спирачни дискове
Започната от калоян, 17 ное 2007 - 19:46:50
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 ноември 2007 - 19:46
Здравейте колеги.Някой купувал ли е от Ивайжет спирачни дискове за Мерцедеса си и дали сте доволни?Да не бият,да не мятат , Оригинални ли са?Питам без значение за кой модел МБ.Благодаря Ви за отговора.
#2
Публикувано 17 ноември 2007 - 19:55
Здравейте колеги.Някой купувал ли е от Ивайжет спирачни дискове за Мерцедеса си и дали сте доволни?Да не бият,да не мятат , Оригинални ли са?Питам без значение за кой модел МБ.Благодаря Ви за отговора.
Там са оригинални проблеми няма, но дори да си вземеш и от друг производител не би трябвало да "бият и мятат"
#3
Публикувано 18 ноември 2007 - 09:31
Имам един приятел, който си купи от Ауто плюс на паджит мисля бяха (уж дъщерна фирма на техтар била) и влезе в един филм пристъргва ги и след време пак се изкривиха. Не съм убеден,че от където и да купиш спирачни дескове ще улучиш на безпроблемни.Няма го вече старото желязо,сега може би ги правят от халва.За това исках да се консултирам с Вас някой ако е купувал от Ивайжет да сподели опита си.Надявам се там да са точни.Там са оригинални проблеми няма, но дори да си вземеш и от друг производител не би трябвало да "бият и мятат"
#4
Публикувано 18 ноември 2007 - 10:52
Ммм да кофти е с тдисковете. вики тука в русе, си взе дискове АТЕ от ДАСКАЛОВ, и също ги престъргва. И на мене ми предсоти след няколко хиляди километра да ги сменям. В БАЛКАНСТАР за моята са 180 лева ама незнам какви са. Някой знае ли хубави ли са, боклуци ли са. По добре ако са читави да дам някой лев отгоре и да ми е мирна главата от колкото да са ядосвам и ходя по стругари.
#5
Публикувано 18 ноември 2007 - 11:54
Именно за това иде реч.Питай патило.
#6
Публикувано 18 ноември 2007 - 12:05
Дилърите продават само оригинални дискове!
Производителя реално е Brembo,..но това не е отбелязано никъде по корпуса!
Единствено е набит номенклатурния номер по МЕРЦЕДЕС,..и са боядисани в сиво/цинково покритие/
Слагаш нови дискове с нови накладки,...и ЗАБРАВЯШ!
Производителя реално е Brembo,..но това не е отбелязано никъде по корпуса!
Единствено е набит номенклатурния номер по МЕРЦЕДЕС,..и са боядисани в сиво/цинково покритие/
Слагаш нови дискове с нови накладки,...и ЗАБРАВЯШ!
#7
Публикувано 18 ноември 2007 - 15:37
Аз на всичките ми коли съм взимал все от ауто+ дискове и досега не съм имал проблеми а съм сменил на няколко коли даже преди 6-7 хиляди км. и на S класата си ги смених 4те диска и накладки и нямат никакъв проблем. Винаги сменям дискове не поради кривост а заради износване. Просто трябва да се спазва правилото първите 200-300км да се спира по леко и не рязко и после няма проблеми.
#8
Публикувано 18 ноември 2007 - 17:38
Аз на всичките ми коли съм взимал все от ауто+ дискове и досега не съм имал проблеми а съм сменил на няколко коли даже преди 6-7 хиляди км. и на S класата си ги смених 4те диска и накладки и нямат никакъв проблем. Винаги сменям дискове не поради кривост а заради износване. Просто трябва да се спазва правилото първите 200-300км да се спира по леко и не рязко и после няма проблеми.
Каква марка са?
#9
Публикувано 18 ноември 2007 - 17:46
Каква марка са?
За дисковете не помня бяха в червени кутии а накладките бяха Pagid, имам им доверие за такива неща на ауто+ и затова не съм запомнил марката.
#10
Публикувано 18 ноември 2007 - 23:23
Дилърите продават само оригинални дискове!
Производителя реално е Brembo,..но това не е отбелязано никъде по корпуса!
Единствено е набит номенклатурния номер по МЕРЦЕДЕС,..и са боядисани в сиво/цинково покритие/
Слагаш нови дискове с нови накладки,...и ЗАБРАВЯШ!
аз пък знам че на пурата, цялата спирачна система е ATE и частите ОЕМ са пак АТЕ. но за дисковете--необърнах внимание дали има логото на АТЕ някъде....
иначе дисковете на АТЕ, ФЕРОДО, БРЕМБО нямат грижи
#11
Публикувано 24 ноември 2007 - 01:21
Бе много ги хвалите тез АТЕ ама аз се разубедих. Един си сложи на 190-ката предни дискове + накладки АТЕ. Че спира, спира си, дискове не яде, обаче скрибуца, и то не е слабо. Не е болка за умиране ама аз неща да ми спира кат локомотив колата. ВИКИ от русе той е член и на клуба също си взе АТЕ накладки и тои каза че и неговите скърцат. Аз не искам скърцане направо ще се застрелям ако след като дам 150 лв за дискове и 90 лв за накладки и да дрънчат. Трябва да беся хора. И май ще си взема накрая дискове от БАЛКАН СТАР в русе разбрах че е ЕВРОСТАР май все там направо от там. 180 кинта и толкос а за накладки май ПАГИД ще са.
#12
Публикувано 24 ноември 2007 - 12:29
Бе много ги хвалите тез АТЕ ама аз се разубедих. Един си сложи на 190-ката предни дискове + накладки АТЕ. Че спира, спира си, дискове не яде, обаче скрибуца, и то не е слабо. Не е болка за умиране ама аз неща да ми спира кат локомотив колата. ВИКИ от русе той е член и на клуба също си взе АТЕ накладки и тои каза че и неговите скърцат. Аз не искам скърцане направо ще се застрелям ако след като дам 150 лв за дискове и 90 лв за накладки и да дрънчат. Трябва да беся хора. И май ще си взема накрая дискове от БАЛКАН СТАР в русе разбрах че е ЕВРОСТАР май все там направо от там. 180 кинта и толкос а за накладки май ПАГИД ще са.
и след тва като ги сложиш тез спирачки ша ми скочиш ли
много обичам да меря коли на течни въглища с турбо
#13
Публикувано 24 ноември 2007 - 15:09
Бе много ги хвалите тез АТЕ ама аз се разубедих. Един си сложи на 190-ката предни дискове + накладки АТЕ. Че спира, спира си, дискове не яде, обаче скрибуца, и то не е слабо. Не е болка за умиране ама аз неща да ми спира кат локомотив колата. ВИКИ от русе той е член и на клуба също си взе АТЕ накладки и тои каза че и неговите скърцат. Аз не искам скърцане направо ще се застрелям ако след като дам 150 лв за дискове и 90 лв за накладки и да дрънчат. Трябва да беся хора. И май ще си взема накрая дискове от БАЛКАН СТАР в русе разбрах че е ЕВРОСТАР май все там направо от там. 180 кинта и толкос а за накладки май ПАГИД ще са.
АТЕ отдавна не са това,което бяха!Доколкото знам са ги купили жабарите и са омакаронили нещата!!!Паджид също изобщо не са върха на елхата-средна хубост...!За накладки"Textar",но от по-хубавия и скъп,щото има два вида-в синя,или в жълта кутия,като разликата в качеството и цената е голяма!А,относно спирачните дискове,който може да си позволи от балканстар,или ивайжет няма да сбърка!
#14
Публикувано 24 ноември 2007 - 16:01
и след тва като ги сложиш тез спирачки ша ми скочиш ли
много обичам да меря коли на течни въглища с турбо
Оле ти сериозно ли мислиш че 190 - ката вари повече. Може ако е бутана да върви ама ако е сериина просто си го избии от главата. Няакой път може да пробваме!
#15
Публикувано 24 ноември 2007 - 18:01
Пичуви, споко! Темата е "Спирачни дискове" не "Коя върви повече".
Последно си смених дисковете с накладките за сто и малко лева от Козлодуй (улицата де) - спира, не тресе, не скърца... то друго не ме интересува.
Някакви немски бяха, не помня какви.
Последно си смених дисковете с накладките за сто и малко лева от Козлодуй (улицата де) - спира, не тресе, не скърца... то друго не ме интересува.
Някакви немски бяха, не помня какви.
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни