Смени работата
Започната от stoian, 18 ное 2007 - 09:46:16
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 ноември 2007 - 09:46
Колеги днес като запали,държеше много ниски обороти.
До сега оборотите бяха около 650-700,а тази сутрин 450-
500.Нито запали трудно,нито прекъсва,нито нищо.Тръгнах
да се прибирам от работа и до 3000 оборота всичко е нор-
мално,но нагоре оборотомера неще да мръдне,а двигателя
си набира.Каде да търся проблема???Колата е 190-2.5ТД,
89 година,автоматик.Като се прибрах беше загряла до 85
градуса,загасих я,пак я запалих,но пак си държеше ниските
обороти.
До сега оборотите бяха около 650-700,а тази сутрин 450-
500.Нито запали трудно,нито прекъсва,нито нищо.Тръгнах
да се прибирам от работа и до 3000 оборота всичко е нор-
мално,но нагоре оборотомера неще да мръдне,а двигателя
си набира.Каде да търся проблема???Колата е 190-2.5ТД,
89 година,автоматик.Като се прибрах беше загряла до 85
градуса,загасих я,пак я запалих,но пак си държеше ниските
обороти.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#2
Публикувано 18 ноември 2007 - 11:44
отзад на ГНП трябва да има един електрически авансатор с 2 пина- най-вероятно се е откъснала 1-та кабелна обувка от кабела.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 18 ноември 2007 - 11:56
лош сигнал за обороти,..
повреда в оборотомера...
повреда в оборотомера...
#4
Публикувано 18 ноември 2007 - 12:02
А имаш ли чувство че наистина са ниски оборотите, да не би обортомера да не работи нормално.Колеги днес като запали,държеше много ниски обороти.
До сега оборотите бяха около 650-700,а тази сутрин 450-
500.Нито запали трудно,нито прекъсва,нито нищо.Тръгнах
да се прибирам от работа и до 3000 оборота всичко е нор-
мално,но нагоре оборотомера неще да мръдне,а двигателя
си набира.Каде да търся проблема???Колата е 190-2.5ТД,
89 година,автоматик.Като се прибрах беше загряла до 85
градуса,загасих я,пак я запалих,но пак си държеше ниските
обороти.
#5
Публикувано 18 ноември 2007 - 20:59
А имаш ли чувство че наистина са ниски оборотите, да не би обортомера да не работи нормално.
Наистина са много ниски оборотите.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#6
Публикувано 18 ноември 2007 - 22:13
отзад на ГНП трябва да има един електрически авансатор с 2 пина- най-вероятно се е откъснала 1-та кабелна обувка от кабела.
При помпата всичко си е на ред,обаче неможах да проследя,
каде отива друия край на кабела.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#7
Публикувано 19 ноември 2007 - 08:40
Тази сутрин паля и чудо-пак си работи нормално 650-700 оборота.
Какво да правя с тези аномалии???Нещо немога да си го обясня.
Какво да правя с тези аномалии???Нещо немога да си го обясня.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#8
Публикувано 19 ноември 2007 - 12:24
Здравей колега,
Тия аномалии край нямат! ;-( Просто като прочетох темата не мога и аз да не се оплача... Същата работа и при мен от вчера.
Че палеше трудно преди - палеше.
Ама сега и като запали - 500 оборота едва едва държи на студен двигател...
Надявах се тази сутрин да са наред нещата като при теб... но уви, този проблем се запази. И вече и аз го имам от 2 дни насам. Мислих, че от тия неспирни дъждове някъде нещо се е навлажнило по електрическата система, но тъй като гледам, май е нещо друго...
Има и още нещо: като загрее до 80 градуса, държи 1000 оборота/минута, а не както преди - 750-800.
Нещо някъде се е прекъснало/здало багажа, но къде или какво - не знам ;-(
Поздрави,
-Николай
Тия аномалии край нямат! ;-( Просто като прочетох темата не мога и аз да не се оплача... Същата работа и при мен от вчера.
Че палеше трудно преди - палеше.
Ама сега и като запали - 500 оборота едва едва държи на студен двигател...
Надявах се тази сутрин да са наред нещата като при теб... но уви, този проблем се запази. И вече и аз го имам от 2 дни насам. Мислих, че от тия неспирни дъждове някъде нещо се е навлажнило по електрическата система, но тъй като гледам, май е нещо друго...
Има и още нещо: като загрее до 80 градуса, държи 1000 оборота/минута, а не както преди - 750-800.
Нещо някъде се е прекъснало/здало багажа, но къде или какво - не знам ;-(
Поздрави,
-Николай
#9
Публикувано 20 ноември 2007 - 02:14
Я си сменете горивните филтри!
#10
Публикувано 20 ноември 2007 - 07:01
190 2,5D
много го гледате това табло
карайте си колите ивместо таблото гледайте мацките
шегичка
много го гледате това табло
карайте си колите ивместо таблото гледайте мацките
шегичка
#11
Публикувано 20 ноември 2007 - 22:56
Зареждайте на бензиностанците! Стига с тая нафта тънкана.
Утре като я запалиш, ако ти мирише на мак доналтс, значи имаш подобрители.Като например V chips Power .
Утре като я запалиш, ако ти мирише на мак доналтс, значи имаш подобрители.Като например V chips Power .
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни