Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

вибрация в педела на спирачката


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 radoslav160

radoslav160

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 27 ноември 2007 - 13:57

карам ц 220 дизел 96 година.от 2 дена ми се получи вибрация в педела на спирачката.от коли не разбирам, а особено модела ми,че е с лукас горивна помпа е безпорно доказателство.предполагам че е от наклатките или дисковите спирачки.
  • 0

#2 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 27 ноември 2007 - 14:33

карам ц 220 дизел 96 година.от 2 дена ми се получи вибрация в педела на спирачката.от коли не разбирам, а особено модела ми,че е с лукас горивна помпа е безпорно доказателство.предполагам че е от наклатките или дисковите спирачки.


Ако вибрира когато натискаш спирачката до долу вибрациите са от ABS - а и е нормално. Но ако при леко натискане осещаш контрасти в предала значи дисковете са поукривени. Ама при повечето стари коли това си е нещо обичайно. :rolleyes:
  • 0

#3 radoslav160

radoslav160

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 27 ноември 2007 - 15:34

Вибрацията е се получава от леко натискане.имате ли на предства колко пари са тия дискови спирачки
  • 0

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 27 ноември 2007 - 15:44

Вибрацията е се получава от леко натискане.имате ли на предства колко пари са тия дискови спирачки

:icon_coolgrin: дискови спирачки - може би имаш предвид дисковете :icon_coolgrin:
Може да се намерят и за 80лв. може и доста повече - въпрос на качество !
Що не звънеш в Ивайджет - поне са им читави частите :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 Peperoncino

Peperoncino

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 27 ноември 2007 - 18:42

То не е задължително да е от дисковете, може и от наклатките да стане същия ефект. Трябва да се погледне. А между другото колата спира ли по-бавно или спира пак както преди?
  • 0

#6 radoslav160

radoslav160

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 28 ноември 2007 - 08:22

спира си както преди
  • 0

#7 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 29 ноември 2007 - 09:30

карам ц 220 дизел 96 година.от 2 дена ми се получи вибрация в педела на спирачката.от коли не разбирам, а особено модела ми,че е с лукас горивна помпа е безпорно доказателство.предполагам че е от наклатките или дисковите спирачки.

От няколко дни има лед по улиците и е много вероятно да усещаш "почукването" на ABS-а. Ако не е ABS-а, значи ти трябват нови дискове и накладки и си осигуряваш поне 20000 км. спокойствие. Инвестицията не е за гъзария или за 2 дни, така че си заслужава да купиш качество.
  • 0

#8 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 29 ноември 2007 - 10:56

Ами криви са ти дисковете. Не е фатално, но е неприятно.
Вариантите са два - пристъргване на старите дискове на струг или нови дискове. Пристъргването си струва само, ако дисковете са ти почти нови. Ако го правиш, трябва да се изгладят и накладките. Нови дискове и накладки е по-добрият вариант.
Второто, което трябва да се направи е да се разглобят спирачните апарати и да се видят на какво положение са. Ако маншоните на буталата изглежат добре, няма нужда даже да се разкачат апаратите от маркучите. Товага само се почистват двете челюсти, хубаво с фина телена четка, всички повърхности, които имат контакт с накладките. Изваждат се и се почистват водачите, леглата им и се смазват внимателно със специална смазка за спирачки. Ако маншончетата на водачите са повредени, се сменят, струват някакви левчета.
Ако буталата и маншоните им не изглеждат добре, тогава трябва да се разкачи целият апарат и да се даде на майстор за основен ремонт.
Ако си със стандартни спирачни апарати, те се водят "плаващи". Целта на цялото упражнението е да се осигури свободно "плаване" в необходимите граници на челюстите и накладките. Тогава спирачният апарат се саморегулира и спира много по-мазно и по-ефективно. Има ли някъде запъване, диска се износва неравномерно, получават се вибрации и т.н. С това искам да ти кажа, че само със смяна на дискове и накладки ще закрепиш положението най-вероятно само за известно време.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни