Проблем с отоплениетоНа място почва да духа студено W140 S350 TD
Започната от top, 20 ное 2007 - 14:33:05
40 мнения по тази тема
#31
Публикувано 12 декември 2007 - 04:51
ЕЕЕЕЕЕЕЕ АФЕРИМ,МАШАЛА,АШКОЛСУН,ЕВАЛА,НАЙ-ПОСЛЕ .................един кат с мойта кола да се появи.Няма нищо сложно,на мен така не ми раотеше,махнах само капачетата над тия клапани,пораздвижих с прьсти,сглобих го и трьгна,сега вее кат замаяно.Мани ги сервизите,фани някой колега на по бира и ще го оправи,дебни ги по срещите на клуба или ако ти е мерак прегледай темата за сервизите да се ориентираш кои каде ходи и кои си заслужават.
Провери дали кабелите са му наред,кабелчетата които отиват кьм тия клапанчета.Така изведньж това няма да клеяса,на мен ми прилича на кабелен проблем.Прьсни с шпрей за почистване на контакти и пробвай пак.
И не се стягай да питаш,с каквото мога ще помагам,на моя само в ауспуха не сьм му се навирал.
Провери дали кабелите са му наред,кабелчетата които отиват кьм тия клапанчета.Така изведньж това няма да клеяса,на мен ми прилича на кабелен проблем.Прьсни с шпрей за почистване на контакти и пробвай пак.
И не се стягай да питаш,с каквото мога ще помагам,на моя само в ауспуха не сьм му се навирал.
.
#32
Публикувано 15 декември 2007 - 13:55
То хубаво, но аз няма с какво да ти бъда полезен, защото съм гол и бос в това отношение, проблема с климатика се реши срещу 320 лв(това включва и нав филтър на климатика) и вече в колата е Африка.
#33
Публикувано 15 декември 2007 - 16:43
Това беше нали???320 кинта не е зле ако е било прецакано това,ако е само един чембер и филтьр са си много ма поне работи.
Седи у форума и ще научиш доста,капризни са ни колите и не са евтини и си искат ровенв.Специално в тоя подфорум има мераклии дето ровят и снимат та е пьлно с инфо,а и сега почваме.
Седи у форума и ще научиш доста,капризни са ни колите и не са евтини и си искат ровенв.Специално в тоя подфорум има мераклии дето ровят и снимат та е пьлно с инфо,а и сега почваме.
.
#34
Публикувано 17 декември 2007 - 21:29
top,Намерих фирмата която има циатим, но са няколко варианта: Циатим 201, Циатим 203, Циатим 205, Циатим 221, трябва да проуча кой е най подходящ. Наистина добрата работа може да се развали само заради скапана грес и после нещата да станат по зле от колкото са били тъй че избора е важен.
Това съм го пропуснал
Сори
Май е Циатим201 или 203
Но който и да сложиш от тия циятими ще е по добре от някъква грес която след време спича
Провери за всеки случай
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#35
Публикувано 19 декември 2007 - 00:52
top,
Това съм го пропуснал
Сори
Май е Циатим201 или 203
Но който и да сложиш от тия циятими ще е по добре от някъква грес която след време спича
Провери за всеки случай
Проучих и вариант да си взема оригинална грес в смисъл от мерцедес да поръчам такава която се ползва за тоя механизам, но тоя ремонт съм го отложил май за след зимата и дотогава има време за избор на грес.
#36
Публикувано 19 декември 2007 - 01:08
Да от това се оказа, но не се е разминало само с почукване, а междудругото аз съм останал с впечатление че точно този модел е далеч от капризен, затова и го избрах, всъщност моята кола е с ясна история още от купуването, купувана е нова от Германия от близък на семейството и аз я закупих от него след 2 бурета бира и уговорки всеки път щом дойде нагости, в семейството имаме 2 от по новия модел (не последния) но те се оказаха доста "кекави" и често посещават сервиза, от както имам моята съм сменял само силиконовата перка и биалетки, и ремонта на парното, друго да чукна на дърво не е имало. Та мисълта ми е че съм учуден колко здрав автомобил се оказа.Това беше нали???320 кинта не е зле ако е било прецакано това,ако е само един чембер и филтьр са си много ма поне работи.
Седи у форума и ще научиш доста,капризни са ни колите и не са евтини и си искат ровенв.Специално в тоя подфорум има мераклии дето ровят и снимат та е пьлно с инфо,а и сега почваме.
#37
Публикувано 19 декември 2007 - 01:20
Да от това се оказа, но не се е разминало само с почукване, а междудругото аз съм останал с впечатление че точно този модел е далеч от капризен, затова и го избрах, всъщност моята кола е с ясна история още от купуването, купувана е нова от Германия от близък на семейството и аз я закупих от него след 2 бурета бира и уговорки всеки път щом дойде нагости, в семейството имаме 2 от по новия модел (не последния) но те се оказаха доста "кекави" и често посещават сервиза, от както имам моята съм сменял само силиконовата перка и биалетки, и ремонта на парното, друго да чукна на дърво не е имало. Та мисълта ми е че съм учуден колко здрав автомобил се оказа.
При тия коли проблемите идват повече от некадърна поддръжка а не от това че не са здрави аз съм доволен от моята не прави никакви проблеми. Тоя винтил незнам защото е толкова проблемен, но като съм ги разглабял на различни мерцедеси все вътре има едно като налеп от вода и ръжда и си мисля че ако предишните собственици са карали колите си с повече вода (чешмяна) а не антифриз може от това да се скапват, може би антифриза ако е в нормална концентрация би ги смазвал по добре и също водата е по добре да е дестилирана.
#38
Публикувано 19 декември 2007 - 01:43
Потвьрждава се това което казвам - запазена ли е плащай и карай,ако е малко пари колата..................готов да и легнеш под нея.Мойта я взех за 5000$ и не сьм очаквал да е на тортата черешката,като техникум по ДВГ я ползвам,след нея сьм готов на всичко.
.
#39
Публикувано 19 декември 2007 - 19:34
Да ти кажа и според мен вариянта си е най-добър(стига да не си на зор де)Проучих и вариант да си взема оригинална грес в смисъл от мерцедес да поръчам такава която се ползва за тоя механизам, но тоя ремонт съм го отложил май за след зимата и дотогава има време за избор на грес.
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#40
Публикувано 02 януари 2008 - 09:43
za kapa4kite,mini gi s6kurka nomer 400,ima spreiove za plastmasi ,kao q prusne6 stava kato nova.Imam avtosalon i taka pravim plasmaite na kolite.Ne si li4i vob6teНамерих фирмата която има циатим, но са няколко варианта: Циатим 201, Циатим 203, Циатим 205, Циатим 221, трябва да проуча кой е най подходящ. Наистина добрата работа може да се развали само заради скапана грес и после нещата да станат по зле от колкото са били тъй че избора е важен.
#41
Публикувано 02 януари 2008 - 10:59
za kapa4kite,mini gi s6kurka nomer 400,ima spreiove za plastmasi ,kao q prusne6 stava kato nova.Imam avtosalon i taka pravim plasmaite na kolite.Ne si li4i vob6te
Кирилица колега
top, тези капачни не можеш ли ти да си ги възтановиш, предполагам че няма да е трудно да ги минеш едно водно и с бойчка, отколкото да ги купуваш?
Човека няма автосалон и държи всичко е 6+ по колата му, все пак с 20-30лв. няма да и натежи масрафа на колата му, защото няма да е продава после
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни