Диференциал
Започната от Lusco, 25 ное 2007 - 10:06:50
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 ноември 2007 - 10:06
Някой може ли да каже как и къде може да се провери кой е фабрично поставения диференциал и какво е предавателното му число? Става въпрос за W124 '92 2500D комби автоматик. Предварително голямо благодаря!
#2
Публикувано 25 ноември 2007 - 11:42
с пълния номер на рамата,...през ЕПЦ-нет,...и ще разбереш кой е твоя диф,..и с какво съотношение на предаване е!
#3
Публикувано 25 ноември 2007 - 12:13
с пълния номер на рамата,...през ЕПЦ-нет,...и ще разбереш кой е твоя диф,..и с какво съотношение на предаване е!
ЕПЦ-нет не ми е познато, а в руския сайт не видях номера на дифа който свалих от този който е монтиран на колата. На него пише - на капака R 201 361 14 03 и на дифа 0241886 3 23. Дай линк да видя там какво пише.
#4
Публикувано 25 ноември 2007 - 14:47
Линк не мога да ти дам,...сори,..но ако дадеш рамата ,..ще ти кажа номерата и предавателните числа!
#5
Публикувано 25 ноември 2007 - 16:59
Някой може ли да каже как и къде може да се провери кой е фабрично поставения диференциал и какво е предавателното му число? Става въпрос за W124 '92 2500D комби автоматик. Предварително голямо благодаря!
http://detali.ru/cat/oem_mb.asp
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#6
Публикувано 28 ноември 2007 - 20:54
Що не давате линк на човека бре !!!
http://www.mbclub.ru...t...;gr=3&kpp=2
Ей ти линк за предавателното число, а за баш оригиналния сериен номер требе рама, не че знам за какво ти е тоя серийния номер..... ?
http://www.mbclub.ru...t...;gr=3&kpp=2
Ей ти линк за предавателното число, а за баш оригиналния сериен номер требе рама, не че знам за какво ти е тоя серийния номер..... ?
#7
Публикувано 01 декември 2007 - 01:28
Тези дни не остана време да седна да напиша за проблема и решението. myrchak даде един линк, а и аз бях стигнал вече до този портал и там направих справката. Цифрите съвпаднаха с това което е монтирано на колицата и подробностите покриват това което показва линка на 300_TE_4MATIC. Сега за проблема - искаше ми се да направя корекция на обороти двигател към поддържана скорост. При мен с 3000 об/мин. поддържам около 110 км/ч., но от опита който имам тези високи обороти не ми харесват. Това си говорих и с колегите в сряда вечер на срещата и те се чудеха дали това е така както го казвах - карал съм 10 год. Фиат Крома 2,5тд и с нея на магистралата с 3000 об. съм на 195 км/ч. За дизела не е добре да се държи на високи обороти, а и при такива започва да хапва по малко масълце и вдига разхода на гориво. Та преспах 2-3 нощи и реших че ще си го карам така както са го направили господа швабите - няма за къде да се юркам на магистралата. Може да се кара и със 100 а 5-10 мин. не променят нещата, освен ако не е жизнено важно. Благодаря на тези които ми писаха. И сега към тези които си мислят да правят като това което исках аз - предавателното число на дифа може да се промени в желаната посока, но се променят и други показатели. Аз съм с 3,23 и мога да сложа под 3 за да вдигна скоростта на 120-125 км/ч но ще я направя малко по-тромава а и ще има грешка в показанията на километража. И това се прави както трябва да е, но гимнастиката е излишна - поне за мен правилното решение е колата да си остане такава каквато е излязла от завода. А ако някой има повече въпроси да ми пусне едно ЛС. Тази тема можем да затворим. Успех на всички!
#8
Публикувано 09 декември 2007 - 23:21
Не може да бъде! Първият човек, който казва, че не е необходимо да се кара като бесен по магистрала! Ашколсун, колега!
#9
Публикувано 10 декември 2007 - 19:08
ASD ще дава грешка ако смениш дифа.
един приятел дава зор да сменим дифа на 123 автоматик с 280i мотор, че да икономисвал гориво
сменихме го с по-малко число И...... строши автоматика след 1000км, вследствие на пртоварването му и явно прегряването му--дисковете бяха за кофата. възможно е и времето да му е било дошло, НО се случи малко след смяната на дифа
един приятел дава зор да сменим дифа на 123 автоматик с 280i мотор, че да икономисвал гориво
сменихме го с по-малко число И...... строши автоматика след 1000км, вследствие на пртоварването му и явно прегряването му--дисковете бяха за кофата. възможно е и времето да му е било дошло, НО се случи малко след смяната на дифа
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни