ЗДРАВЕЙТЕ! Ето го и моят проблем: гася двигателя вечерта и чувам тънак звук откъм двигателя( но не парното)но не обърнах внимание! На сутринта нЯма грам ток.Зареждам акумолатора и при слагането яко късо на клемата чак лепи.От към двигателя същия тънак звук,а на таблото светна ABS и BSP с някакво друго съкр. над него (жълта светл.) кажете какво е или някой добър сервиз дето разбират от А-класи. модела ми е А170- CDI-ESP 99Г.
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/506036b56107736490c4315c2c8fdc7b?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Дава на късо
Started by niki-laos, 21 Nov 2007 - 11:14:06
2 replies to this topic
#1
Posted 21 November 2007 - 11:14
#2
Posted 21 November 2007 - 22:00
то надписа ABS,..ESP,...BAS свети защото си свалял клемата на батерията,..
Утечката я търсете!
Нужен ти е спец,....Петко или Генади,...залагам на ВТОРИЯ!
Утечката я търсете!
Нужен ти е спец,....Петко или Генади,...залагам на ВТОРИЯ!
#3
Posted 23 November 2007 - 09:46
Проблема е ясен, помпата на хидравликата не спира да работи и при загасен двигател .И изтощава иначе здравия акомулатор.Проблема идва от електрониката в помпата ,която се намира ниско доло под помпата и при преминаване през по големи локви (както мене) окъсява и край.Това е толкова недомислено, направо немога да повярвам,че германци са проектирали тази кола. Лошата новина е ,че ми казаха ,че тези платки са комплект с помпата ,а цената и е доста дебела даже и на старо.даите съвет кво да права???? и имали някои представа от цени на старо и нова????
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users