Jump to content

  •  

Photo

Проблем не ще да гасне/Дизел/Не гасне докато не загрее добре.


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Posted 27 April 2006 - 16:58

Уважаеми колеги , днес се зблъсках със кофти проблем установих , че колата не ще да изгасне след като завъртя контактният ключ.
-Смених вакумчето на ГНП-то което е за гасене и сега гасне но трябва да загрее 70-80 градуса да вдигне мотора.Някой има ли идея защо се явява този пробле.И възможно ли е да има някъкъв електромагнитен клапан които да спира притока на гориво или пък температурен датчик.
Ако някой има идея как да отстраня проблема да сподели.И не на последно място възможно ли е вакум помпата да оказва влияние щото сутри докото не отгрее колата спирачките почти ги няма и педала е много твърд.Знам че е тръгнала но на този етап не съм подготвен за смяна.Първо трябва да намеря читава втора ръка иначе е много цифра нова .Предварително ви благодаря за отговорите. :lol:
  • 0

#2 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
Garage View Garage

Posted 27 April 2006 - 17:37

И аз имам тоя проблем с гасенето ама мойта кат поработи 5 мин си гасне ама преди това неще.Понякога когато ми се наложи да я изгася и тя не иска вкарвам 3-та натискам спирачката и много плавно пускам съединителя и така я гася.
  • 0
Публикувано изображение

#3 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 27 April 2006 - 17:47

на някои има елмагнитен клапан на тръбичката за вакуума, който се управлява от контакта(това е допълнителномонтиранои най често е заради алармата) иначе наконтактния ключ има кранче за вакуума.
ако искаш да си сигурен дали не е от него и тръбопроводите можеш да го провериш мн лесно- вземи 50 см маркучле като за обратната нафта на дюзите и единия край го напъхай на вакуумната мембрана на помпата , запали мотора и свържи другия край на маркуча за отбивката от тръбата за вакуум към сервото на спирачките или директно за отбивката от вакуумпомпата - колата ако не угасне се досещаш какво най вероятно е сдало багажа :(
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#4 miroslavS

miroslavS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:

Posted 18 July 2006 - 19:52

:evil: колега проблема е във вакум помпата на двигателя
  • 0

#5 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 18 July 2006 - 20:50

колегата отдавна я оправи, даже им стана мастер
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#6 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Posted 18 July 2006 - 20:51

Е Асене ,Асене.Цар си . :ok: :ok:
  • 0

#7 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
Garage View Garage

Posted 19 July 2006 - 00:31

Е разкажете как я оправихте
  • 0
Публикувано изображение




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users