Проблем с оборотите на 190 2.0много ниски обороти
Started by icko_h, 18 Nov 2007 - 23:06:59
6 replies to this topic
#1
Posted 18 November 2007 - 23:06
Здравейте от скоро се здобих с 190 2000 кубика автоматик газ бензин но даржи много ниски обороти и както се досещате за автоматика не е много добре това на място даржи кам 750 оборота а като е студена понякога гасни а когато е на 80 градуса даржи кам 800 оборота.
Та въпроса ми е какво може да се направи да се вдигнат оборотите малко така че да не ми я разцентроват газовата система и да почне да ми гори по 20 на сто.Колата си пали на бензин и прехфърля на газ при 2500 оборота.
Та въпроса ми е какво може да се направи да се вдигнат оборотите малко така че да не ми я разцентроват газовата система и да почне да ми гори по 20 на сто.Колата си пали на бензин и прехфърля на газ при 2500 оборота.
#2
Posted 18 November 2007 - 23:14
Така както си го обяснил,..оборотите на празен ход са ти в нормални граници!
Ако не си ходил на диагностика и газанализатор скоро,...мини да си центроват стенда по твоятя кола!
Ако имаш винт за допълнителен въздух на корпуса на регулатора за празен ход,...врътни го малко налево!
успех!
Ако не си ходил на диагностика и газанализатор скоро,...мини да си центроват стенда по твоятя кола!
Ако имаш винт за допълнителен въздух на корпуса на регулатора за празен ход,...врътни го малко налево!
успех!
#3
Posted 19 November 2007 - 11:42
Кое не му е добре колко искаш да са ти оборотите? и тая не бях е чувал, че за автоматика не е добре ниски обороти, направи ги на 1500 оборота тогава.Здравейте от скоро се здобих с 190 2000 кубика автоматик газ бензин но даржи много ниски обороти и както се досещате за автоматика не е много добре това на място даржи кам 750 оборота а като е студена понякога гасни а когато е на 80 градуса даржи кам 800 оборота.
Та въпроса ми е какво може да се направи да се вдигнат оборотите малко така че да не ми я разцентроват газовата система и да почне да ми гори по 20 на сто.Колата си пали на бензин и прехфърля на газ при 2500 оборота.
#4
Posted 19 November 2007 - 13:05
Моя е същия със същите обороти. При поставянето на АГУ-то ми сложиха нещо като тапа но с различни дупки на въздушния филтър (много въздух влизало!?). Всичко е нормално сега, гори 15 в града.
#5
Posted 19 November 2007 - 14:30
Моя е същия със същите обороти. При поставянето на АГУ-то ми сложиха нещо като тапа но с различни дупки на въздушния филтър (много въздух влизало!?). Всичко е нормално сега, гори 15 в града.
Това е патент на газаджиите в България. Нали се прецаква празния ход на бензин така. Той дебитомера за тва е дебитомер да мери колко въздух влиза и да знае ЕКУ-то полагащото се гориво. Като не влиза въздух достатъчно, и бензин пуска по-малко и накрая ниски обороти.
А маркуча дето кара въздух към филтъра откачиха ли го от въздухозаборника на решетката? Ако е откачен може и без тапата, ама си трябва повече игра да се нагласи изпарителя, пък кой да си играе.
Аз нямам тапа, колата е 124ка, 2.3 и разхода на газ също е 15/100 градско.
#6
Posted 20 November 2007 - 00:42
да ма моя не гори 15 а 12 грацко и 9 извън грацко но проблема е че не задаржа понякога оборотите!
#7
Posted 20 November 2007 - 22:08
да ма моя не гори 15 а 12 грацко и 9 извън грацко но проблема е че не задаржа понякога оборотите!
Зависи от стила на каране. Зависи и от града. Зависи и от мотора. Аз говоря за разход на 124, 230Е , 102.982 мотор. Днес за 40 мин. по околовръстното на София бях минал 4 км.
Не ти държи оборотите и гасне на бензин или на газ?
Както ти каза Линкс, може да е системата за допълнителен въздух при празен ход.
При мен към газовата има отделен стабилизатор на оборотите, който е вързан към моторчето за празен ход и му подава импусли, когато колата е на газ. Така поддържа стабилни обороти на газ.
Това обаче ебава компютъра...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users