Някой знае ли от какво може, в движение да изключва турбината и постоянно дава като грешка дебитомер.
След смяна на дебитомер, проблемът си е същия. Смених и клапан на турбото и вакумния клапан, и отново няма никаква разлика и изписва на тест винаги и само дебитомер.
Прегледах инсталация, управление и вакума в цялата система, всичко е нормално и няма никакъв проблем.
Като изключи турбината, колата въобще няма никаква мощност, колкото и газ да давам не вдига оборотите повече от 3 000 и няма никакво ускорение.
Ако някой знае причината, нека каже!
Предварително Благодаря!!!
Проблем - изключване на турбинатаE 210-220CDI-W 210
Started by pacoy, 20 Nov 2007 - 22:23:23
6 replies to this topic
#1
Posted 20 November 2007 - 22:23
#2
Posted 21 November 2007 - 21:37
Изписва ти дебитомер,...но какво по точно?
Прекусване,..повреда или ЛОШ СИГНАЛ?
Прегледай статуса при работещ мотор,...впрочем с какво четеш?
Виж маркучите и интеркулера,..ЕГР,....пропуски в нагнетателния тракт!
Клапичките в ред кли са?
Успех!
Прекусване,..повреда или ЛОШ СИГНАЛ?
Прегледай статуса при работещ мотор,...впрочем с какво четеш?
Виж маркучите и интеркулера,..ЕГР,....пропуски в нагнетателния тракт!
Клапичките в ред кли са?
Успех!
#3
Posted 21 November 2007 - 23:01
При мен се оказа лош контакт на куплунга на дебитомера. Купих някакъв контактен спрей на Филипс и го напръсках... от тогава всчико си е наред.
#4
Posted 21 November 2007 - 23:05
Филипс е най добрата марка!
ПО-добра от Вюрт!
ПО-добра от Вюрт!
#5
Posted 22 November 2007 - 11:05
в балкан стар се съмняват в клапите в колекторите да не са затлачени всичко останало сме го пробвали
#6
Posted 22 November 2007 - 18:52
Значи кода за повреда е-лош и неясен сигнал на дебитомера...
Сигурно в тръбите е останало дупка колкото иглено ухо!
На колко милиона е този мотор?
Смени тръбите!
Сигурно в тръбите е останало дупка колкото иглено ухо!
На колко милиона е този мотор?
Смени тръбите!
#7
Posted 24 November 2007 - 19:21
Виж лостовата система на тези клапи,на смукателните тръби.Да не би някое лостче да се е откачило, те са на ябълки.
При резко подава на газ, трябва да реагират бързо, и да отидат в крайно положение.Да не са тромави.
Ако не работят тези клапи,турбината не може да се развие!
При резко подава на газ, трябва да реагират бързо, и да отидат в крайно положение.Да не са тромави.
Ако не работят тези клапи,турбината не може да се развие!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users