Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дава на късо


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 niki-laos

niki-laos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Публикувано 21 ноември 2007 - 11:14

ЗДРАВЕЙТЕ! Ето го и моят проблем: гася двигателя вечерта и чувам тънак звук откъм двигателя( но не парното)но не обърнах внимание! На сутринта нЯма грам ток.Зареждам акумолатора и при слагането яко късо на клемата чак лепи.От към двигателя същия тънак звук,а на таблото светна ABS и BSP с някакво друго съкр. над него (жълта светл.) кажете какво е или някой добър сервиз дето разбират от А-класи. модела ми е А170- CDI-ESP 99Г.
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 ноември 2007 - 22:00

то надписа ABS,..ESP,...BAS свети защото си свалял клемата на батерията,..

Утечката я търсете!

Нужен ти е спец,....Петко или Генади,...залагам на ВТОРИЯ!
  • 0

#3 niki-laos

niki-laos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Публикувано 23 ноември 2007 - 09:46

Проблема е ясен, помпата на хидравликата не спира да работи и при загасен двигател .И изтощава иначе здравия акомулатор.Проблема идва от електрониката в помпата ,която се намира ниско доло под помпата и при преминаване през по големи локви (както мене) окъсява и край.Това е толкова недомислено, направо немога да повярвам,че германци са проектирали тази кола. Лошата новина е ,че ми казаха ,че тези платки са комплект с помпата ,а цената и е доста дебела даже и на старо.даите съвет кво да права???? и имали някои представа от цени на старо и нова????
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни