЕКАДЪНИЦИ СА !

А като эапали тресе ли се двигатела?Пуши ли бяло,ако пикаят дюзите трябва да ти вдига нивото на маслото.Не бързай да им се набутваш на дизелджиите
  • 0

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 07 януари 2008 - 19:37

ИЗЧАКАХ ДА ВИДЯ ДАЛИ С НЯКОЯ ПРИСАДКА МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИ АМА НЕ СТАВА !СЕГА ПОСЛЕДНО МИ КАЗАХА ,ЧЕ НЯМА КАК ДА Е ОТ ПОМПАТА - ТЯ ИЛИ РАБОТИ ИЛИ НЕ !НАЙ-ВЕРОЯТНО БИЛО ДА Е ОТ ДЮЗИТЕ, НЯКОЯ Е ЗА СМЯНА .КОГАТО Е СТУДЕН ДВИГАТЕЛЯ, ТЯ НЕ ВПРЪСКВА ГОРИВО А НАПРАВО ГО "ПИКАЕ".ТАКА, ЧЕ ЩЕ ИЗЧАКАМ ДА СЕ СТОПЛИ МАЛКО ВРЕМЕТО И ЩЕ СМЕНЯМ ДЮЗИ .ДАНО ТОВА Е ПРОБЛЕМА !
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО !!!НЕ ХОДЕТЕ АКО ВИ СЕ НАЛОЖИ ВЪВ ФИРМЕНИЯТ СЕРВИЗ В СТАРА ЗАГОРА - ПЪЛНИ НЕКАДЪНИЦИ СА !



Пьлни глупости ма как да е.Порови из форума и ще се убедиш,че не е дуза или поне е малко вероятно.Като загрее не пикаела,като студена пикае.......................глупости.Само ше ти вземат парите за няма нищо.Рови из форума,поне 20 теми има.


А Лукас помпите са ташак
  • 0
.

#12 TimeKiller

TimeKiller

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 07 януари 2008 - 21:22

АБЕ МОИТА ПОМПА Е ЛУКАС Е НЕ СА ЗЛЕ.ВИЕ ГИ ИЗКАРАХТЕ БАХТИ БОКЛУЦИТЕ.НЕ Е ТАКА :nono:


Колега, искрено ти пожелавам помпата все така "да не е зле" ! Имах такава на Ситроен Ксантия (2.1 ТДИ) - докато работеше беше супер (не просто "не зле"), след което като и дойде време да се разваля ме вкара в такива приключения...
Последния път когато ме остави на пътя беше в Германия на магистрала А6 след изхода от Мюнхен - > смених я с чисто нова (оригинална) в Германски сервиз - та там в сервиза се заприказвахме с немеца докато ми я сменяше и го питах колко ще ми изкара новата - цитирам ти го дословно какво ми каза (човек дето това му е работата - да сменява/ремонтира такива помпи, вярно е че сервиза беше на Ситроен а не на Мерцедес, но все пак не беше някакъв гараж а истински оторизиран сервиз на Ситроен в Германия):

"Ние даваме гаранция на помпата 50000 км, иначе обикновенно изкарват 100-120 000 и ги сменяваме"

Специално съм се поинтересувал - въпросната помпа на Ситроен е същата като на Мерцедесите (въпросният Лукас/Делфи);
Осмелявам се да твърдя, че 100-120 000км са буквално нищо за навъртане в Германия (нищо че почти всички "нов внос" коли на Горубляне са максимум на 120-150 000 (за справка, мойта цедка я взех на 2 години и 9 месеца от Германия и тогава беше на 250 000 км - там от където я купих имаше и други 2-3 годишни и причината поради която избрах моята беше само една - тя беше на най-малко километри...)

Та мисълта ми е, че аз не мога да нарека "не зле" помпа, която ще ме изкара средно 120 000 км - дано ти да имаш повече късмет...
  • 0

#13 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 07 януари 2008 - 22:34

само не ми е ясно като си от софия що си гледаш колата в стара загора и сигурен ли си
че си бил в фирмения сервиз
  • 0

#14 CE Profi

CE Profi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:SOFIA
  • Интереси:HiFI Audio Systems
  • Автомобил:
    MB 190 E 2.0 1989g
    MB C 180 1998
    MB c 220 D 1993
    VW Golf3 1.9TDI chip(130 hp)

Публикувано 07 януари 2008 - 23:06

ЗДРАВЕЙТЕ !
СУТРИН ,ОСОБЕНО СЕГА КОГАТО Е СТУДЕНО , ЦЕДКАТА МИ ПАЛИ ЧАК НА ЧЕТВЪРТИЯ ПЪТ !ПРЕЗ ДЕНЯ НЯМАМ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ !
СЛОЖИХ КЛАПАНЧЕ ДА НЕ ИЗТИЧА НАФТАТА ОБРАТНО В РЕЗЕРВОАРА АМА НЕ Е ТОВА! СЛАГАХ И ПРИСАДКИ ЗА ДЮЗИТЕ И ПАК ТАКА !
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ НЕЩО ? :allhail:

Na kolko km ti e kolata - ako e na pove4e ot 250 hilki izpolzvai masla s prisadki za povi6avane platnostta na Zilindro butalnata grupa
Kakvo gorivo polzva6 - za prepora4vane Alpin diesel -tia e s temperatuta na filtracia -15 C ako e po lo6o gorivoto slagai prisadki za
predotvratiavane otlagane na parafini vav filtara
Za vseki slu4ai proveri dali nakalnite svesti za vsi4ki zilindri rabotiat.I pri kolko studeno ne ti pali? Ami akumulatora ti dobar li e ?
Za uspe6no palene toi triabva da osiguriava minimalno 220 rpm za da zapali6 uspesno.Preoveri vsi4ko tova i pi6i kakvo e stanalo
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни