Да взема да се пооплача....Автоцентър"Фина"-София
Започната от shiki, 16 ное 2007 - 17:55:04
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 ноември 2007 - 17:55
На мойто W124 З00 ДТ започна да му трака по неравностите отзад дясно. Викам си-някоя гумичка си е отишла. Дигат го в сервиза-отскубнал съм магарето ли що ли от купетооо! Брях, хайде на заварчик да го оправи и подсили. Давам го сутринта, взимам го вечерта. 70 лв. Заварка и подсилване, 130 за демонтаж и монтаж на ходовата част. Всичко добре-ши давъм, де шъ ходъ! Ама в купето подозрително лъха на изгоряло. В тъмното нищо се не види, оставих я на паркинга, и хоп-първо забелязвам, че централното нещо е капут. Плафона отпред и отзад не работи, сигнала за несложен колан мига на поразия. Днес оглеждам-бушона прегорял. Лесна работа! Лесна, ама новия ми изгоря в ръцете и ме опари яко. Ма...ка му, казвам и ми присветва и на мен червената лампа. Гледам-задната облегалка подозрително мръсна, някой пипал! Дигам и какво гледам-на подложката една педя дупка, кабелите стопени и изолирани набързо, тръбичките за заключване на багажника и капака на резервоара стопени и непипнати. Изолирвам добре, оправям тръбичките на централното, въздъхвам и слагам бушона, че вече притъмня. Пат! Още един мехур на пръста. Утре пак по светло, ако няма буря. Ако някой има идея как да намеря утечката-да казва. Само да не се е стопило някое реле.И запомнете- Автоцентър "Фина"-София, 200 лв.
#2
Публикувано 16 ноември 2007 - 18:16
На мойто W124 З00 ДТ започна да му трака по неравностите отзад дясно. Викам си-някоя гумичка си е отишла. Дигат го в сервиза-отскубнал съм магарето ли що ли от купетооо! Брях, хайде на заварчик да го оправи и подсили. Давам го сутринта, взимам го вечерта. 70 лв. Заварка и подсилване, 130 за демонтаж и монтаж на ходовата част. Всичко добре-ши давъм, де шъ ходъ! Ама в купето подозрително лъха на изгоряло. В тъмното нищо се не види, оставих я на паркинга, и хоп-първо забелязвам, че централното нещо е капут. Плафона отпред и отзад не работи, сигнала за несложен колан мига на поразия. Днес оглеждам-бушона прегорял. Лесна работа! Лесна, ама новия ми изгоря в ръцете и ме опари яко. Ма...ка му, казвам и ми присветва и на мен червената лампа. Гледам-задната облегалка подозрително мръсна, някой пипал! Дигам и какво гледам-на подложката една педя дупка, кабелите стопени и изолирани набързо, тръбичките за заключване на багажника и капака на резервоара стопени и непипнати. Изолирвам добре, оправям тръбичките на централното, въздъхвам и слагам бушона, че вече притъмня. Пат! Още един мехур на пръста. Утре пак по светло, ако няма буря. Ако някой има идея как да намеря утечката-да казва. Само да не се е стопило някое реле.И запомнете- Автоцентър "Фина"-София, 200 лв.
аз ако съм на тебе ще го пална тоя сервиз от четирите края ебати
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#3
Публикувано 16 ноември 2007 - 19:09
Ама и тия дето работят там ги вкарай вътре и ПАЛИИИИаз ако съм на тебе ще го пална тоя сервиз от четирите края ебати
#4
Публикувано 16 ноември 2007 - 19:10
Shiki, гадост голяма, тея във Фина повече Мерцедес няма да видят, поредните неграмотници, баси.
Земи се върни при тях и им стой на главата докато ти оправят проблема, вземи си и една шепа бушончета. Ако немогат да го оправят - намери им шефа и го уведоми, че смяташ да му представиш фактура от друг сервиз за оправянето на поразиите от неговите момчета или ако предпочита - да се обади в някой сервиз, където да те приемат и отстранят забърканите лайна - безплатно за тебе!
Обясни му възпитано, че това не е нормално и ако остане така ще му образуваш проблеми...
Успех!
Земи се върни при тях и им стой на главата докато ти оправят проблема, вземи си и една шепа бушончета. Ако немогат да го оправят - намери им шефа и го уведоми, че смяташ да му представиш фактура от друг сервиз за оправянето на поразиите от неговите момчета или ако предпочита - да се обади в някой сервиз, където да те приемат и отстранят забърканите лайна - безплатно за тебе!
Обясни му възпитано, че това не е нормално и ако остане така ще му образуваш проблеми...
Успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#5
Публикувано 16 ноември 2007 - 19:36
Следващит път си свери часовника първо тук във форума като ползваш търсачката и след това се оплаквай За целта прегледай това и ще разбереш търсачката какви чудеса прави http://www.mbclub.bg...d...c=2908&st=0На мойто W124 З00 ДТ започна да му трака по неравностите отзад дясно. Викам си-някоя гумичка си е отишла. Дигат го в сервиза-отскубнал съм магарето ли що ли от купетооо! Брях, хайде на заварчик да го оправи и подсили. Давам го сутринта, взимам го вечерта. 70 лв. Заварка и подсилване, 130 за демонтаж и монтаж на ходовата част. Всичко добре-ши давъм, де шъ ходъ! Ама в купето подозрително лъха на изгоряло. В тъмното нищо се не види, оставих я на паркинга, и хоп-първо забелязвам, че централното нещо е капут. Плафона отпред и отзад не работи, сигнала за несложен колан мига на поразия. Днес оглеждам-бушона прегорял. Лесна работа! Лесна, ама новия ми изгоря в ръцете и ме опари яко. Ма...ка му, казвам и ми присветва и на мен червената лампа. Гледам-задната облегалка подозрително мръсна, някой пипал! Дигам и какво гледам-на подложката една педя дупка, кабелите стопени и изолирани набързо, тръбичките за заключване на багажника и капака на резервоара стопени и непипнати. Изолирвам добре, оправям тръбичките на централното, въздъхвам и слагам бушона, че вече притъмня. Пат! Още един мехур на пръста. Утре пак по светло, ако няма буря. Ако някой има идея как да намеря утечката-да казва. Само да не се е стопило някое реле.И запомнете- Автоцентър "Фина"-София, 200 лв.
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#6
Публикувано 16 ноември 2007 - 20:33
Сверявах, ама описания е "ФинО" на ул."Любляна", а "моя" е "ФинА" на ул. "Зеленика", м... им повсеместно некадърна! И как да отида пак да ми оправят тока, като видях как са изолирани изгорелите кабели! Един такъв пишман майстор ми даде на късо жигулката и ми изгори копчето за аварийните. Който е имал знае-всички тоци оттам минават. И като се почна-три пъти купувах и три пъти ми го гръмваха-нямало схема. Накрая един с такава същата си демонтира неговото и кабел по кабел копира. Да, ама тВа не е жигулката-или си го оправям сам, или го нося на познат електриджия ако не е само изгорял кабел.Следващит път си свери часовника първо тук във форума като ползваш търсачката и след това се оплаквай За целта прегледай това и ще разбереш търсачката какви чудеса прави http://www.mbclub.bg...d...c=2908&st=0
#7
Публикувано 16 ноември 2007 - 22:01
Така е, като използват оксижени и вдвупотопна техника е нормално това явление.
Приятел радвай се че не са ти запалили колата, че тогава щеше да припикаваш.
Аман от некадърници, аз преди да прави някой нещо по която и да е от колите ми, го питам и разпитнам и тн....
Ама след като вече мизерията са ти е направили, отивай при шефа им, сподели каква е работата и да си оправят нещата, иначе им прати потребителите и стой гледай филма.
Не знам за София, ама тук в Пловдив си вършат работата хората.
Приятел радвай се че не са ти запалили колата, че тогава щеше да припикаваш.
Аман от некадърници, аз преди да прави някой нещо по която и да е от колите ми, го питам и разпитнам и тн....
Ама след като вече мизерията са ти е направили, отивай при шефа им, сподели каква е работата и да си оправят нещата, иначе им прати потребителите и стой гледай филма.
Не знам за София, ама тук в Пловдив си вършат работата хората.
#8
Публикувано 16 ноември 2007 - 22:18
Ако имаш фактура или касова бележка, оплачи се в агенцията за защита на потребитела. Няколко познати са впечатлени от бързата им и адекватна реакция! Некоректните търговци бързо омекват.
#9
Публикувано 16 ноември 2007 - 22:53
Ако имаш фактура или касова бележка, оплачи се в агенцията за защита на потребитела. Няколко познати са впечатлени от бързата им и адекватна реакция! Некоректните търговци бързо омекват.
Както споменах, тук в Пловдив са като осички, дано навсякъде да са така
#10
Публикувано 17 ноември 2007 - 00:29
Със сигурност има някакъв закон, който те защитава при 'калпав' ремонт на МПС от страна на сервиз!!! Така че ако имаш платежен документ си ОК, а и да нямаш пак можеш да се оплачеш, но може би другаде?!
