Към съдържанието

  •  

Снимка

мотора се прицакамомчета помогнете


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 24 ноември 2007 - 23:52

мерца се изложи току що (190Е 2.0 122ps ),понеже е тъмно немога да му отворя капака.Както си карах мерца загуби мощност и изгасна,при вартенето на стартера усетих че варти по леко.Запали много трудно и се чува тънко чукане под капака на клапаните и работи на 3 цилиндъра .Нямам тарпение да го вкарам в сервиза и да го разглобя.В момента се намирам в Ямбол а сервиза е в Бургас незнам дали ще ме закара до там.Моля помогнете с някакви предположения,благодаря ви.
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 24 ноември 2007 - 23:59

Много кофти е да те предаде колата на път и особено извън града :kill_myself:
Най-добре утре на светло отвори капака и виж за какво става дума, и опиши проблема за да ти бъдем максимално полезни.
Виж в казанчето на охладителната система дали няма и масло, виж също дали някъде от мотора нямаш избило масло, също при запален двигател, отвори казанчето за антифриза и виж дали излизат мехури (ако е останало нещо в него).
  • 0

logo-600-1002.png


#3 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 25 ноември 2007 - 00:16

тя като изчатка и несам я карал
  • 0

#4 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 25 ноември 2007 - 00:17

Я виж тия неща и погледни и свещите(и кабелите),па после търси по-сериозни причини.Според мен е нещо дребно по токовете,а тракането под капака вероятно е верига..Дано се разминеш леко.
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 25 ноември 2007 - 00:22

Я виж тия неща и погледни и свещите(и кабелите),па после търси по-сериозни причини.Според мен е нещо дребно по токовете,а тракането под капака вероятно е верига..Дано се разминеш леко.


Загуба на мощност..... от тракане до метално чукане има доста разлика и зависи къде го чува, може да е пукнато/пробито бутало или някой лагер.
Но може и проблема да е в газоразпределението, абе може да са доста неща, но така като чета няма се размине леко.
  • 0

logo-600-1002.png


#6 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 25 ноември 2007 - 00:22

Мотора е на верига. Ако чукането е тънко вероятната причина е счупен или блокирал от хидр. повдигач клапан. Махни капака на клапаните и провери с пръст дали повдигачите се въртят.Превъртай мотора с бутане на най-голямата предавка додето не провериш всечки когато не ги е натиснала гърбица. И когато се въртят свободно гледай какво е разстоянието м/у повдигача и шийката.
  • 0

#7 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 25 ноември 2007 - 09:50

не помпата не е там -електрическа е
  • 0

#8 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 ноември 2007 - 11:27

Мери до къде му е маслото,...колко му е компресията,..на кой цилиндър липсва,..??
Изпуши една цигара и го почвай...

От горе на долу!

Успех!
  • 0

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 ноември 2007 - 15:59

кво?!!!
  • 0

#10 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 25 ноември 2007 - 19:53

четвартия цилиндар е капут ,няма компресия нещо с клапаните незнам
  • 0

#11 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 25 ноември 2007 - 19:57

днес запали лесно ,но не държи обороти и чука много тънко от към клапаните.Сигурен съм че няма компресия четвъртия цилиндър.
  • 0

#12 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 25 ноември 2007 - 21:39

днес запали лесно ,но не държи обороти и чука много тънко от към клапаните.Сигурен съм че няма компресия четвъртия цилиндър.


Капака се маха лесно - що не направи каквото ти писах по-горе? Има вероятност да е блокирал повдигач и клапана да е отворен - затова няма компресия. Ако решиш да я водиш в сервиз да не е на самоход а я издърпай до там щото това тънко чукане е както когато буталото целува клапана.
  • 0

#13 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 26 ноември 2007 - 12:12

Момчета изпускателния клапан не се затваря,ще свалям главата незнам каква е причината
  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 26 ноември 2007 - 13:23

Момчета изпускателния клапан не се затваря,ще свалям главата незнам каква е причината

ИЗКРИВЕН Е.причини: или клапанът се с е спукал злобно , или заради дефектирал хидравличен повдигач, който удря, а не натиска клапана, клапанът ти се ударил с буталото, буталото ти е изкривило клапана(стеблото). надявай се буталото да не е с отчупено ъгълче....
  • 0

#15 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 27 ноември 2007 - 07:50

Да,отворих главата и видях че буталото е ударило клапана.На буталото наистина е счупено ъгълче
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни