W202 проблем
Започната от interbildcho, 20 ное 2007 - 11:54:24
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 ноември 2007 - 11:54
Здравейте,
Карам Ц класа 2.2 чист дизел 1996 година. Откакто паднаха температурите се сблъсквам със следния проблем:
Когато е студена колата при първото палене пали без никакъв проблем. Запалва нормално и работи така около 10 секунди след което почват оборотите да се колебаят и гасне.
След като изгасне започва много трудно да пали. Ако не подавам допълнително газ то пали вдига оборотите веднага светва жълтата лампа ЕДЦ и гасне. Като настъпя педала на газта пали
и не гасне но като се вдигнат оборотите на 2000 започват да играят нагоре надолу и така до 3000 оборота. Така става докато не вдигне температурата до около 80 градуса. След като загрее няма тези проблеми нито при палене нито при движение. Това започна да се появява от както стана по студено времето и точно преди това ми беше иьгоряла инсталацията на левия фар поради което го свалях за да си сменя всички кабели вътре в него. За да го сваля фара обаче се наложи да разкача въздушния филтър и за него имаше закачено нещо в което влизат два маркуча. Не съм много запознат но до колкото го гледам мисля че е свързано с вакуума. Може ли нещо от това да е станало? Реших първоначално, че може да е от горивния филтър нещо да е задръстен, че го смених него но не е от това. Бихте ли ми дали съвет какво да направя по този проблем?
С пожелание за много безаварийни километри в българските пътни условия!!!
Поздрави!
Карам Ц класа 2.2 чист дизел 1996 година. Откакто паднаха температурите се сблъсквам със следния проблем:
Когато е студена колата при първото палене пали без никакъв проблем. Запалва нормално и работи така около 10 секунди след което почват оборотите да се колебаят и гасне.
След като изгасне започва много трудно да пали. Ако не подавам допълнително газ то пали вдига оборотите веднага светва жълтата лампа ЕДЦ и гасне. Като настъпя педала на газта пали
и не гасне но като се вдигнат оборотите на 2000 започват да играят нагоре надолу и така до 3000 оборота. Така става докато не вдигне температурата до около 80 градуса. След като загрее няма тези проблеми нито при палене нито при движение. Това започна да се появява от както стана по студено времето и точно преди това ми беше иьгоряла инсталацията на левия фар поради което го свалях за да си сменя всички кабели вътре в него. За да го сваля фара обаче се наложи да разкача въздушния филтър и за него имаше закачено нещо в което влизат два маркуча. Не съм много запознат но до колкото го гледам мисля че е свързано с вакуума. Може ли нещо от това да е станало? Реших първоначално, че може да е от горивния филтър нещо да е задръстен, че го смених него но не е от това. Бихте ли ми дали съвет какво да направя по този проблем?
С пожелание за много безаварийни километри в българските пътни условия!!!
Поздрави!
#2
Публикувано 20 ноември 2007 - 19:26
По добре отиди на диагностика,...прочетете защо свети EDC,..запиши си кодовете за неизправност,и ако в сервиза не те насочат къде е дефекта,тогава сподели с нас за да го умуваме тук във форума!
Успех!
Успех!
#3
Публикувано 21 ноември 2007 - 07:54
Записах си час за диагностика в петък, та ще видим какво ще излезе.По добре отиди на диагностика,...прочетете защо свети EDC,..запиши си кодовете за неизправност,и ако в сервиза не те насочат къде е дефекта,тогава сподели с нас за да го умуваме тук във форума!
Успех!
#4
Публикувано 22 ноември 2007 - 00:15
Глей да не забрайш!
#5
Публикувано 22 ноември 2007 - 00:35
къде си записа час,сподели после мнение.
#6
Публикувано 21 декември 2007 - 08:40
Тези дни си реших накрая проблема с колата.
Понеже с времето съм много зле, нямам го никакво и карах другия мерцедес бая се проточи докато и дойде ред на Ц класата.
Закарах я при едни приятели със сервиз да я разгледат. И погледнаха я те, смениха ми маркучите за обратната нафта и колата се оправи.
От времето тези маркучи се прецакали и започнали да пропускат като е студено въздух. Като се стопли обаче омекват раздуват се и спират да пускат
въздух, от където и с пира колата да прави проблеми. Та за 10 лв колата е без грешка. А иначе ходих при некви специалисти дето помпата ми искараха, че заминала.
Дюзи тръгнаха да продухват ама добре, че не се хванах да разбутват.
Толкова по моя проблем!
Весели празници желая на вскички фенове на любимата марка!
И безавариина нова година по мръсните и гадни пътища на българия!
Понеже с времето съм много зле, нямам го никакво и карах другия мерцедес бая се проточи докато и дойде ред на Ц класата.
Закарах я при едни приятели със сервиз да я разгледат. И погледнаха я те, смениха ми маркучите за обратната нафта и колата се оправи.
От времето тези маркучи се прецакали и започнали да пропускат като е студено въздух. Като се стопли обаче омекват раздуват се и спират да пускат
въздух, от където и с пира колата да прави проблеми. Та за 10 лв колата е без грешка. А иначе ходих при некви специалисти дето помпата ми искараха, че заминала.
Дюзи тръгнаха да продухват ама добре, че не се хванах да разбутват.
Толкова по моя проблем!
Весели празници желая на вскички фенове на любимата марка!
И безавариина нова година по мръсните и гадни пътища на българия!
#7
Публикувано 21 декември 2007 - 08:49
4мм са моите,имам 2 метра маркуч в багажника,е така за черни дни.Цепят се и почва да сьлзи нафта,замирише ли ти на топла нафта отваряй и гледай,сменя се за нула време.
Евала колега,минал си метьр тоя пьт.
Евала колега,минал си метьр тоя пьт.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни