
лампатана маслото не престава да свети
Започната от краси124, 30 ное 2007 - 14:43:36
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 ноември 2007 - 14:43
Здравейте и благодаря предварително.Имам проблем с лампа та на маслото,не престава да свети,вече 3-ти ден.Смених маслото и филтъра преди месец.Нивото е на макс.,налягането също,но лампата си свети.Имал ли е някой,такъв проблем или знае ли се нещо по темата.
#2
Публикувано 30 ноември 2007 - 15:05
Като ги пускаш по две темите мислиш ли че повече информация ще получишЗдравейте и благодаря предварително.Имам проблем с лампа та на маслото,не престава да свети,вече 3-ти ден.Смених маслото и филтъра преди месец.Нивото е на макс.,налягането също,но лампата си свети.Имал ли е някой,такъв проблем или знае ли се нещо по темата.

Провери дадтчика за нивото на маслото!
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#3
Публикувано 30 ноември 2007 - 15:13
Провери датчика за маслото с пробна лампа,извади буксата и закачи единия кабел на лампата за датчика, а другия за плюсовата клема на акумолаторал. При подаване на контакт, трябва да светне,а като запалиш мотора съответно да изгасне. Ако е така ,значи датчика е здрав, и трябва да тьрсиш проблема в ел. инсталация.
#4
Публикувано 30 ноември 2007 - 15:16
Я пак ?!?!? Като махне буксата и сложи пробника на датчика и на акомулатора, дава на контакт и лампата светва, така ли???Провери датчика за маслото с пробна лампа,извади буксата и закачи единия кабел на лампата за датчика, а другия за плюсовата клема на акумолаторал. При подаване на контакт, трябва да светне,а като запалиш мотора съответно да изгасне. Ако е така ,значи датчика е здрав, и трябва да тьрсиш проблема в ел. инсталация.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#5
Публикувано 30 ноември 2007 - 15:17
Аз говоря за датчика, за налягане.
#6
Публикувано 30 ноември 2007 - 15:19
ДаЯ пак ?!?!? Като махне буксата и сложи пробника на датчика и на акомулатора, дава на контакт и лампата светва, така ли???
#7
Публикувано 30 ноември 2007 - 15:24
Налягането на маслото му е ОК! ".....Нивото е на макс.,налягането също...."Аз говоря за датчика, за налягане.
Датчика за нивото може да се е скапал, според мен. Най лесно е да му махне буксата и да запали - ако лампата светне да пробва да замери датчика, така както казваш, с единствената разлика , че пробника ще светне веднага щом го сложи и на акомулатора а не след контакт (все пак нали буксата ще е откачена - няма общо с контакта)

Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#8
Публикувано 30 ноември 2007 - 15:29
Да, прав си няма значение.Налягането на маслото му е ОК! ".....Нивото е на макс.,налягането също...."
Датчика за нивото може да се е скапал, според мен. Най лесно е да му махне буксата и да запали - ако лампата светне да пробва да замери датчика, така както казваш, с единствената разлика , че пробника ще светне веднага щом го сложи и на акомулатора а не след контакт (все пак нали буксата ще е откачена - няма общо с контакта)
#9
Публикувано 30 ноември 2007 - 18:35
Не е опасно за колата,но си иска нов датчик за нивото.
.
#10
Публикувано 02 декември 2007 - 10:39
Ако е от датчика защо като извадя буксата от него не изгасва лампата.
#11
Публикувано 02 декември 2007 - 10:51
Ако не е от датчкика от какво друго е?
.
#12
Публикувано 02 декември 2007 - 11:08
Щом като извадиш буксата и продължава да свети не е от датчика, някаде замасява по жицата или някой диод в таблото което е по малко вероятно.
#13
Публикувано 02 декември 2007 - 11:49
Ако е от датчика защо като извадя буксата от него не изгасва лампата.
Краси,
Вероятноста проводника от нивомера до таблото да ти опира на корпус/укъсява/ е доста голема.
Давай по жицата,...мери колко волта идват от таблото до буксата на нивомера,..колко ома е спрямо корпус,...спрямо 12 волта?
Ще искочи зайчето!
#14
Публикувано 02 декември 2007 - 12:00
Датчик...............запьнал сьм се и те тва си е.
.
#15
Публикувано 02 декември 2007 - 12:23
Може, зависи от диагностиката, ако е исключвал някоя друга букса.Датчик...............запьнал сьм се и те тва си е.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни