Към съдържанието

  •  

- - - - -

Ръчна


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 Гост_МишоГост_

Гост_МишоГост_
  • Гости

Публикувано 22 април 2006 - 20:23

Въпроса ми е :Ръчната на 124 ли е така направена та не може да зъдържи колата на стръмно защото е тежка или има проблем в самата спирачка?По принцип не би трябвало защото са сменени челюстите и жилата,натегната е добре но въпраки това на стръмно МВ-то се спуска бавно и със скърцане,т.е. задържа все пак но не е като да я оставиш само на ръчна и да не помръдва.Данеби да е нормално това за Мерцедесите?!До сега не беше ми се налагало да ползвам ръчна на стръмно и не ми е правило впечатление.Отговорете, да търся ли причини или нищо не може да се направи?
  • 0

#2 Bustter

Bustter

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 615 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Не се знае, знае ли се...
  • Интереси:Финикийски знаци.

Публикувано 22 април 2006 - 20:53

не е възможно да не може да я задържи нещо проблема е в спирачките...
  • 0

#3 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 23 април 2006 - 13:04

Пък при мен W168, тъй като улицата ми е наклонена и съм на ръчна нон стоп, задните колела ми блокирват ако не съм движил колата няколко дни и по някой път са екстремално блокирали, че се е случвало по няколко метра да се влача с блокирали задни гуми преди да изпукат и освободят.
Някой да има идеи!? Дори и факта, че съм в моркси град и да речем, че по-голямата влажност е фактор, не ми се вярва това да е причината особено при мерцедес :unsure:
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#4 Schumi

Schumi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Интереси:Автомобили, пътувания
  • Автомобил:
    S600 Coupe
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2006 - 17:16

Хектор, щом не ти освобождават, като тръгваш. Тръгвай леко назад за да отлепи по бързо. Прбвай и пиши.
  • 0

005468351.jpg  Най-доброто или нищо!


#5 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Публикувано 25 април 2006 - 22:40

Колега ръчната на Мерцедеса е така направена , че да спре колата и на пистата за спускане във Кицбюел "Кандахар".Щом като не задържа или трябва да се натегне или е износено феродото на двете челюсти.Лично мои съвет е да двалиш спирачният диск и да провериш феродото.Но преди това погледни колко е натегната ръчната от кобилицата под колата.Ако феродото е износено го смени ново е около 65-75 лева.Та за това ако имаш възможност отиди и нека ти залепят ново на старите накладки.Много по евтино излза.Смени и пружините които ги държът.Успех. :D ;)
  • 0

#6 Гост_МишоГост_

Гост_МишоГост_
  • Гости

Публикувано 26 април 2006 - 07:41

Всичко е ново-сменени са накладките/всички/и челюстите на ръчната,задните спирачни дискове и жилата за ръчната и пак не даржи.Дали пък защото са още нови феродата и не са прилегнали добре......?!?!?
  • 0

#7 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 26 април 2006 - 12:56

Паркинг-спирачката е добре натегната, когато до максимално натиснато положение педала прищраква само 7-8 пъти. Ако можеш да прищракаш 10 и повече пъти, трябва да се натегне от зъбното колелце в барабана.
При теб как е?
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#8 Гост_МишоГост_

Гост_МишоГост_
  • Гости

Публикувано 27 април 2006 - 09:44

4-5 макс.6 заба.Нещо напоследък като че започна да държи по-добре.Не съм свалял барабани да гледам какво е положението защото някой ми казваше,че е нормално за нови челюсти да се бъзикат в началото докато не поулегнат след няколко приплъзвания.
  • 0

#9 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 27 април 2006 - 11:38

О, определено трябва известно време да се напаснат накладките в барабана. То за предни спирачки, дето са сто пъти по-натоварени, напасването може да отнеме 200 и повече километри, а за паркинкг-спирачката предполагам ще е доста повече.
Може да им помогнеш малко, като в движение натиснеш леко паркин-спирачката. Внимавай обаче - само леко и само еднократно. След 5-10 км можеш да повториш и след още толкова да потретиш. Задължително обаче с голяма пауза между спиранията. Барабаните не са предвидени за истински спирачки и охлаждането им е никакво. Ако натепаш паркинг-спирачката в движение няколко пъти подред, ще изпържиш феродото и пак ще трябва да го сменяш.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни