проблем с оборотите
Започната от Ann, 19 ное 2007 - 12:57:09
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 ноември 2007 - 12:57
Карам C220CDI,на студена кола вдигам над 120 и оборотите се променят съответно адекватно.След като загрее колата,датчикът на таблото показва малко над 80,не мога да вдигна повече от80/90,а оборотите отиват до макс до 30 като я форсирам на място.Дайте моля ви идея.
#2
Публикувано 19 ноември 2007 - 13:20
Карам C220CDI,на студена кола вдигам над 120 и оборотите се променят съответно адекватно.След като загрее колата,датчикът на таблото показва малко над 80,не мога да вдигна повече от80/90,а оборотите отиват до макс до 30 като я форсирам на място.Дайте моля ви идея.
Na студено вдигаш 120 километра ли?? Ти не я жалиш тая кола...
Пасле нещо не е много ясно - на таблото ти показва километража малко над 80 километра ли? или 80 градуса датчика на температурата показва? И оборотите отиват до 30?? 3000 имаш предвид може би, като форсираш на място...
Тука ще ти кажат професорите, но с тоя мотор първата работа при проблем е телефончето и на диагностика, не става братко с "ухо", не е Лада. Доколкото съм чел тук, обикновената причина за лимитиране на скоростта от страна на компютъра е , че си в авариен режим - ако си с автомат, или някакъв проблем, който с точност ще ти разчете диагностикът. На полезни можеш да видиш препоръчани сервизи от патили. Успех от мен!
#3
Публикувано 19 ноември 2007 - 14:32
80 градуса имам превид.Защо лимита се явява по-късно ,а не в началото?А на диагностик е ясно ,че ще отида,но обичам да съм ориентирана.Ако съм в авариен режим не е ли логично компа да ми даде ,че имам проблем.
#4
Публикувано 19 ноември 2007 - 14:41
Ne задължително. Въпросът е кога самият той се "сеща" образно казано, за проблема. Явно при достигане на работната температура при самодиагностиката установява, че имаш проблем и включва на този режим, ако изобщо е такова нещо, щото може да е нещо друго, елементарно... Дани някой друг ти подскаже, за да си ориентирана... Но на мен ми се вижда море от вероятности... Трябва да се разчете грешката, това е.
#5
Публикувано 19 ноември 2007 - 14:42
Ne задължително. Въпросът е кога самият той се "сеща" образно казано, за проблема. Явно при достигане на работната температура при самодиагностиката установява, че имаш проблем и включва на този режим, ако изобщо е такова нещо, щото може да е нещо друго, елементарно... Дани някой друг ти подскаже, за да си ориентирана... Но на мен ми се вижда море от вероятности... Трябва да се разчете грешката, това е.
А виж защо няма такава грешка на дисплея ти - това е добър въпрос, наистина. При мен винаги нещо излиза при проблем...
А виж защо няма такава грешка на дисплея ти - това е добър въпрос, наистина. При мен винаги нещо излиза при проблем...
#6
Публикувано 19 ноември 2007 - 15:25
Аз имах същия проблем с моита цетка 220 цди 2001 както си карам и започваше да ме ограничава до 2500-3000 оборота нищо не ми светеше на таблото.Оказа (не съм специалист но от това което видях каква смениха на колата) че е тръбата коята вкарва въздуха (отпред при двигатела) се е цепнала и започва да диши въздух. А там има някакъв датчик за налягането които засича това и си включва някакъв сервизен режим.Иначе на диагностиката засече че е ниско налягането на въздуха но се наложи да прегледат всяка тръба и така. Тръбата имаше S образна форма и беше точно преди този датчик. Струваше около 150 лв. Смениха я и се изчисти проблема.
#7
Публикувано 30 ноември 2007 - 20:02
C 180/96г. Като е студена сутрин се дави като стар пушач. иска мрасна газ за да тръгне-за да дигне и даржи обороти. Загрее ли обаче нияма проблем. Тя бързо загрява. някой има ли идея за какво става въпрос. в сервиза искат да преспи там за да видят какво и е. Иначе на дълъг път ми дава разход 6/100.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни