вибрация в педела на спирачката
Започната от radoslav160, 27 ное 2007 - 13:57:26
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 ноември 2007 - 13:57
карам ц 220 дизел 96 година.от 2 дена ми се получи вибрация в педела на спирачката.от коли не разбирам, а особено модела ми,че е с лукас горивна помпа е безпорно доказателство.предполагам че е от наклатките или дисковите спирачки.
#2
Публикувано 27 ноември 2007 - 14:33
карам ц 220 дизел 96 година.от 2 дена ми се получи вибрация в педела на спирачката.от коли не разбирам, а особено модела ми,че е с лукас горивна помпа е безпорно доказателство.предполагам че е от наклатките или дисковите спирачки.
Ако вибрира когато натискаш спирачката до долу вибрациите са от ABS - а и е нормално. Но ако при леко натискане осещаш контрасти в предала значи дисковете са поукривени. Ама при повечето стари коли това си е нещо обичайно.
#3
Публикувано 27 ноември 2007 - 15:34
Вибрацията е се получава от леко натискане.имате ли на предства колко пари са тия дискови спирачки
#4
Публикувано 27 ноември 2007 - 15:44
дискови спирачки - може би имаш предвид дисковетеВибрацията е се получава от леко натискане.имате ли на предства колко пари са тия дискови спирачки
Може да се намерят и за 80лв. може и доста повече - въпрос на качество !
Що не звънеш в Ивайджет - поне са им читави частите
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Публикувано 27 ноември 2007 - 18:42
То не е задължително да е от дисковете, може и от наклатките да стане същия ефект. Трябва да се погледне. А между другото колата спира ли по-бавно или спира пак както преди?
#6
Публикувано 28 ноември 2007 - 08:22
спира си както преди
#7
Публикувано 29 ноември 2007 - 09:30
От няколко дни има лед по улиците и е много вероятно да усещаш "почукването" на ABS-а. Ако не е ABS-а, значи ти трябват нови дискове и накладки и си осигуряваш поне 20000 км. спокойствие. Инвестицията не е за гъзария или за 2 дни, така че си заслужава да купиш качество.карам ц 220 дизел 96 година.от 2 дена ми се получи вибрация в педела на спирачката.от коли не разбирам, а особено модела ми,че е с лукас горивна помпа е безпорно доказателство.предполагам че е от наклатките или дисковите спирачки.
#8
Публикувано 29 ноември 2007 - 10:56
Ами криви са ти дисковете. Не е фатално, но е неприятно.
Вариантите са два - пристъргване на старите дискове на струг или нови дискове. Пристъргването си струва само, ако дисковете са ти почти нови. Ако го правиш, трябва да се изгладят и накладките. Нови дискове и накладки е по-добрият вариант.
Второто, което трябва да се направи е да се разглобят спирачните апарати и да се видят на какво положение са. Ако маншоните на буталата изглежат добре, няма нужда даже да се разкачат апаратите от маркучите. Товага само се почистват двете челюсти, хубаво с фина телена четка, всички повърхности, които имат контакт с накладките. Изваждат се и се почистват водачите, леглата им и се смазват внимателно със специална смазка за спирачки. Ако маншончетата на водачите са повредени, се сменят, струват някакви левчета.
Ако буталата и маншоните им не изглеждат добре, тогава трябва да се разкачи целият апарат и да се даде на майстор за основен ремонт.
Ако си със стандартни спирачни апарати, те се водят "плаващи". Целта на цялото упражнението е да се осигури свободно "плаване" в необходимите граници на челюстите и накладките. Тогава спирачният апарат се саморегулира и спира много по-мазно и по-ефективно. Има ли някъде запъване, диска се износва неравномерно, получават се вибрации и т.н. С това искам да ти кажа, че само със смяна на дискове и накладки ще закрепиш положението най-вероятно само за известно време.
Вариантите са два - пристъргване на старите дискове на струг или нови дискове. Пристъргването си струва само, ако дисковете са ти почти нови. Ако го правиш, трябва да се изгладят и накладките. Нови дискове и накладки е по-добрият вариант.
Второто, което трябва да се направи е да се разглобят спирачните апарати и да се видят на какво положение са. Ако маншоните на буталата изглежат добре, няма нужда даже да се разкачат апаратите от маркучите. Товага само се почистват двете челюсти, хубаво с фина телена четка, всички повърхности, които имат контакт с накладките. Изваждат се и се почистват водачите, леглата им и се смазват внимателно със специална смазка за спирачки. Ако маншончетата на водачите са повредени, се сменят, струват някакви левчета.
Ако буталата и маншоните им не изглеждат добре, тогава трябва да се разкачи целият апарат и да се даде на майстор за основен ремонт.
Ако си със стандартни спирачни апарати, те се водят "плаващи". Целта на цялото упражнението е да се осигури свободно "плаване" в необходимите граници на челюстите и накладките. Тогава спирачният апарат се саморегулира и спира много по-мазно и по-ефективно. Има ли някъде запъване, диска се износва неравномерно, получават се вибрации и т.н. С това искам да ти кажа, че само със смяна на дискове и накладки ще закрепиш положението най-вероятно само за известно време.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни