Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с отоплениетоНа място почва да духа студено W140 S350 TD


  • Please log in to reply
40 мнения по тази тема

#31 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 декември 2007 - 04:51

ЕЕЕЕЕЕЕЕ АФЕРИМ,МАШАЛА,АШКОЛСУН,ЕВАЛА,НАЙ-ПОСЛЕ .................един кат с мойта кола да се появи.Няма нищо сложно,на мен така не ми раотеше,махнах само капачетата над тия клапани,пораздвижих с прьсти,сглобих го и трьгна,сега вее кат замаяно.Мани ги сервизите,фани някой колега на по бира и ще го оправи,дебни ги по срещите на клуба или ако ти е мерак прегледай темата за сервизите да се ориентираш кои каде ходи и кои си заслужават.

Провери дали кабелите са му наред,кабелчетата които отиват кьм тия клапанчета.Така изведньж това няма да клеяса,на мен ми прилича на кабелен проблем.Прьсни с шпрей за почистване на контакти и пробвай пак.


И не се стягай да питаш,с каквото мога ще помагам,на моя само в ауспуха не сьм му се навирал. :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:
  • 0
.

#32 bufet

bufet

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 15 декември 2007 - 13:55

:) То хубаво, но аз няма с какво да ти бъда полезен, защото съм гол и бос в това отношение, проблема с климатика се реши срещу 320 лв(това включва и нав филтър на климатика) и вече в колата е Африка.
  • 0

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2007 - 16:43

:icon_coolgrin: Това беше нали???320 кинта не е зле ако е било прецакано това,ако е само един чембер и филтьр са си много ма поне работи.



Седи у форума и ще научиш доста,капризни са ни колите и не са евтини и си искат ровенв.Специално в тоя подфорум има мераклии дето ровят и снимат та е пьлно с инфо,а и сега почваме. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#34 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 декември 2007 - 21:29

Намерих фирмата която има циатим, но са няколко варианта: Циатим 201, Циатим 203, Циатим 205, Циатим 221, трябва да проуча кой е най подходящ. Наистина добрата работа може да се развали само заради скапана грес и после нещата да станат по зле от колкото са били тъй че избора е важен.

top,
Това съм го пропуснал
Сори
Май е Циатим201 или 203
Но който и да сложиш от тия циятими ще е по добре от някъква грес която след време спича
Провери за всеки случай
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#35 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2007 - 00:52

top,
Това съм го пропуснал
Сори
Май е Циатим201 или 203
Но който и да сложиш от тия циятими ще е по добре от някъква грес която след време спича
Провери за всеки случай


Проучих и вариант да си взема оригинална грес в смисъл от мерцедес да поръчам такава която се ползва за тоя механизам, но тоя ремонт съм го отложил май за след зимата и дотогава има време за избор на грес.
  • 0

#36 bufet

bufet

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 19 декември 2007 - 01:08

:icon_coolgrin: Това беше нали???320 кинта не е зле ако е било прецакано това,ако е само един чембер и филтьр са си много ма поне работи.
Седи у форума и ще научиш доста,капризни са ни колите и не са евтини и си искат ровенв.Специално в тоя подфорум има мераклии дето ровят и снимат та е пьлно с инфо,а и сега почваме. :icon_coolgrin:

Да от това се оказа, но не се е разминало само с почукване, а междудругото аз съм останал с впечатление че точно този модел е далеч от капризен, затова и го избрах, всъщност моята кола е с ясна история още от купуването, купувана е нова от Германия от близък на семейството и аз я закупих от него след 2 бурета бира и уговорки всеки път щом дойде нагости, в семейството имаме 2 от по новия модел (не последния) но те се оказаха доста "кекави" и често посещават сервиза, от както имам моята съм сменял само силиконовата перка и биалетки, и ремонта на парното, друго да чукна на дърво не е имало. Та мисълта ми е че съм учуден колко здрав автомобил се оказа.
  • 0

#37 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2007 - 01:20

Да от това се оказа, но не се е разминало само с почукване, а междудругото аз съм останал с впечатление че точно този модел е далеч от капризен, затова и го избрах, всъщност моята кола е с ясна история още от купуването, купувана е нова от Германия от близък на семейството и аз я закупих от него след 2 бурета бира и уговорки всеки път щом дойде нагости, в семейството имаме 2 от по новия модел (не последния) но те се оказаха доста "кекави" и често посещават сервиза, от както имам моята съм сменял само силиконовата перка и биалетки, и ремонта на парното, друго да чукна на дърво не е имало. Та мисълта ми е че съм учуден колко здрав автомобил се оказа.


При тия коли проблемите идват повече от некадърна поддръжка а не от това че не са здрави аз съм доволен от моята не прави никакви проблеми. Тоя винтил незнам защото е толкова проблемен, но като съм ги разглабял на различни мерцедеси все вътре има едно като налеп от вода и ръжда и си мисля че ако предишните собственици са карали колите си с повече вода (чешмяна) а не антифриз може от това да се скапват, може би антифриза ако е в нормална концентрация би ги смазвал по добре и също водата е по добре да е дестилирана.
  • 0

#38 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 19 декември 2007 - 01:43

Потвьрждава се това което казвам - запазена ли е плащай и карай,ако е малко пари колата..................готов да и легнеш под нея.Мойта я взех за 5000$ :rolleyes: и не сьм очаквал да е на тортата черешката,като техникум по ДВГ я ползвам,след нея сьм готов на всичко. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#39 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 декември 2007 - 19:34

Проучих и вариант да си взема оригинална грес в смисъл от мерцедес да поръчам такава която се ползва за тоя механизам, но тоя ремонт съм го отложил май за след зимата и дотогава има време за избор на грес.

Да ти кажа и според мен вариянта си е най-добър(стига да не си на зор де)
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#40 rinokar

rinokar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Публикувано 02 януари 2008 - 09:43

Намерих фирмата която има циатим, но са няколко варианта: Циатим 201, Циатим 203, Циатим 205, Циатим 221, трябва да проуча кой е най подходящ. Наистина добрата работа може да се развали само заради скапана грес и после нещата да станат по зле от колкото са били тъй че избора е важен.

za kapa4kite,mini gi s6kurka nomer 400,ima spreiove za plastmasi ,kao q prusne6 stava kato nova.Imam avtosalon i taka pravim plasmaite na kolite.Ne si li4i vob6te
  • 0

#41 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 02 януари 2008 - 10:59

za kapa4kite,mini gi s6kurka nomer 400,ima spreiove za plastmasi ,kao q prusne6 stava kato nova.Imam avtosalon i taka pravim plasmaite na kolite.Ne si li4i vob6te


Кирилица колега ;)

top, тези капачни не можеш ли ти да си ги възтановиш, предполагам че няма да е трудно да ги минеш едно водно и с бойчка, отколкото да ги купуваш?


Човека няма автосалон и държи всичко е 6+ по колата му, все пак с 20-30лв. няма да и натежи масрафа на колата му, защото няма да е продава после ;)
  • 0

logo-600-1002.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни