Към съдържанието

  •  

Снимка

По една банална тема-ПАРНОто не работи


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Rado555

Rado555

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 21 ноември 2007 - 23:26

Толкова много е изписано по темата,че във всяко едно от мненията намирам по нещо и за себе си.Накратко-спря ми вентилатора завчера и сам се убедих колко кофти се шофира при запотени стъкла.Затова помогнаха може би и обилните дъждове от последните дни(ако влагата е достигнала електрониката....доколкото я има в MB 190 D),но и моторчето си даваше признаци че се "задъхва"- духаше силно само на 4-та степен.Утре,смятам да последвам съвета на Lorinser,който дава на друг колега с подобен проблем:
цитат:
"Nov 19 2007, 11:51 PM
Коментар #7


Член на МБКлуб България
Икона на група

Група: Club members
Коментари: 1385
Регистриран: 11-March 06
Град: Sofia
Потребител N: 247




ако чуваш перката да БУЧИ, според степените и не духа качествено силно в купето:

сваляш вентилатора и почистваш задръстената пита на радиатора от набилата се свинщина(прах) пробваш вентилатора как върти, без да сглобяваш пластмасите върху него, ако е ок и има инерция, се радваш.
ако на ръка се върти трудно---за смяна на втулки си.
провери му четките"
Интересното в случая е това,че тази вечер вентилатора ми забръмча отново и парното е на 6....обаче докога.Въпроса ми е-има ли някакъв резистор или друг елемент който да подава ток към моторчето и евентуално да ми прави проблем ?
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 ноември 2007 - 23:28

А така,....и резистор има!
  • 0

#3 Rado555

Rado555

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 21 ноември 2007 - 23:50

А така,....и резистор има!

Признавам си невежеството в тази област(електрониката),но все нещо трябва да командва този плъзгач за оборотите на вентилатора,нали :icon14:
P.S.И друго-при завъртане на дясната врътка(за духалките) в червения сектор,от дясната страна на таблото ми духа хладен въздух (както от централната конзола,но за нея знам че е нормално да духа така)
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 ноември 2007 - 23:58

виж вентилите за парното/крановете/,....а резистора требе да стои от лево на сервопарата!

Успех!
  • 0

#5 Rado555

Rado555

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 22 ноември 2007 - 05:33

виж вентилите за парното/крановете/,....а резистора требе да стои от лево на сервопарата!

Успех!

Ааа има го все пак....много ти благодаря LYNX,спестяваш ми ценно време за ровичкане-сега ще се насоча право към целта :rolleyes:
P.S.Макар че..колкото Мерцове-толкова и варианти при разположението на някой детайли и агрегати- на моя MB например се оказа,че често споменаваните клапани(вентили) на парното са разположени не в акумулаторния отсек или зад левия фар,а под кората на чистачката :icon14:
  • 0

#6 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 ноември 2007 - 08:24

Цък тук
  • 0

#7 stanislav13

stanislav13

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:

Публикувано 16 януари 2008 - 16:17

Толкова много е изписано по темата,че във всяко едно от мненията намирам по нещо и за себе си.Накратко-спря ми вентилатора завчера и сам се убедих колко кофти се шофира при запотени стъкла.Затова помогнаха може би и обилните дъждове от последните дни(ако влагата е достигнала електрониката....доколкото я има в MB 190 D),но и моторчето си даваше признаци че се "задъхва"- духаше силно само на 4-та степен.Утре,смятам да последвам съвета на Lorinser,който дава на друг колега с подобен проблем:
цитат:
"Nov 19 2007, 11:51 PM
Коментар #7
Член на МБКлуб България
Икона на група

Група: Club members
Коментари: 1385
Регистриран: 11-March 06
Град: Sofia
Потребител N: 247

ако чуваш перката да БУЧИ, според степените и не духа качествено силно в купето:

сваляш вентилатора и почистваш задръстената пита на радиатора от набилата се свинщина(прах) пробваш вентилатора как върти, без да сглобяваш пластмасите върху него, ако е ок и има инерция, се радваш.
ако на ръка се върти трудно---за смяна на втулки си.
провери му четките"
Интересното в случая е това,че тази вечер вентилатора ми забръмча отново и парното е на 6....обаче докога.Въпроса ми е-има ли някакъв резистор или друг елемент който да подава ток към моторчето и евентуално да ми прави проблем ?



Колеги ,някъде бях чел за смяна на втулките на моторчето на парното с такива от Жигули .Бихте ли ми казали дали от моторчето на парното на жугули са втулките или от някъде другаде.Защото гледах такова моторче и оста беще по тънка.
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 януари 2008 - 02:17

занеси го на майстор, който рециклира ел.мотори. за 20лв ще смени втулките с подходящи.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни