Дали изборът ми е правилен?
Започната от mite_ludia, 16 ное 2007 - 01:59:52
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 ноември 2007 - 01:59
Колеги! Много ми хвалеха Мерц Ц-250тд комби и взех че си купих такъв от Германия на 245000км реални със сервизни документи-та вапроса мо е какво ще кажете за тоя мотор и това купе?Преди карах 124 2.5д комби и да си кажа 124-ката возеше много по добре от Ц-класата,ама тая Ц-тка варви като луда.
#2
Публикувано 16 ноември 2007 - 10:46
Първо - честито, със здраве да си я караш дълго и безаварийно!Колеги! Много ми хвалеха Мерц Ц-250тд комби и взех че си купих такъв от Германия на 245000км реални със сервизни документи-та вапроса мо е какво ще кажете за тоя мотор и това купе?Преди карах 124 2.5д комби и да си кажа 124-ката возеше много по добре от Ц-класата,ама тая Ц-тка варви като луда.
Второ - поразгледай тук раздела за цедките, доста неща са написани.
Първите ти впечатления са верни - двигателя е самолет, един от най-добрите и динамични турбодизели на мерцедес - изобщо не сравнявай вървенето с предишната ти кола. От друга страна - не сравнявай и возията - цетката е доста по-зле от 124 в това отношение, все пак е доста по-малка. Но пък е достатъчно здрава за нашите пътища - само един личен пример ще ти дам - преди почти 2 години направих пълен ремонт на предницата, и то не с оригинални части - все още изобщо няма промяна, откакто излезе от сервиза, 30-тина хиляди километра по софийските дупки.
Така че полагай нормалните грижи и си карай спокойно!
#3
Публикувано 16 ноември 2007 - 10:49
Колеги! Много ми хвалеха Мерц Ц-250тд комби и взех че си купих такъв от Германия на 245000км реални със сервизни документи-та вапроса мо е какво ще кажете за тоя мотор и това купе?Преди карах 124 2.5д комби и да си кажа 124-ката возеше много по добре от Ц-класата,ама тая Ц-тка варви като луда.
На този въпрос може само ти да си отговориш, защото все пак ти си познаваш колите по-добре от нас.
Иначе на въпроса дали C-ката е по-добра от 124-ка е също относителна работа, но като цяло вместо да вървиш нагоре, си слязал един клас надолу
#4
Публикувано 16 ноември 2007 - 17:05
Лош избор ,щом е мерцедес лош избор няма ,но да споделя .Бащами е завършил МЕИ-специалност ДВГ и твърди че 5-цилиндров двигател такова животно нема,в смисъл 5-тият цилиндър е излишен нарушавал се баланса на целиа двигател,трябва да е 4,6,8,тоест четно числ.Моит и двата мерцедеса са 4-цилиндрови та това е .
#5
Публикувано 16 ноември 2007 - 18:03
Лош избор ,щом е мерцедес лош избор няма ,но да споделя .Бащами е завършил МЕИ-специалност ДВГ и твърди че 5-цилиндров двигател такова животно нема,в смисъл 5-тият цилиндър е излишен нарушавал се баланса на целиа двигател,трябва да е 4,6,8,тоест четно числ.Моит и двата мерцедеса са 4-цилиндрови та това е .
Ти луд ли си бе. Я чуй един петак на мерцедес. Това са измишльотини че 5 цилиндровия двигател е по небалансиран. Тои баща ти като го е учил това, двигателителите не са имали нищо общо със сегашните. Че особено 2.5 турбодизела работи мнооооооооооого по балансирано от много 4 цилиндрови комънрейли. Ако си слушал някой предал се мотор може ама моя работи като швейцарски часовник. Мърка спокойно и почти не тресе.
#6
Публикувано 19 ноември 2007 - 22:59
но като цяло вместо да вървиш нагоре, си слязал един клас надолу
По-нагоре може да е само пурата или старата S-класа.
#7
Публикувано 19 ноември 2007 - 23:42
Лош избор ,щом е мерцедес лош избор няма ,но да споделя .Бащами е завършил МЕИ-специалност ДВГ и твърди че 5-цилиндров двигател такова животно нема,в смисъл 5-тият цилиндър е излишен нарушавал се баланса на целиа двигател,трябва да е 4,6,8,тоест четно числ.Моит и двата мерцедеса са 4-цилиндрови та това е .
Тогава когато баща ти е учил ДВГ, материалната база е била основно с руски двигатели.
Да не говорим че за 20-30г. има доста подобрения в двигателите и просто няма база за сравнение.
#8
Публикувано 20 ноември 2007 - 01:08
този 5 цилиндров е много по балансиран, равномерен и с по-ниско ниво на вибрации от 4 цилиндровия. общо взето в ТОЗИ случай, за този мерц.... подобно изказване ....
#9
Публикувано 20 ноември 2007 - 08:11
Честито, аз лично мисля, че си направил добър изборКолеги! Много ми хвалеха Мерц Ц-250тд комби и взех че си купих такъв от Германия на 245000км реални със сервизни документи-та вапроса мо е какво ще кажете за тоя мотор и това купе?Преди карах 124 2.5д комби и да си кажа 124-ката возеше много по добре от Ц-класата,ама тая Ц-тка варви като луда.
Относно возията Ц класата W202 е с по -къса колесна база от 124 и това е една от причините да има по-твърда возия.
Колкото до мотора - това е моят фаворит 2.5 турбо - 150 коня, и при условие че е качен на по-леко с 200 кг купе (от 124) ето ти едно обяснение за вървежа.
Е честито да ти служи вярно и дълго и ти на него
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#10
Публикувано 20 ноември 2007 - 08:18
Не съм съгласен. Когато ауди и мерцедес разработиха 5- цилиндровите си мотори в края на 70 те години, деиствително много от другите автомобило производители ги обявиха за луди. Оказа се че това изобщо не е так, 5 цилиндровия мотор е по-балансиран от 4 и само една идея по -небалансиран от 6 цилиндровия. Нивото на шум и вибрации е най-голямо при 4 цилиндровия. Това лесно може да се види като спреш един до друг един 200Д и един 250 Д, през зимата да кажем, при идеална центровка на моторите - запалваш ги и гладаш работата тогава сам ще се убедиш кой е по-балансирания мотор.Лош избор ,щом е мерцедес лош избор няма ,но да споделя .Бащами е завършил МЕИ-специалност ДВГ и твърди че 5-цилиндров двигател такова животно нема,в смисъл 5-тият цилиндър е излишен нарушавал се баланса на целиа двигател,трябва да е 4,6,8,тоест четно числ.Моит и двата мерцедеса са 4-цилиндрови та това е .
Иначе може би баща ти е частично прав 6,8, 10 и 12 цилиндровия мотор са по-балансирани (с уговорки) от 5 цилиндровия.
Нали не мислиш че инжинерите в Мерцедес не знаят тези неща, та затова пуснаха после 2.7ЦДИ - 5 цилиндъра и 2.9 ТДИ - 5 цилиндъра.
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни