Въпроса ми е :Ръчната на 124 ли е така направена та не може да зъдържи колата на стръмно защото е тежка или има проблем в самата спирачка?По принцип не би трябвало защото са сменени челюстите и жилата,натегната е добре но въпраки това на стръмно МВ-то се спуска бавно и със скърцане,т.е. задържа все пак но не е като да я оставиш само на ръчна и да не помръдва.Данеби да е нормално това за Мерцедесите?!До сега не беше ми се налагало да ползвам ръчна на стръмно и не ми е правило впечатление.Отговорете, да търся ли причини или нищо не може да се направи?
Ръчна
Started by
Гост_МишоГост_
, 22 Apr 2006 - 20:23:01
8 replies to this topic
#1 Гост_МишоГост_
Posted 22 April 2006 - 20:23
#2
Posted 22 April 2006 - 20:53
не е възможно да не може да я задържи нещо проблема е в спирачките...
#3
Posted 23 April 2006 - 13:04
Пък при мен W168, тъй като улицата ми е наклонена и съм на ръчна нон стоп, задните колела ми блокирват ако не съм движил колата няколко дни и по някой път са екстремално блокирали, че се е случвало по няколко метра да се влача с блокирали задни гуми преди да изпукат и освободят.
Някой да има идеи!? Дори и факта, че съм в моркси град и да речем, че по-голямата влажност е фактор, не ми се вярва това да е причината особено при мерцедес
Някой да има идеи!? Дори и факта, че съм в моркси град и да речем, че по-голямата влажност е фактор, не ми се вярва това да е причината особено при мерцедес
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#4
Posted 23 April 2006 - 17:16
Хектор, щом не ти освобождават, като тръгваш. Тръгвай леко назад за да отлепи по бързо. Прбвай и пиши.
Най-доброто или нищо!
#5
Posted 25 April 2006 - 22:40
Колега ръчната на Мерцедеса е така направена , че да спре колата и на пистата за спускане във Кицбюел "Кандахар".Щом като не задържа или трябва да се натегне или е износено феродото на двете челюсти.Лично мои съвет е да двалиш спирачният диск и да провериш феродото.Но преди това погледни колко е натегната ръчната от кобилицата под колата.Ако феродото е износено го смени ново е около 65-75 лева.Та за това ако имаш възможност отиди и нека ти залепят ново на старите накладки.Много по евтино излза.Смени и пружините които ги държът.Успех.
#6 Гост_МишоГост_
Posted 26 April 2006 - 07:41
Всичко е ново-сменени са накладките/всички/и челюстите на ръчната,задните спирачни дискове и жилата за ръчната и пак не даржи.Дали пък защото са още нови феродата и не са прилегнали добре......?!?!?
#7
Posted 26 April 2006 - 12:56
Паркинг-спирачката е добре натегната, когато до максимално натиснато положение педала прищраква само 7-8 пъти. Ако можеш да прищракаш 10 и повече пъти, трябва да се натегне от зъбното колелце в барабана.
При теб как е?
При теб как е?
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#8 Гост_МишоГост_
Posted 27 April 2006 - 09:44
4-5 макс.6 заба.Нещо напоследък като че започна да държи по-добре.Не съм свалял барабани да гледам какво е положението защото някой ми казваше,че е нормално за нови челюсти да се бъзикат в началото докато не поулегнат след няколко приплъзвания.
#9
Posted 27 April 2006 - 11:38
О, определено трябва известно време да се напаснат накладките в барабана. То за предни спирачки, дето са сто пъти по-натоварени, напасването може да отнеме 200 и повече километри, а за паркинкг-спирачката предполагам ще е доста повече.
Може да им помогнеш малко, като в движение натиснеш леко паркин-спирачката. Внимавай обаче - само леко и само еднократно. След 5-10 км можеш да повториш и след още толкова да потретиш. Задължително обаче с голяма пауза между спиранията. Барабаните не са предвидени за истински спирачки и охлаждането им е никакво. Ако натепаш паркинг-спирачката в движение няколко пъти подред, ще изпържиш феродото и пак ще трябва да го сменяш.
Може да им помогнеш малко, като в движение натиснеш леко паркин-спирачката. Внимавай обаче - само леко и само еднократно. След 5-10 км можеш да повториш и след още толкова да потретиш. Задължително обаче с голяма пауза между спиранията. Барабаните не са предвидени за истински спирачки и охлаждането им е никакво. Ако натепаш паркинг-спирачката в движение няколко пъти подред, ще изпържиш феродото и пак ще трябва да го сменяш.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users