Night Flights and Good Booze
#11
Публикувано 17 ноември 2007 - 07:21
А като знам,че има некадърни доктори,съдии,прокурори,адвокати,учители,професори и друга сган и те провалят човешки живот...На мойто W124 З00 ДТ започна да му трака по неравностите отзад дясно. Викам си-някоя гумичка си е отишла. Дигат го в сервиза-отскубнал съм магарето ли що ли от купетооо! Брях, хайде на заварчик да го оправи и подсили. Давам го сутринта, взимам го вечерта. 70 лв. Заварка и подсилване, 130 за демонтаж и монтаж на ходовата част. Всичко добре-ши давъм, де шъ ходъ! Ама в купето подозрително лъха на изгоряло. В тъмното нищо се не види, оставих я на паркинга, и хоп-първо забелязвам, че централното нещо е капут. Плафона отпред и отзад не работи, сигнала за несложен колан мига на поразия. Днес оглеждам-бушона прегорял. Лесна работа! Лесна, ама новия ми изгоря в ръцете и ме опари яко. Ма...ка му, казвам и ми присветва и на мен червената лампа. Гледам-задната облегалка подозрително мръсна, някой пипал! Дигам и какво гледам-на подложката една педя дупка, кабелите стопени и изолирани набързо, тръбичките за заключване на багажника и капака на резервоара стопени и непипнати. Изолирвам добре, оправям тръбичките на централното, въздъхвам и слагам бушона, че вече притъмня. Пат! Още един мехур на пръста. Утре пак по светло, ако няма буря. Ако някой има идея как да намеря утечката-да казва. Само да не се е стопило някое реле.И запомнете- Автоцентър "Фина"-София, 200 лв.
Не стъпвам в сервиз в България където не ме допускат да гледам какво правят.Никакво доверие.
#12
Публикувано 17 ноември 2007 - 09:29
Не са ме спрели да гледам, ама от сутринта до вечерта, а съм на работа! Зор-за следващия ден ми трябваше колата. Че и документ не ми дадоха, от радост че колата е готова забравих да си поискам! Кауза пердута. Аз не съм шофьор от вчера и знам-хванеш ли добър майстор не го изпускай и не си карай колата на различни места. Много е добър и само с мерцедеси работи, само че не заварява. Частите от Балкан стар ги взема.Каръшка работа. Нейсе, днес ще действам и ще регулирам фаровете по схемата, да видим какво ще излезе. После ще докладвам.А като знам,че има некадърни доктори,съдии,прокурори,адвокати,учители,професори и друга сган и те провалят човешки живот...
Не стъпвам в сервиз в България където не ме допускат да гледам какво правят.Никакво доверие.
#13
Публикувано 17 ноември 2007 - 13:48
За да не си гориш пръстите свържи една крушка на местото на бушона, и ровене докато угасне лампата.На мойто W124 З00 ДТ започна да му трака по неравностите отзад дясно. Викам си-някоя гумичка си е отишла. Дигат го в сервиза-отскубнал съм магарето ли що ли от купетооо! Брях, хайде на заварчик да го оправи и подсили. Давам го сутринта, взимам го вечерта. 70 лв. Заварка и подсилване, 130 за демонтаж и монтаж на ходовата част. Всичко добре-ши давъм, де шъ ходъ! Ама в купето подозрително лъха на изгоряло. В тъмното нищо се не види, оставих я на паркинга, и хоп-първо забелязвам, че централното нещо е капут. Плафона отпред и отзад не работи, сигнала за несложен колан мига на поразия. Днес оглеждам-бушона прегорял. Лесна работа! Лесна, ама новия ми изгоря в ръцете и ме опари яко. Ма...ка му, казвам и ми присветва и на мен червената лампа. Гледам-задната облегалка подозрително мръсна, някой пипал! Дигам и какво гледам-на подложката една педя дупка, кабелите стопени и изолирани набързо, тръбичките за заключване на багажника и капака на резервоара стопени и непипнати. Изолирвам добре, оправям тръбичките на централното, въздъхвам и слагам бушона, че вече притъмня. Пат! Още един мехур на пръста. Утре пак по светло, ако няма буря. Ако някой има идея как да намеря утечката-да казва. Само да не се е стопило някое реле.И запомнете- Автоцентър "Фина"-София, 200 лв.
Опазил те е господ, защото на един познат едно майсторче му запали колата, от малка заварка набързо на канала, като го домързяло да демонтира наоколо лесно запалимите вати, и докато се усети майсторчето та се запалили вътре в купето, а той си заваря от долу, даже една кофа с вода е нямал философа, до идването на пожарна изгоряла цялата, та си остана човечеца без колица. А на тия майсорчета им поръчай един миксер с бетон да им исипят пред входа, в събота вечер е походяшто за да може до понеделник да се втвърди по добре.
#14
Публикувано 17 ноември 2007 - 14:50
ей това с бетона е хитро...... тр го запомня за добри майстори.......
В тази връзка имам познат който от 1-2 години си живее и работи в Австралия. Та значи пича си купува едно митцубиши някакво там с техните си му означения, 8 годишно и нали си е свикнал да си пести - отива да си слага газово. Сервизът дето си слага газовото го държал някакъв мароканец. То вика там бакалията е на виетнамец, ресторанта - китаец, фурната - турчин и т.н.
Та правят му митцубишито пичовете от сервиза, взима го нашия - не е добре..... Върви, ама не както трябва, гасне - такива работи. Отива на друг сервиз, където плаща 50$ (австралийския долар е като нашия лев с ДДС - х 1,2) да му отстранят и опишат всички грешки и после се връща с листчето при марокан-мен.... Казва - давай 50$, ето ти описанието на вашите грешки. Оня не дава..... Нашия тръгва да му взима лаптопа от бюрото, става разправия, накрая марокан мен ще не ще му дава 50 $, `щото там с едно такова оплакване могат да му закрият сервиза завинаги...... Та такива работи.... Нашенецът знае как да действа в такива ситуации, но в държава където има надзор и закони..... `Ма това си е една идея как да се процедира при разновидности на проблем със сервизите......
В тази връзка имам познат който от 1-2 години си живее и работи в Австралия. Та значи пича си купува едно митцубиши някакво там с техните си му означения, 8 годишно и нали си е свикнал да си пести - отива да си слага газово. Сервизът дето си слага газовото го държал някакъв мароканец. То вика там бакалията е на виетнамец, ресторанта - китаец, фурната - турчин и т.н.
Та правят му митцубишито пичовете от сервиза, взима го нашия - не е добре..... Върви, ама не както трябва, гасне - такива работи. Отива на друг сервиз, където плаща 50$ (австралийския долар е като нашия лев с ДДС - х 1,2) да му отстранят и опишат всички грешки и после се връща с листчето при марокан-мен.... Казва - давай 50$, ето ти описанието на вашите грешки. Оня не дава..... Нашия тръгва да му взима лаптопа от бюрото, става разправия, накрая марокан мен ще не ще му дава 50 $, `щото там с едно такова оплакване могат да му закрият сервиза завинаги...... Та такива работи.... Нашенецът знае как да действа в такива ситуации, но в държава където има надзор и закони..... `Ма това си е една идея как да се процедира при разновидности на проблем със сервизите......
#15
Публикувано 17 ноември 2007 - 19:33
Преди немного години пращаш две яки момчета, срещу половината от сумата можеха да направят от сервиза лунен пейзаж.Сега нещо не става.ей това с бетона е хитро...... тр го запомня за добри майстори.......
В тази връзка имам познат който от 1-2 години си живее и работи в Австралия. Та значи пича си купува едно митцубиши някакво там с техните си му означения, 8 годишно и нали си е свикнал да си пести - отива да си слага газово. Сервизът дето си слага газовото го държал някакъв мароканец. То вика там бакалията е на виетнамец, ресторанта - китаец, фурната - турчин и т.н.
Та правят му митцубишито пичовете от сервиза, взима го нашия - не е добре..... Върви, ама не както трябва, гасне - такива работи. Отива на друг сервиз, където плаща 50$ (австралийския долар е като нашия лев с ДДС - х 1,2) да му отстранят и опишат всички грешки и после се връща с листчето при марокан-мен.... Казва - давай 50$, ето ти описанието на вашите грешки. Оня не дава..... Нашия тръгва да му взима лаптопа от бюрото, става разправия, накрая марокан мен ще не ще му дава 50 $, `щото там с едно такова оплакване могат да му закрият сервиза завинаги...... Та такива работи.... Нашенецът знае как да действа в такива ситуации, но в държава където има надзор и закони..... `Ма това си е една идея как да се процедира при разновидности на проблем със сервизите......
Та, да дакладвам-нискочелото човече прегорило трижилен кабел, останали само жичките. Събрало ги накуп и надве-натри ги "изолирало"! То като видях на светло-очите ти вади, ама ако имаш връзка с мозъка! Отрязах, зачистих, удължих, изолирах и всичко проработи без задния плафон, който май е изгорял. Централното удължих с гумени тръбички ф3,2 и всичко е ОК. Утре ще чистя купето да махна смърдежа на изгоряло. Два дни изгубени и много нерви, що неща можех да направя! Нейсе живи да сме, и наздраве, вечер е вече!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни