Уважаеми колеги , днес се зблъсках със кофти проблем установих , че колата не ще да изгасне след като завъртя контактният ключ.
-Смених вакумчето на ГНП-то което е за гасене и сега гасне но трябва да загрее 70-80 градуса да вдигне мотора.Някой има ли идея защо се явява този пробле.И възможно ли е да има някъкъв електромагнитен клапан които да спира притока на гориво или пък температурен датчик.
Ако някой има идея как да отстраня проблема да сподели.И не на последно място възможно ли е вакум помпата да оказва влияние щото сутри докото не отгрее колата спирачките почти ги няма и педала е много твърд.Знам че е тръгнала но на този етап не съм подготвен за смяна.Първо трябва да намеря читава втора ръка иначе е много цифра нова .Предварително ви благодаря за отговорите.
Проблем не ще да гасне/Дизел/Не гасне докато не загрее добре.
Започната от 200D, 27 апр 2006 - 16:58:41
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 април 2006 - 16:58
#2
Публикувано 27 април 2006 - 17:37
И аз имам тоя проблем с гасенето ама мойта кат поработи 5 мин си гасне ама преди това неще.Понякога когато ми се наложи да я изгася и тя не иска вкарвам 3-та натискам спирачката и много плавно пускам съединителя и така я гася.
#3
Публикувано 27 април 2006 - 17:47
на някои има елмагнитен клапан на тръбичката за вакуума, който се управлява от контакта(това е допълнителномонтиранои най често е заради алармата) иначе наконтактния ключ има кранче за вакуума.
ако искаш да си сигурен дали не е от него и тръбопроводите можеш да го провериш мн лесно- вземи 50 см маркучле като за обратната нафта на дюзите и единия край го напъхай на вакуумната мембрана на помпата , запали мотора и свържи другия край на маркуча за отбивката от тръбата за вакуум към сервото на спирачките или директно за отбивката от вакуумпомпата - колата ако не угасне се досещаш какво най вероятно е сдало багажа
ако искаш да си сигурен дали не е от него и тръбопроводите можеш да го провериш мн лесно- вземи 50 см маркучле като за обратната нафта на дюзите и единия край го напъхай на вакуумната мембрана на помпата , запали мотора и свържи другия край на маркуча за отбивката от тръбата за вакуум към сервото на спирачките или директно за отбивката от вакуумпомпата - колата ако не угасне се досещаш какво най вероятно е сдало багажа
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 18 юли 2006 - 19:52
: колега проблема е във вакум помпата на двигателя
#5
Публикувано 18 юли 2006 - 20:50
колегата отдавна я оправи, даже им стана мастер
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Публикувано 18 юли 2006 - 20:51
Е Асене ,Асене.Цар си . :ok: :ok:
#7
Публикувано 19 юли 2006 - 00:31
Е разкажете как я оправихте
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни