От 4 години имам C 200 CDI, 99 г., 102 к.с. , ръчни скорости. Купих го когато беше на 4 години и на 60,000 км. Сега е на 140,000 км. Колата е поддържана само в Балканстар. Един път си направих опита да сменя консумативите в сервиз D&N и никога повече няма да повторя. Обикновено в Балканстар цената е към 300 лв. В D&N ми взеха 260 лв. и за 1 час ми побеля косата от тяхната некомпетентност. На всичкото отгоре не можаха да ми настроят сервизния километраж, при категоричното им уверение, че това да го могат. Дойде някакъв електричар накрая за настройката, погледна и каза "Забрави - нямам такава букса!" Както и да е.
Иначе, колата е перфектна във всяко едно отношение. Има много мека и комфортна возия. Когато я купих и сложих чип за вдигане на конете и стана 132 коня. За 4 години не е дала никакъв проблем с тунинга. Разходът е около 10 л./ 100 км. Аз карам по-динамично и може би това е причината. Рекорът ми е 6,5 л/100 извънградско (до Рилския манастир и обратно).
Сега по отношение на ремонтите: сменил съм и накладни и предни дискове на 100,000 км. и стабилизиращата щанга. Слабо място при мен е моторчето за чистачката - сменил съм 2. Първия път - на 100,000 км. и тогава струваше над 600 лв. и чаках 1 седмица за доставка. Разликата в цената от Балканстар и дуги фирми беше по-малко 10 %, но в Балканстар дават 1 г. гаранция. Тази година, януари месец пак го смених и цената беше паднала на около 300 лв. и го имаха на склад. Проблемът му е, че зъбните колала вътре са пластмасови. А са такива, защото по тях вървят 2 метални канала, по които тече тока за захранване на моторчето и няма как да са метални, защото ще окъсява. Моя съвет е да не пускате чистачката, когато е замръзнала и винаги преди да дадете на контакт да погледнете дали сте я изключили.
Друго нещо, което ми предстои да сменя е кожената облицовка на скоростния лост. Оригинална е 316 лв. В тунинг магазините нямат такъв тип, защото топката и кожата надолу са едно цяло.
Като пространство - отзад двама са ок, но на трима възрастни мъже - малко ще е тясно.
Това е моят коментар за този автомобил. Който е решил да купи такава кола - няма да сгреши!
Дано съм ви бил полезен с тази информация.
Насо
C 200 CDI - силни и слаби страни
Започната от nas0, 22 ное 2007 - 14:23:53
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 ноември 2007 - 14:23
#2
Публикувано 22 ноември 2007 - 14:32
Браво Насо
Е на това му се вика да случиш на жена ...... ъъъъъ на кола исках да кажа
Пожелавам ти още мнооооооооого хиляди безаварийни километри
Е на това му се вика да случиш на жена ...... ъъъъъ на кола исках да кажа
Пожелавам ти още мнооооооооого хиляди безаварийни километри
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 22 ноември 2007 - 15:45
Е то за 4 години 80 000 което е 20 на година -може би за Бг са много ама колата е правена да издаржи на неограни4ените немски магистрали и 20к на година са все едно не е карана.То аз права пове4е -а хода на работа и обратно и нужди по свободното време.
А 10 на 100 си е от 4ип тунинга - моя багер 4е е дарт и е 3 литра гори 10 ако го карам с с над 180.
Ина4е да си жив и здрав -улу4ил си на кола- то без късмет накъде....
А 10 на 100 си е от 4ип тунинга - моя багер 4е е дарт и е 3 литра гори 10 ако го карам с с над 180.
Ина4е да си жив и здрав -улу4ил си на кола- то без късмет накъде....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни