
проблем в инжекциатана 190E 1.8i
Започната от sharik, 21 ное 2007 - 19:08:36
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 ноември 2007 - 19:08
здравеите колеги имало в главата на инжекциата ниакакви цетки които самисе запушили.ниакои да знае далисе продава ремонтен комплект или кажете какво да правиа чее спънат кон
#2
Публикувано 21 ноември 2007 - 21:08
веанъж се опитах да разглобя главата като я събрах не можах да я херметизирам повече и си взех друга.Тази цедка по друг начин не се вади може би ако се зглоби с някакъв рем. комплект може и да стане защото оплътнението е метално и не се цели по същия начин както е било.
виж налягането на помпата най често тя дава дефекти не пипай тази глава
виж налягането на помпата най често тя дава дефекти не пипай тази глава
#3
Публикувано 21 ноември 2007 - 21:37
теса ниаколко цетки иначе налигането е добре.иначе в дунев спорт го гледаха и момчето ми каза добавка и наи скъпиа бензин да сипвам и може дасе оправи.мерси все пак
#4
Публикувано 21 ноември 2007 - 22:57
сменяй разпределителя/главата/
#5
Публикувано 22 ноември 2007 - 00:17
Не знам на кой дунев си ходил, ама аз още преди близо година ходих на диагностика на сервиза дето правим срещите заради нестабилния празен ход и дупките при ускорение. И на мен ми казаха добавка, кабели и да карам повече на безнин и щяла да се оправи системата. Даже услужливо ми предложиха кабели за 200 лв.теса ниаколко цетки иначе налигането е добре.иначе в дунев спорт го гледаха и момчето ми каза добавка и наи скъпиа бензин да сипвам и може дасе оправи.мерси все пак
Е да ама не. Добавките и новите кабели (не от тях) определено не помогнаха. Добре че тоя диагностик не го мяркам там вече.
А относно скъпия бензин - 95 е с достатъчно високо октаново число.
От тогава съм сменил легена на инжекциона(беше спукан), един маркуч за въздух към входящия колектор, един уплътнител на плонжера на главата на инжекциона, а потенциометъра на няколко пъти съм го свалял и пренагласял. Неравностите на празния ход почти изчезнаха - с изключение на първата минута работа след старт и то на топъл двигател.
Не е лошо да й се изчистят грешките.
И да послушаш Линкс.
#6
Публикувано 22 ноември 2007 - 20:08
колега асго карам само на бензин.кабели сфешти всичко съм сменил.
е ако взема друга глава и тия акое запушена какво правия набутване само.
штего прбвам с 100 октановиа и добавка и щтевидим какво щте стане
е ако взема друга глава и тия акое запушена какво правия набутване само.
штего прбвам с 100 октановиа и добавка и щтевидим какво щте стане
#7
Публикувано 22 ноември 2007 - 21:58
колега асго карам само на бензин.кабели сфешти всичко съм сменил.
е ако взема друга глава и тия акое запушена какво правия набутване само.
штего прбвам с 100 октановиа и добавка и щтевидим какво щте стане



#8
Публикувано 22 ноември 2007 - 22:11
Всичко му прочитам и разбирам на Шарик!
Нема грижи!
И с моя Шаро у село си говорим така!
Нема грижи!
И с моя Шаро у село си говорим така!
#9
Публикувано 22 ноември 2007 - 23:24
е какво даия правия таия кирилица



#10
Публикувано 23 ноември 2007 - 15:05
Гледай сега - октановото число на бензина показва неговата устойчивост на детонационно горене. Това значи че двигателите с по-висока работна темпретура и степен на сгъстяване използват по-високооктанов бензин (най-вече японските пили), за да може да е сигурно че той ще се възпламени от подадената му искра, а не по-рано. Това са двигатели с малък обем, относително висока компресия, и голямо съотношение мощност/работен обем. Примерно 110 коня от 1.4л.колега асго карам само на бензин.кабели сфешти всичко съм сменил.
е ако взема друга глава и тия акое запушена какво правия набутване само.
штего прбвам с 100 октановиа и добавка и щтевидим какво щте стане
Ако товята кола е технически конструирана, така че да върви на безоловен бензин 95 и ъгълът на запалване при всички обороти е общо взето фиксиран в определени граници (с малки отклонение в зависимост от натоварването на двигателя), то със зареждането на по-високооктанов бензин от посочения, няма да постигнеш нищо. Още повече в твоя случай, когато може да се касае за механична повреда.
При всички марки горива (октанови числа) има стриктно определена технология на производство и дабавяне на допълнителни почистващи съставки по закон. Бензина ако е от сигурен източник, можеш да си убеден, че е произведен при по-голям контрол от хляба който ядеш. И никой бензин не е застрахован от кръщаване.
А това за кабелите, свещите и високооктановия бензин е като пенкелер, приемерно вие имате гастрит, пийте топъл чай.
Ако дупчиците в горивния разпределител/глава са запушени с тлака или вода, няма да се почистят от само себе си.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни