![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/825027e40566d30e478683b1ae8c9b4b?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Въпрос ВЕРИГАC 200 benzin
Започната от tseci, 25 ное 2007 - 19:47:59
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 ноември 2007 - 19:47
Здравейте колеги,стана въпрос по друг повод вчера ,че отскоро съм собсрвеник на Ц200 Бензин 136к.с.1994г.Тъй като имам и още едим автомобил отново "Мерцедес"Е класа,само ,че дизел .За него знам ,че е с верига.Та въпросът ми е?
Какво е положението с Ц класата,мотора с верига ли е?
Споделете нещо специфично което да погледна при обслужването(освен масла,филтри) има ли нещо на което да обърна внимание?
Колата ще се кара от съпругата ми и трябва да я направя без никакви проблеми.А за бензиновите "Мерцове",не съм се сблъсквал и нямам никакъв опит.
Благодаря ви
Поздрави Цецо
Какво е положението с Ц класата,мотора с верига ли е?
Споделете нещо специфично което да погледна при обслужването(освен масла,филтри) има ли нещо на което да обърна внимание?
Колата ще се кара от съпругата ми и трябва да я направя без никакви проблеми.А за бензиновите "Мерцове",не съм се сблъсквал и нямам никакъв опит.
Благодаря ви
Поздрави Цецо
#2
Публикувано 25 ноември 2007 - 23:52
Здравей колега. Първо честито за новата придобивка. Аз съм със същия и ще споделя че колата е супер. Относно въпросът ти мотора е с верига да. Иначе освен масла филтри и свещи, ако колицата си върви не я пипай, не и трябва нищо друго освен хубав бензин
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#3
Публикувано 26 ноември 2007 - 22:33
Здравей колега ,благодаря ,че си ми отделил време и за информаяцията.За бензина смятам само с V-power,Super100,или 98 на Лукоил.С такива горива само ,че дизеловите еквиваленти карам другия "Мерцедес",и колата е супер.
Ти слагаш ли добавки или нещо друго в горивото,защото съм чувал ,че с бензина работата е по мътна и от нафтата и там имало много вода и правел проблеми.Нямам опит и затова дай някой съвет в това отношение.Също и какво масло да сложа на този мотор.
Поздрави Цецо
Ти слагаш ли добавки или нещо друго в горивото,защото съм чувал ,че с бензина работата е по мътна и от нафтата и там имало много вода и правел проблеми.Нямам опит и затова дай някой съвет в това отношение.Също и какво масло да сложа на този мотор.
Поздрави Цецо
#4
Публикувано 27 ноември 2007 - 08:59
Поздрави за покупката и от мен , с пожелания за хиляди безаварийни километриЗдравей колега ,благодаря ,че си ми отделил време и за информаяцията.За бензина смятам само с V-power,Super100,или 98 на Лукоил.С такива горива само ,че дизеловите еквиваленти карам другия "Мерцедес",и колата е супер.
Ти слагаш ли добавки или нещо друго в горивото,защото съм чувал ,че с бензина работата е по мътна и от нафтата и там имало много вода и правел проблеми.Нямам опит и затова дай някой съвет в това отношение.Също и какво масло да сложа на този мотор.
Поздрави Цецо
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Мерца ти е с верига както каза колегата
![:icon_welldone:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
Сменяш само филтрите (въздушен, маслен, горивен, на купето), маслото (10 х 40), ремъка, проверка на накладки и дискове (предни / задни ), антифриз, и ако си мераклия и имаш повечко парички за даване, можеш да смениш спирачна течност и маслата в диференциала и скоростната кутия
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Относно бензини, разходи, добавки и масла си има съответните теми - не карай колегите да ти преразказват - просто ги изчети , ще ти е от полза
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
п.с. хубаво е само профилактично да погледнеш предницата, но при човек на който имаш доверие, за да не те накара да сменяш наред
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Направи си приоритети, и пак тогледни кое е задължително и кое препоръчително! Надявам се си получил отговор на въпроса - все пак грижите за булката са много важни нали така
![:icon_welldone:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
![Публикувано изображение](http://62c.hit.bg/Resize_of_mace.jpg)
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
![Публикувано изображение](http://pics.deepseek.net/bitbucket/QKO.gif)
#5
Публикувано 27 ноември 2007 - 12:40
По каталог цетката я дават да се кара само с бензин 95 и изрично е упоменато, че по-силния бензин с добавки може да допринесе за по-бързото амортизиране на двигателя! Незнам защо се нахвърляте на горивата от горен клас ?
ПС. От вътрешната страна на капака за зареждане си пише за налягането на гумите и за бензина...
ПС. От вътрешната страна на капака за зареждане си пише за налягането на гумите и за бензина...
#6
Публикувано 27 ноември 2007 - 14:48
Защо пък да се износи мотора с по добър бензин. Аз моята като и сипя 100 октана и си показва положително разлика от 95 октана. Мисля че е точно обратното. В моята книжка на колата не видях никаде да пише да не сипвам повече от 95 октана?
#7
Публикувано 27 ноември 2007 - 15:10
Тук във форума има книжка за 202 - можеш да погледнеш. За антифриза - аз карам 203-ка и в книжката пише черно на бяло, че се сменя на 15 години....(!!) Не че ги послущах, източих разширителния съд и сложих нов, пак 1/1 за -37 градуса. Мерц с ангренажен ремък не знам да има - с вериги са всички. Пак тук във форума Ето тук цъкни пише доста полезни неща, които е добре да погледнеш. За маслата имаш да четеш 2 часа по форума, какво ли не е казано... За бензините също, аз само бих добавил, че накъдето и да хванеш от БГ - на север, запад или юг, след първото зареждане не можеш си позна колата - смятай с каква помия караме тук.... Не напразно всички дизели в БГ са сигурни клиенти за нови дюзи, без изключение. Но за разлика от Русия, дето дилърите казват, че не препоръчват дизел защото е скапана нафтата, тук не само ти я препоръчват, изродите, а и не ги досрамя да я качат и да е по-скъпа от бензина, а е пълна гнъс. Аз карам дизел и за скромния ми опит от няколко месеца се убедих, че каквото и да сипя,без изключение, не мога да сравня колата по вървене с това, което й се случва, като сипеш румънска, сръбска или гръцка нафта. В-пауъра и скъпата на ОМВ е една идея по-добра, но не съм сигурен, че понякога не е и абсолютно същата, само е по-скъпо.
Е, по тая логика, с по-скъпия бензин увеличаваш вероятността да се доближаваш до нормалния октан на 95 и намаляваш детонациите... А да скапеш колата от всок октан - е, керосин няма да слагаш, я, другото е допустимо, по кигите пише "минимум"
Е, по тая логика, с по-скъпия бензин увеличаваш вероятността да се доближаваш до нормалния октан на 95 и намаляваш детонациите... А да скапеш колата от всок октан - е, керосин няма да слагаш, я, другото е допустимо, по кигите пише "минимум"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни