Все хубави фирми с нормални мотори :PТук се намесват Brabus, Kleeman, Carlson, MKB, Reentech и прочие...
Ее, CLK GTR, даже и в стрийт-легалната си версия си е пистов болид.Ми то има бе Мercedes-Benz CLK GTR Super Sport супер олекотена е е верно в 2 броики но...а иначе мечок без екстри е като бумер без бъбреци
Виж, CLK DTM AMG е точно това, каквото имам предвид - супер-спортен автомобил за пътя. Но той също не е съвсем сериен модел.
Идеята ми е, че ако на някой му трабва много пауър и всички екстри, може да си вземе примерно S 600 biturbo или някое напомпано AMG. Но ако някой търси истински спортен автомобил от марката, в момента ще е доста затруднен.
Mercedes SLK55AMG с двигател на SLR разби EnzoМалкия звер бие големия батко!
Започната от Bustter, 22 апр 2006 - 14:10:01
16 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 май 2006 - 11:01
#17
Публикувано 26 май 2006 - 08:56
Ма друго е като неможеш да направиш голям двигател да слепиш 2 4литрови 8 цилиндрови и на всеки да сожиш 2 турбини и да си горд че си направил 1001 коня хахахах голямата излагация се оказа туи бугатиВсе хубави фирми с нормални мотори :P
Тук се намесват Brabus, Kleeman, Carlson, MKB, Reentech и прочие...
Ее, CLK GTR, даже и в стрийт-легалната си версия си е пистов болид.Ми то има бе Мercedes-Benz CLK GTR Super Sport супер олекотена е е верно в 2 броики но...а иначе мечок без екстри е като бумер без бъбреци
Виж, CLK DTM AMG е точно това, каквото имам предвид - супер-спортен автомобил за пътя. Но той също не е съвсем сериен модел.
Идеята ми е, че ако на някой му трабва много пауър и всички екстри, може да си вземе примерно S 600 biturbo или някое напомпано AMG. Но ако някой търси истински спортен автомобил от марката, в момента ще е доста затруднен.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни