те4 от помпата
Започната от jel, 15 ное 2007 - 19:22:55
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 ноември 2007 - 19:22
здравеите мом4ета в4ера си сменях подгрява6тите све6ти и маистора ми каза 4е помпата ми е протекла и наистина целия ремьк и генератор са в нафта дайе и кората е мазна каза ми 4е трябвало да се свали и да се 6лаифало главата и такива работи и ми обявиха цифри4ка около 600лв.даите сьвет
#2
Публикувано 15 ноември 2007 - 19:26
здравеите мом4ета в4ера си сменях подгрява6тите све6ти и маистора ми каза 4е помпата ми е протекла и наистина целия ремьк и генератор са в нафта дайе и кората е мазна каза ми 4е трябвало да се свали и да се 6лаифало главата и такива работи и ми обявиха цифри4ка около 600лв.даите сьвет
ако кажеш и колата кой модел е и с какъв двигател е баш няма да сгрешиш!някои са понапреднали по такива поводи с ясновидските си способности,но не са се усъвършенствали съвсем...! да не ти е протекъл горивния филтър-помпата е по-назад...?
#3
Публикувано 15 ноември 2007 - 19:36
аз си мислех 4е сутрин пиете хап4ета за познавате 220 цди 99 година не е филтара помпата е bosh
#4
Публикувано 15 ноември 2007 - 19:59
малко е завишена цената,...струва ми се!
И нищо не се щлайфа!
Сменят се уплътнителите,конусните втулки,..и о-пръстените.
Сервизите на Бош ги имат тези ремонтни комплекти,...справят се отлично,...тестват ти помпата на стенд,..и олекваш с около 320лв.
Успех!
Сутринта ударих един скоч,....хапчето ще си го запазя за следващия ти въпрос!
И нищо не се щлайфа!
Сменят се уплътнителите,конусните втулки,..и о-пръстените.
Сервизите на Бош ги имат тези ремонтни комплекти,...справят се отлично,...тестват ти помпата на стенд,..и олекваш с около 320лв.
Успех!
Сутринта ударих един скоч,....хапчето ще си го запазя за следващия ти въпрос!
#5
Публикувано 15 ноември 2007 - 20:03
малко е завишена цената,...струва ми се!
И нищо не се щлайфа!
Сменят се уплътнителите,конусните втулки,..и о-пръстените.
Сервизите на Бош ги имат тези ремонтни комплекти,...справят се отлично,...тестват ти помпата на стенд,..и олекваш с около 320лв.
Успех!
Сутринта ударих един скоч,....хапчето ще си го запазя за следващия ти въпрос!
На мен тая процедура ми излезе 450лв но смениха и подгревателните свещи. Препоръчвам сервиз Супер Дизел за такива процедури.
#6
Публикувано 15 ноември 2007 - 20:50
Извинявам се ,че са вмъквам така ма Супер Дизел на Околовръстното ли беше или греша ,че в събота ще ходя до там за мойте свещи(подгревни)На мен тая процедура ми излезе 450лв но смениха и подгревателните свещи. Препоръчвам сервиз Супер Дизел за такива процедури.
Предварително благодаря
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Публикувано 15 ноември 2007 - 21:08
Извинявам се ,че са вмъквам така ма Супер Дизел на Околовръстното ли беше или греша ,че в събота ще ходя до там за мойте свещи(подгревни)
Предварително благодаря
Не грешиш точно там се намира.
#8
Публикувано 15 ноември 2007 - 21:11
СуперНе грешиш точно там се намира.
Много ти благодаря
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#9
Публикувано 17 ноември 2007 - 00:35
Помпата ти се намира като застанеш пред мотора и се понаведеш малко = отпред и леко вляво и естествено над ремъка ! Над нея е подкачащата помпа. Та за помпата (ГНП) - от лявата страна ще видиш 2 маркуча: входен и изходен, и те са с прословутите "О" рингове. Ако тече оттам, можеш и сам да го видиш и ремонтът не мисля, че е скъп поне за тях!!
Night Flights and Good Booze
#10
Публикувано 17 ноември 2007 - 03:01
Супер
Много ти благодаря
Стига да намериш дупката в разкопките
Има табелка на пътя но от посока Горнобански път.
Наскоро купувах един ремонтен к-т за колега от форума - около 45лв бяха разните му гумета.
От ивайжет. Останалата сума явно е труд.
Не казвам че е много, просто за протокола
И аз съм в тая посока ама явно докато не се скапе тампона на мотора няма да му дойде ред - при мен се стича по малко върху него
#11
Публикувано 17 ноември 2007 - 13:49
Служебния спринтер го водих в супер дизел за смяна на масла и филтри ония големите майстори не бяха обезвъздушили горивната система.Въртели на стартер паднал акомулатора отивам викат много трудно пали зимам си го спирам в офиса гася въртя да паля ама на не пали накрая сам си обезвъздуших горивната система та не съм доволен от супер дизел
#12
Публикувано 17 ноември 2007 - 13:49
Служебния спринтер го водих в супер дизел за смяна на масла и филтри ония големите майстори не бяха обезвъздушили горивната система.Въртели на стартер паднал акомулатора отивам викат много трудно пали зимам си го спирам в офиса гася въртя да паля ама на не пали накрая сам си обезвъздуших горивната система та не съм доволен от супер дизел.
#13
Публикувано 17 ноември 2007 - 14:12
Не стъпваи повече в тоя сервиз, то толкова пари майстори вземат за работа като правят основен ремонт на двигател на камион, разбира се без частите, нямаш ли някой познат та го свалете пустия ну инжектот и му запушете теча. Какво ще ми шлаифат тия скубари. Измии добре двигателя и погледай от каде е тая нафта да не е от другаде някаде, някое маркучле за обратна нафта, много ме самнява диагнозата. Успех.
#14
Публикувано 17 ноември 2007 - 16:09
На мен тая процедура ми излезе 450лв но смениха и подгревателните свещи. Препоръчвам сервиз Супер Дизел за такива процедури.
Мама му стараСлужебния спринтер го водих в супер дизел за смяна на масла и филтри ония големите майстори не бяха обезвъздушили горивната система.Въртели на стартер паднал акомулатора отивам викат много трудно пали зимам си го спирам в офиса гася въртя да паля ама на не пали накрая сам си обезвъздуших горивната система та не съм доволен от супер дизел.
Каква малка държавица сме
Колко малко хорица сме
Какви гадинки сме
Толкова ли е трудно да сме добри винаги и навсякъде и по всякое време(или поне почти)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#15
Публикувано 17 ноември 2007 - 23:30
2- Подкачаща помпа
3- 'Common Rail'-ът
4- ГНП
1/18- Филтър
14- Охладител на нафтата
3 и 5 - Маркучите, които влизат и съответно излизат отляво на ГНП
!! Именно те са с т.н. "О" пръстени- гумени уплътнения !!
Снимка само на ГНП и гумените уплътнения
Night Flights and Good Booze
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни