Към съдържанието

  •  

Снимка

мотора се прицакамомчета помогнете


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 27 ноември 2007 - 12:16

Да,отворих главата и видях че буталото е ударило клапана.На буталото наистина е счупено ъгълче


честит основен ремонт!
трябва да смениш: буталото, клапана, пружини на клапан и нова талерка с полуконоси, кубилицата, петата, разпределителния вал (най-вероятно гърбицата е потрошена от ударите) и е желателно-всички повдигачи, не само сплескания. върху клапана има един елемент, като шайбичка, но без отвор в средата ,а само вдлъбнатина. той усъществява връзката между клапана и повдигача. трябва да го намериш къде е излетял вътре в мотора. сменяш с нов!
моя препоръка-смени сегментите и биелни лагери
  • 0

#17 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 27 ноември 2007 - 21:15

а каква може да е причината в тази ситуация....?
  • 0

#18 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 ноември 2007 - 21:27

а каква може да е причината в тази ситуация....?


Дошло му е времето просто.
  • 0

logo-600-1002.png


#19 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 27 ноември 2007 - 22:23

или поразтегната верига с дефектен повдигач
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#20 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 ноември 2007 - 23:27

Дърта верига!
  • 0

#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 28 ноември 2007 - 01:25

не четете ли???

ИЗКРИВЕН Е.причини: заради дефектирал хидравличен повдигач, който удря, а не натиска клапана, клапанът ти се ударил с буталото, буталото ти е изкривило клапана(стеблото). надявай се буталото да не е с отчупено ъгълче....


добре, де, ако веригата е проблема (тя че със сигурност е разтегната е ясно), тогава защо само 1 клапан има проблем??? защо не са 4те изпускателни, а само 1??

аз мисля, че разбитият повдигач е работел доста дълго време, деформирал се е, вследствие на което не се разтваря и от там вече гърбицата не натиска плавно, а удря. при удар, в по-високи обороти, клапана може да може да слезе по-надолу в хода си(от инерционните сили) и е достатъчно едно докосване с буталото при такт "очистване" и клапанът е вече крив и скоростта му на прибиране е много по-малка.(клапанът е под ъгъл спрямо оста на буталото) ???????????
та въпросът ми към линкс е: само от удължена верига ли се получава?
  • 0

#22 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 28 ноември 2007 - 02:34

не четете ли???
добре, де, ако веригата е проблема (тя че със сигурност е разтегната е ясно), тогава защо само 1 клапан има проблем??? защо не са 4те изпускателни, а само 1??

аз мисля, че разбитият повдигач е работел доста дълго време, деформирал се е, вследствие на което не се разтваря и от там вече гърбицата не натиска плавно, а удря. при удар, в по-високи обороти, клапана може да може да слезе по-надолу в хода си(от инерционните сили) и е достатъчно едно докосване с буталото при такт "очистване" и клапанът е вече крив и скоростта му на прибиране е много по-малка.(клапанът е под ъгъл спрямо оста на буталото) ???????????
та въпросът ми към линкс е: само от удължена верига ли се получава?


Това за което говориш се нарича "догонване" сиреч когато буталото излиза към горна мъртва точка (ГМТ) в процес на изпразвани разпределителния вал е отворил изпускателния клапан и малко преди ГМТ го затваря - ако в този момент има разминаване по центровка,уморен материал на пружините, малка хлабина (ако се регулират) или блокирал повдигач на клапаните, разбит биелен лагер или пистолен болт, износена верига - резултатът е налице. Колкото до причините - те могат да са още няколко на брой но не е нито времето нито мястото да се обясняват - на мен са ми трябвали години да го уча и още повече години да го практикувам за да го знам. Ма май не се взема насериозно това което казвам и не знам има ли смисъл да чета и да пиша. :dontknow:
  • 0

#23 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 ноември 2007 - 07:56

не четете ли???
добре, де, ако веригата е проблема (тя че със сигурност е разтегната е ясно), тогава защо само 1 клапан има проблем??? защо не са 4те изпускателни, а само 1??

аз мисля, че разбитият повдигач е работел доста дълго време, деформирал се е, вследствие на което не се разтваря и от там вече гърбицата не натиска плавно, а удря. при удар, в по-високи обороти, клапана може да може да слезе по-надолу в хода си(от инерционните сили) и е достатъчно едно докосване с буталото при такт "очистване" и клапанът е вече крив и скоростта му на прибиране е много по-малка.(клапанът е под ъгъл спрямо оста на буталото) ???????????
та въпросът ми към линкс е: само от удължена верига ли се получава?



Боян,

Трудно е да познаем истинската причина за повредата,...факта че е станало,..говори че некои работи са остарели,амртизирани са,..и в комбинация със стил на каране ведин момент некой клапан казва здравей на буталото си!

Моята версия е че поради разтегната верига буталото удря клапана и го криви/да само един клапан,..който се е улучил,....не е задължително всички!/,....,момъка понатиска малко каручката на високи обороти и висока скорост и белята става!

Ако повдигач блокира в отворено положение,..пак може да се случи тази повреда,..но при удара се раздробява повдигача и се чупи задължително кобилицата.

Другия вариант,..при блокирал повдигач в затворено положение при който инерционните сили на клапана ,преодоляват пъргавината на свиване на пружината му/ефекта на зарядния механизъм/,,...отпадат защото тогава нема деформаций,..има само чукане,...вследствие че буталото си връща клапана/същото е и при засядащ клапан в стеблото/
Но пострадалия въобще не споменава да е имал ненормален шум,тракане ,почукване,..преди да счупи мотора!
Или не е слушал,...?Догадки!


И да го дъвчем,..и да го мочаме.....то станалото станало!
Правилно го посъветва да мятка мотора на тезгяха,...само това е
решението!

Успех на всички!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни